Zet je geluid ook even aanquote:
Vodafone Web-sms-internet 200 incl Desire: 26 euro per maand voor 2 jaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, het is een rekensom.
Ik kijk naar het abonnementsgeld wat ik kwijt zou zijn zonder telefoon.
Dan kijk ik wat ik kwijt ben mét telefoon.
Als het verschil daar tussen kleiner is dan de losse aanschafprijs van de telefoon dan is het een goede deal.
Is het hoger, dan kan je beter een andere provider zoeken óf contant bijbetalen.
Je betaalt hoe dan ook voor je telefoon maar het is de kunst om zo min mogelijk te betalen.
Ik betaal over die 12 maanden ongeveer 280 euro voor de Desire, vergeleken met het abonnement zonder telefoon, dus dat is niet gek.
200 minuten/400 smsjes + onbeperkt internet (wat los al 10 euro kost) voor 26 euro per maand.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan de aanbieding dan?
Vaagquote:Op zondag 30 mei 2010 23:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet je geluid ook even aan![]()
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9-hjAY0XpvE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/9-hjAY0XpvE&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
En het wordt steeds moeilijker, levels worden groter, minder vogels, vogels die allemaal iets andere kunnen.quote:
ik precies hetzelfdequote:Op zondag 30 mei 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 300 minuten of 600 sms + eindeloos online het eerste halfjaar voor 34 euro en het tweede halfjaar voor 41 euro, zoiets. En dan moest ik nog 80 bijbetalen voor de Desire..
Maar goed, over een jaartje kan ik weer een nieuwe telefoon uitkiezen.
Was bij Hi toch, is standaard 80 euro bijbetalen bij die bundel.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je ook klantenkorting opgebouwd?
Sturen zij 'm toch weer door naar jou?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, vertel me eens wat leuke Desire feitjes. Ik verveel me!
En ik hoop zoooo dat 'ie morgen binnenkomt. Hoe groot is die kans denken jullie? Heb zaterdag besteld bij Hi..
Maar ga hierna weer 2 weken naar m'n eigen kamer, en laat 'm bezorgen bij m'n ouders. Zou dus een beetje kut zijn als ie net dinsdag er pas is ofzo!
Nee hoor, als ik zonder in te loggen de prijzen bekijk is het 140 euro bijbetalen bij die bundel..quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Was bij Hi toch, is standaard 80 euro bijbetalen bij die bundel.
Ja dan had ik 'm net zo goed meteen naar mezelf kunnen sturen hequote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sturen zij 'm toch weer door naar jou?
Ahaaa, okequote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef DeLoet het volgende:
Ja, nee, bij abonnement verlengen bedoel ik.
laat hem bij een betrouwbaar persoon in groningen bezorgenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik zonder in te loggen de prijzen bekijk is het 140 euro bijbetalen bij die bundel..
[..]
Ja dan had ik 'm net zo goed meteen naar mezelf kunnen sturen heik heb namelijk geen eigen brievenbus en zoooo goed ken ik m'n buren (waar de post komt) nou ook weer niet.
Pin je die 80 euro ook even voor me dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
laat hem bij een betrouwbaar persoon in groningen bezorgen
yo supertriest, je kunt dus niet pinnen bij tnt? Ik moest contant betalen. Gelukkig had mn huisgenoot geld in huis.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pin je die 80 euro ook even voor me dan?
ECHT!?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:44 schreef DeLoet het volgende:
[..]
yo supertriest, je kunt dus niet pinnen bij tnt? Ik moest contant betalen. Gelukkig had mn huisgenoot geld in huis.
Was dat bij KPN zelf of bij een tussenhandel?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik overigens erg vreemd vond is dat als ik Eindeloos sms erbij wilde kiezen de toestelprijs ineens steeg naar 130 euro..
Bij Hi zelfquote:Op maandag 31 mei 2010 01:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was dat bij KPN zelf of bij een tussenhandel?
Tussenhandelaren krijgen op bepaalde combinaties bepaalde provisies. Daarom lijkt het soms zo onlogisch als de pest.
Denk dat ze een hekel aan je hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij Hi zelfheel apart. Misschien omdat ze verwachten dat je in dat geval minder over je bundel heen zult gaan?
..een druk op de homeknop was voldoende geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:03 schreef SolidasRock het volgende:
Moet je ook maar geen supermoeilijke som instellen. Maar zoals iemand in je topic al zei: met een iphone was je echt de lul geweest die geen afneembare accu heeft.
Herkenbaarquote:Op maandag 31 mei 2010 06:59 schreef DaFrenk het volgende:
Hier voldoet de standaardwekker nog steedsVooral omdat ik altijd net vóór de wekker afgaat wakker wordt. Dus ik ben meestal al opgestaan en zit zowat aan het ontbijt als de wekker gaat
Gaatniet lukken, iets met magneetje, pinpas en zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pin je die 80 euro ook even voor me dan?
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:46 schreef retorbrapi het volgende:
Hai, met de nieuwe iPhone op komst zit ik een beetje te twijfelen tussen de 4G/HD of een leuke Android zoals de Desire. Had een paar vraagjes; op m'n huidige iPhone zijn de volgende apps echt essentieel voor mij:
- Trein, om vertrekrijden, storingen te bekijken en te trips te plannen.
- Saldo, om je banksaldo te bekijken
- Flitsmeister, om verkeersboetes te voorkomen
- TomTom, spreekt voor zich
Zijn hier een beetje goede alternatieven voor op Android? En zijn er een beetje leuke spellen voor (denk aan GTA, Plants vs Zombies, Sonic, Red Alert, etc)?
5.1 dolbysurround met mp3? volgens mij ben je het slachtoffer van marketing. ik heb geen klachten over de geluidskwaliteit van de Desire. gebruik senheiser in ears....quote:Op maandag 31 mei 2010 08:42 schreef abruzzese het volgende:
Hoe is het beluisteren van de MP3 speler met oordoppjes ( senheiser ) bijvoorbeeld ?
Met mijn Samsung Jét is het beluisteren van MP3 met oordpjes perfect en vooral met de 5.1 dolbysourond .
2 jaar hier, met telfort 45 euro. Moest 80 euro bij betalen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 300 minuten of 600 sms + eindeloos online het eerste halfjaar voor 34 euro en het tweede halfjaar voor 41 euro, zoiets. En dan moest ik nog 80 bijbetalen voor de Desire..
Maar goed, over een jaartje kan ik weer een nieuwe telefoon uitkiezen.
Daar zat ik ook al meequote:Op maandag 31 mei 2010 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Enige irritante is dt het snoertje van de oplader zo kort is, m'n stopcontact zit bij het voeteneind van m'n bed en dan kan ik em niet opladen en bij m'n kop leggen als wekker of gebruiken
Ik denk dat ik dit heb gemist. Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:04 schreef Sjowhan het volgende:
TVP.
Desire ligt bij repaircenter, hoop vandaag/morgen te horen wat het gaat kosten om het toestel te laten repareren.
http://www.androidzoom.co(...)w+widget/by_matchingquote:Op maandag 31 mei 2010 10:25 schreef Kn0x het volgende:
Nog een poging, weet iemand een leuke widget om alle foto's uit je foon te bekijken. Dat deze dus live wisselt na X seconden.
Dom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb :Squote:Op maandag 31 mei 2010 10:43 schreef Salatrel het volgende:
voor de mensen bij wie het kabeltje te kort is:
klik
goed hequote:
Hoe snel is je batterij dan leegquote:Op maandag 31 mei 2010 10:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed hegisteren met Doubletwist het eerste seizoen van Blue Mountain state naar mijn Desire gestuurd voor onderweg. die doet ook automagisch converteren naar mp4.
goed beeld en geluid is ook lekker (met oordopjes uiteraard)
Die deed volgens Dribbel dus niks. Lees het topic anders ff door.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
..een druk op de homeknop was voldoende geweest.
Wil je niet wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit heb gemist. Wat heb je gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in Instellingen>weergave en helderheidquote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Waar kon ik nou de helderheid van het beeldscherm aanpassen?
Oh dat heb je goed voor elkaar danquote:Op maandag 31 mei 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 jaar hier, met telfort 45 euro. Moest 80 euro bij betalen.
Abo heeft mijn ma. Zij hoefde de foon niet
Say whut?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaatniet lukken, iets met magneetje, pinpas en zo.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in Instellingen>weergave en helderheid
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wil je niet weten.
fuck! Hoe krijg je dat voor elkaar????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Laten vallenquote:
Kutquote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laten vallen.
Heb/Had nog geen hoesje (dat vind ik dus een nadeel wel, telefoon van 400+ euro en dan geen hoesje bijleveren), waardoor ik het tijdelijk in jas/broeg deed. Telefoon is bij het uitdoen van de jas uit de zak gevallen, op de harde betonnen vloer..
Heb dus nu wel een hoesje besteld
het is geen windows op je HTC hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Qwea het volgende:
Is er op de market ook zoiets als ccleaner voor de pc? om je verwijderde progjes extra te verwijderen? Foute doorverwijzingen zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |