Zet je geluid ook even aanquote:
Vodafone Web-sms-internet 200 incl Desire: 26 euro per maand voor 2 jaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, het is een rekensom.
Ik kijk naar het abonnementsgeld wat ik kwijt zou zijn zonder telefoon.
Dan kijk ik wat ik kwijt ben mét telefoon.
Als het verschil daar tussen kleiner is dan de losse aanschafprijs van de telefoon dan is het een goede deal.
Is het hoger, dan kan je beter een andere provider zoeken óf contant bijbetalen.
Je betaalt hoe dan ook voor je telefoon maar het is de kunst om zo min mogelijk te betalen.
Ik betaal over die 12 maanden ongeveer 280 euro voor de Desire, vergeleken met het abonnement zonder telefoon, dus dat is niet gek.
200 minuten/400 smsjes + onbeperkt internet (wat los al 10 euro kost) voor 26 euro per maand.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan de aanbieding dan?
Vaagquote:Op zondag 30 mei 2010 23:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet je geluid ook even aan![]()
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9-hjAY0XpvE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/9-hjAY0XpvE&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
En het wordt steeds moeilijker, levels worden groter, minder vogels, vogels die allemaal iets andere kunnen.quote:
ik precies hetzelfdequote:Op zondag 30 mei 2010 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 300 minuten of 600 sms + eindeloos online het eerste halfjaar voor 34 euro en het tweede halfjaar voor 41 euro, zoiets. En dan moest ik nog 80 bijbetalen voor de Desire..
Maar goed, over een jaartje kan ik weer een nieuwe telefoon uitkiezen.
Was bij Hi toch, is standaard 80 euro bijbetalen bij die bundel.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je ook klantenkorting opgebouwd?
Sturen zij 'm toch weer door naar jou?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, vertel me eens wat leuke Desire feitjes. Ik verveel me!
En ik hoop zoooo dat 'ie morgen binnenkomt. Hoe groot is die kans denken jullie? Heb zaterdag besteld bij Hi..
Maar ga hierna weer 2 weken naar m'n eigen kamer, en laat 'm bezorgen bij m'n ouders. Zou dus een beetje kut zijn als ie net dinsdag er pas is ofzo!
Nee hoor, als ik zonder in te loggen de prijzen bekijk is het 140 euro bijbetalen bij die bundel..quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Was bij Hi toch, is standaard 80 euro bijbetalen bij die bundel.
Ja dan had ik 'm net zo goed meteen naar mezelf kunnen sturen hequote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sturen zij 'm toch weer door naar jou?
Ahaaa, okequote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef DeLoet het volgende:
Ja, nee, bij abonnement verlengen bedoel ik.
laat hem bij een betrouwbaar persoon in groningen bezorgenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik zonder in te loggen de prijzen bekijk is het 140 euro bijbetalen bij die bundel..
[..]
Ja dan had ik 'm net zo goed meteen naar mezelf kunnen sturen heik heb namelijk geen eigen brievenbus en zoooo goed ken ik m'n buren (waar de post komt) nou ook weer niet.
Pin je die 80 euro ook even voor me dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
laat hem bij een betrouwbaar persoon in groningen bezorgen
yo supertriest, je kunt dus niet pinnen bij tnt? Ik moest contant betalen. Gelukkig had mn huisgenoot geld in huis.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pin je die 80 euro ook even voor me dan?
ECHT!?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:44 schreef DeLoet het volgende:
[..]
yo supertriest, je kunt dus niet pinnen bij tnt? Ik moest contant betalen. Gelukkig had mn huisgenoot geld in huis.
Was dat bij KPN zelf of bij een tussenhandel?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik overigens erg vreemd vond is dat als ik Eindeloos sms erbij wilde kiezen de toestelprijs ineens steeg naar 130 euro..
Bij Hi zelfquote:Op maandag 31 mei 2010 01:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was dat bij KPN zelf of bij een tussenhandel?
Tussenhandelaren krijgen op bepaalde combinaties bepaalde provisies. Daarom lijkt het soms zo onlogisch als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |