Scherp+2quote:foto Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Met een iphone was je mooi de lul geweest.
Ja, want applicaties sluit je niet met een druk op de homeknop.quote:Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:Met een iphone was je mooi de lul geweest.
Laat staan dat dat kleine tuimelaartje aan de zijkant hem in 1 keer helemaal stil maakt....quote:Op maandag 31 mei 2010 04:34 schreef retorbrapi het volgende:
Ja, want applicaties sluit je niet met een druk op de homeknop.![]()
Dat maakt niet uit voor een wekker functie toch? De huidige wekker functie blaat er gewoon doorheen in iedergeval.quote:foto Op maandag 31 mei 2010 04:37 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Laat staan dat dat kleine tuimelaartje aan de zijkant hem in 1 keer helemaal stil maakt....
home button en aan uit knop ingedrukt houden omfgquote:Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:Met een iphone was je mooi de lul geweest.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Skonk het volgende:
Math alarm, wel goed verzonnen op zich
Maar dan kom je alsnog te laat omdat je die som niet kon oplsosen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop