Oh, dat zal geen probleem zijn, maar eerst moet die zooi naar de zolderquote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs niet als je hem vraagt of hij met je over het dekbed wil?
'Zeg schat... wil je met mij tot grote hoogten komen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat zal geen probleem zijn, maar eerst moet die zooi naar de zolder
Nu het nog kan.. where else?quote:
Zeg, zullen we naar SEX verhuizen morgen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Zeg schat... wil je met mij tot grote hoogten komen?'
Moet jij eens opletten hoe snel hij voor je uit rent!
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, zullen we naar SEX verhuizen morgen?
quote:
quote:
Dat gaan ze niet goed vinden nee, als wij daar gaan SCen en als het ESF er helemaal niet is de rest van het jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon al een halve kater van, realisatie dat het op tv af is en de rest ook langzaam opgeruimd wordt. [/klagert]
Kan er geen rubriek ESF in MUZ?
Ik ookquote:
Dat jaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Boehoe ik word zo droevig van het dank-greys-en-erik-topicAfscheid
Stom
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Maar begin volgend jaar gaat ESF vast weer lekker snel open
GCquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Maarre... Kunnen we niet gewoon in GC een
Help-ESFfans-het-jaar-door topicreeks maken?
quote:
Ja hequote:
Het gaat om ONS dan hequote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar mag je dan alleen ESF nieuwtjes plaatsen of ook als SC gebruiken?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
"voor alles wat niet in de andere topics hoort"
Wij dus
quote:
quote:
Zal ik eens polsen in GC feedback ofzo?quote:
Niet te hard tuulk roepen hoorquote:
Ik vrees ook dat het niet werkt neequote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te hard tuulk roepen hoor
In GC willen ze er geloof ik niet nog meer SC's bij dacht ik, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Daarbij noemen we het dan de ESF-fan-reeks en vervolgens heeft amper iemand het over het ESF de rest van het jaar. Ik geloof niet dat het gaat werken, sorry
Het was sarcasme sorryquote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
In GC willen ze er geloof ik niet nog meer SC's bij dacht ik, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Daarbij noemen we het dan de ESF-fan-reeks en vervolgens heeft amper iemand het over het ESF de rest van het jaar. Ik geloof niet dat het gaat werken, sorry
Welnee komt wel goed toch.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat het niet werkt nee
Maar goed, we zijn toch ESF-fans als het ESF is?
En tot die tijd raken we elkaar kwijt als we geen topicreeks krijgen!
IK BEN HEUL GEEN ESF FAN!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat helemaal niet hoor, dat ESF gerelateerdequote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IK BEN HEUL GEEN ESF FAN!![]()
Maarre... moet het per se gekoppeld blijven aan het ESF?Is daarover iets te melden de komende maanden? Volgens mij hebben de meeste SCers hier ook nog andere raakvlakken.
Ja, ik kom daar heul nooitquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Maar de F&F SC is er toch ook gewoon nog? Daar zagen en zien we elkaar toch ook al?
Was ik ook aan het denken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat helemaal niet hoor, dat ESF gerelateerde
Maar ik zag hier dingen als 'Help de ESFers het jaar door' ofzo, vandaar dat ik het zei
Maar de F&F SC is er toch ook gewoon nog? Daar zagen en zien we elkaar toch ook al?
Ik hoop hetquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
En tot die tijd raken we elkaar kwijt als we geen topicreeks krijgen!
Ik wil op zich ook wel terug naar de FF hoor...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
wat een gedoe over die SC zeg, 75% van het volk hier zat in F&F, keert waarschijnlijk terug naar F&F, en de rest komt maar mee.
het maakt toch niet uit op welke plek die sc staat, het zijn dezelfde mensen
de enige wrevel die er in F&F was, was omdat het er ineens verdacht stil werdquote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel terug naar de FF hoor...
Maar ik las daar ook wel wrevel daarover
oh noes, 1 klik verderquote:En er zijn er ook die daar nooit kwamen en die drempel WEL hoog vinden
Standaard antwoord: "ja, zo"quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Zeg schat... wil je met mij tot grote hoogten komen?'
Moet jij eens opletten hoe snel hij voor je uit rent!
Arme jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme jij!
Nee hoor....ik ben best heul blij met mien popkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moest alleen es wat sneller iets oppakken als ik het weer es in de kop heb
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Awwww!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor....ik ben best heul blij met mien popke![]()
Erg is dat he.. net zoals wanneer je zegt "kan jij dadelijk even dit en dit voor me pakken"". en dan snapt 'ie niet dat je NU bedoelt. Dan moet je hem weer de Betekenisvolle Blik geven, wat garant staat voor de Diepe Zucht van zijn kant.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, of jij moet iets minder snel iets in de kop krijgenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er is geen gedoe. Er wordt gewoon over gekleptquote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
wat een gedoe over die SC zeg, 75% van het volk hier zat in F&F, keert waarschijnlijk terug naar F&F, en de rest komt maar mee.
maar er wordt over geklept alsof sommige mensen daadwerkelijk dakloos worden als esf verdwijntquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen gedoe. Er wordt gewoon over geklept
Herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Erg is dat he.. net zoals wanneer je zegt "kan jij dadelijk even dit en dit voor me pakken"". en dan snapt 'ie niet dat je NU bedoelt. Dan moet je hem weer de Betekenisvolle Blik geven, wat garant staat voor de Diepe Zucht van zijn kant.
I know, ik kan rustig om half 12 bedenken dat ik iets opgeruimd wil hebben en dan begin ik vol overgave.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of jij moet iets minder snel iets in de kop krijgenOh, je bent niet de enige, er zijn er meer.
Wrevel?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel terug naar de FF hoor...
Maar ik las daar ook wel wrevel daarover
En er zijn er ook die daar nooit kwamen en die drempel WEL hoog vinden
Dat moeten zij toch weten?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar er wordt over geklept alsof sommige mensen daadwerkelijk dakloos worden als esf verdwijnt
Dat is waar jaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wrevel?
Iedereen is gewoon overal welkom en niemand is ook maar verantwoording schuldig aan iemand![]()
De F&F mensen waren al die tijd net zo goed hier welkom en wij daar. Wie waarvoor kiest is gewoon aan een ieder.
ja das waarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten zij toch weten?
Wel alles met een korrel zout lezen hoor Zwab
whehehehequote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
I know, ik kan rustig om half 12 bedenken dat ik iets opgeruimd wil hebben en dan begin ik vol overgave.
Maar helaas heb ik soms daarbij zijn hulp nodig en dan is hij met iets bezig en dan baal ik enzo
Asociaal gewoon, die vent van jou!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
[..]
I know, ik kan rustig om half 12 bedenken dat ik iets opgeruimd wil hebben en dan begin ik vol overgave.
Maar helaas heb ik soms daarbij zijn hulp nodig en dan is hij met iets bezig en dan baal ik enzo
Nee, die is gewoon verstandigquote:
Ooooopsiequote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja das waar
en ik ga heeeeel boos worden als ik jullie straks niet allemaal een tvp zie doen in f&f
Zullen we een mass tvp gaan plannen?quote:
fuifquote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Ja jongens luister, alle gekheid op een stokje, maar ik moet nou toch echt effe bellen met de Duyvis, want misschien dat er ergens anders nog een fuif is!
Da's van vroeger!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Ja jongens luister, alle gekheid op een stokje, maar ik moet nou toch echt effe bellen met de Duyvis, want misschien dat er ergens anders nog een fuif is!
Geef mij dan ook een belletje.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Die is vast op zoek naar de Sperti.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Muis006 het volgende:
DeZwabber
Holding you at gunpoint since 2010!
hij te kijken naar een rek met roze haarspelden en klemmetjesquote:
Sorryquote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis, ik stak net een sjippie in m'n snuffel
Is je Lime feestje nu verpest?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis, ik stak net een sjippie in m'n snuffel
Welke lijst?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
En sinds wanneer staan dezeen deze
in de smiley lijst?
Ik typte nog braaf de codes....
Die onder het vakje staat waar je je post in schrijft.quote:
En ik was te langzaam.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
Ik dacht dat dezedeze
was, en toen zag ik pas dat jij ook deze
bedoelde in plaats van deze
![]()
Snappie?
Jezus, waarom?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die onder het vakje staat waar je je post in schrijft.
Even je ego boosten?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Greys en Tha_Erik bedankt!
Zie deze post nog even alsjeblieft!
Jaja.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ego?
Die post is geheel en al gewijd aan anderen dan mezelf hoor
quote:
Ja maar, dat stond er toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen jammer dat het niet mijn header is he
Ja, ga het nog maar even goed lezen iddquote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, dat stond er toch?
Teruglezen gaat.
Jij was van de smilies zie ik nu, MM had de header gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen jammer dat het niet mijn header is he
Wat TOF dit in die bol over het publiek!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil een Pink zien die lol heeft, leuke muziek maakt en niet iemand die een riedeltje doet. Dit kan ik ook op een dvd zien.
Pluk je nu een reactie uit een ander topic? Why?quote:
Kijk een keer haar laatste DVD, daar gaat het net zo. Vond het wel leuk om te zien, maar weinig inspirerend. Pink kwam gewoon een nummertje of wat doen, zwaait af en toedels.quote:
Nou, omdat ik even in verwarring was. Ik las de eerste reactie hier, en klik zonder te kijken welk topic het was op de laatste reactie in dat andere topic. En daar stond was anders.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Pluk je nu een reactie uit een ander topic? Why?
En allebei. Tof en gaaf.
Dit ook, met die slinger over het publiek.
Maar tof en gaaf zijn toch niet zo héél verschillend op zich?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, omdat ik even in verwarring was. Ik las de eerste reactie hier, en klik zonder te kijken welk topic het was op de laatste reactie in dat andere topic. En daar stond was anders.En ik dacht dat dat hetzelfde topic was.
En toen dacht ik, ik post het ff.
Nee, dat niet. Maar nou, ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tof en gaaf zijn toch niet zo héél verschillend op zich?
Als ik in het ene topic nou geroepen had dat ik het bagger vond en in dit topic dat ik het tof vond, dan was het quotewaardig ja
Ja!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar nou, ja.
Laat eigenlijk ook maar.
Weet je nog dat we het 2 (?) weken geleden hadden over dat je op fok de boel eerst nog een keer kan nalezen en editten voordat je post in tegenstelling tot irl?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Nee!
Nu moet de onderste steen boven!![]()
![]()
Ik ga zo naar bed, lekker tukkie doen. Trust ESFjes!
Gezien hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
Zeg, jullie hebben toch wel de PI's bij mijn laatste twee berichten aan JJH gezien he?
Het was maar een grapje hoor, dat leek me wel duidelijk?
Trusten popjes!
There's a lady who's surequote:Op maandag 31 mei 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog legendarische laatste woorden?
Good morning whutterdewhut 12 uur slaap, heerlijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 07:34 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen.
Heb zo genoten van zaterdagavond dat ik gisteravond om 6 uur in slaap ben gestort.
Werd vanochtend om 6 uur wakker
Ga jij even lopen beppen terwijl je hier amper komtquote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
Al vond ik dit cluppie juist zo gezellig omdat het anders was. Minder massaal of zo.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik SC's ff voor gezien hou na deze
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik moet teruglezen zie ik.
Ik denk dat ik SC's ff voor gezien hou na deze
Het was hier al die tijd zooooooooo leuk dat je bang bent dat het elders altijd tegen zal vallen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och dat lijkt me niet iets om hier en plein public te bespreken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was hier al die tijd zooooooooo leuk dat je bang bent dat het elders altijd tegen zal vallen.
Toch?![]()
"X-Factor verslaat Songfestival"quote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van ESF en Eksfektor, ik hoop dat ESF lekker gescoord heeft
Ja dat waren de woorden die ik zochtquote:Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was hier al die tijd zooooooooo leuk dat je bang bent dat het elders altijd tegen zal vallen.
Toch?![]()
X-factor heeft zoals te verwachten viel dik gewonnen qua kijkcijfers hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van ESF en Eksfektor, ik hoop dat ESF lekker gescoord heeft
Die was goed jaquote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Nee het was best langdradig. Al MOET je wel echt ff 'With a little help from my friends' van Jaap kijken
Ik vind het ook echt meevallen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
X-factor heeft zoals te verwachten viel dik gewonnen qua kijkcijfers hoor
Maar het valt mij nog alles mee hoeveel er naar het songfestival hebben gekeken!
Eurovisie Songfestival 1.245.000 kijkers
X-factor 1.986.000 kijkers
En X-factor had bij de uitslag zelfs 2.109.000 kijkers even!
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
X-factor heeft zoals te verwachten viel dik gewonnen qua kijkcijfers hoor
Maar het valt mij nog alles mee hoeveel er naar het songfestival hebben gekeken!
Eurovisie Songfestival 1.245.000 kijkers
X-factor 1.986.000 kijkers
En X-factor had bij de uitslag zelfs 2.109.000 kijkers even!
Nee, die zijn niet meegeteld, dit is echt van Nederland 1 geteldquote:Op maandag 31 mei 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt meevallen hoorHelemaal omdat we niet in de finale zaten
En er zullen ook wel mensen via BBC gekeken hebben, tellen ze die ook mee?
Nou, dan helemaalquote:Op maandag 31 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet meegeteld, dit is echt van Nederland 1 geteld
Wat een baantje trouwens. Zo'n avondje heel nederland doorrijden en afvinken wie wat kijkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet meegeteld, dit is echt van Nederland 1 geteld
Je mist wel alle programma's grotendeelsquote:Op maandag 31 mei 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een baantje trouwens. Zo'n avondje heel nederland doorrijden en afvinken wie wat kijkt.
Wel raar als ineens zo iemand voor je raam staat om even te vinken welke zender je aan het kijken bent.
Jij bent stiekem haske blond, toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een baantje trouwens. Zo'n avondje heel nederland doorrijden en afvinken wie wat kijkt.
Wel raar als ineens zo iemand voor je raam staat om even te vinken welke zender je aan het kijken bent.
quote:
Goedzo. Stimulans voor de traditionele werkzaamheden van de vrouwquote:Op maandag 31 mei 2010 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
heb een supermooi pannenset gewonnen met een fotowedstrijd
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:57 schreef Ml-etje het volgende:heb een supermooi pannenset gewonnen met een fotowedstrijd
quote:
Cool! Met welke foto?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
heb een supermooi pannenset gewonnen met een fotowedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Ml-etje op 31-05-2010 10:07:28 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Je hoeft nu iig niet meer treurig te zijn dat je als mod niet op Fok mee kan doen met prijsvragen, je wint regelmatig eldersquote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
Pm jullie wel een linkje![]()
[ [url=iet met m'n naam enzo]afbeelding[/url] ]
* F5-t *quote:Op maandag 31 mei 2010 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
Pm jullie wel een linkje![]()
[ [url=iet met m'n naam enzo]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft nu iig niet meer treurig te zijn dat je als mod niet op Fok mee kan doen met prijsvragen, je wint regelmatig elders
Nooitquote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Maar is er uberhaupt al 'van hoger hand' bevestigt wanneer ESF dicht gaat?
Want er word nu op diverse plekken van alles geroepen
Neequote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Er zit ook nog zoveel beweging in diverse topics, dus sluiting hoeft nog nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er te geloven aan Sinterklaas?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker?
quote:Dankzij de overwinning van Lena Meyer-Landrut mag Duitsland het Eurovisie Songfestival 2011 dat voorlopig gepland staat voor 17, 19 en 21 mei organiseren. De O² World Arena in de Duitse hoofdstad Berlijn die in september 2008 werd geopend en plaats biedt aan 17.000 toeschouwers lijkt de meest geschikte locatie.
Nou volgens mij zijn dit toch best wel haar bewbs:quote:"Het is niet alsof ik heb meegespeeld in een pornofilm of zo. Ik wilde vroeger al actrice worden, dus toen ik de kans kreeg om mee te spelen in de soap heb ik meteen ja gezegd. Het is maar een rol, ik ben het niet echt zelf."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 10:23:16 ]
quote:
*gaat agenda 2011 kopen*quote:Op maandag 31 mei 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
Zetten jullie het vast in de agenda? Data 2011!
Tuulk! Ga je mee sjoppen?quote:
Sorry, geen idee...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Cat22 het volgende:
En wheeeeelp!![]()
Vanmorgen wilde FF al niet opstarten omdat het bestand blijkbaar beschadigd was, dus ik werk nu via Chrome. En nu krijg ik ook daar de foutmelding 'voer hulpprogramma CHKDSK uit'. Wie wat waar kan ik dat vinden? Anyone?
En dan gaat hij dat hulpprogramma zoeken?quote:
Ik zag dat Ll hier was.quote:
Dat ís het hulpprogrammaquote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan gaat hij dat hulpprogramma zoeken?
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag dat Ll hier was.Et voila!
Nu alleen nog uitvoeren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maarre... waar moet ik dat dan intypen?Ik ben echt zo blont....
Zie je nu dat wij heul niet zonder jou in een SC kunnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon die witte 'zoek'balk in je startmenu.
Als je daar 'cmd' tikt en op enter drukt krijg je command prompt. Anders te vinden bij bureau-acc.
Even rechtermuis en 'uitvoeren als administrator'
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zie je nu dat wij heul niet zonder jou in een SC kunnen?
En dan heb ik de command prompt. En dan? Want de dingen die ik daar intypte herkent hij niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Gewoon die witte 'zoek'balk in je startmenu.
Als je daar 'cmd' tikt en op enter drukt krijg je command prompt. Anders te vinden bij bureau-acc.
Even rechtermuis en 'uitvoeren als administrator'
Dat duurt nog vrij lang hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wordt vanaf Januari ook gewoon weer verwacht
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat duurt nog vrij lang hoor
Wat nou als we voor die tijd computerproblemen hebben?
Achterin agenda's van 2010 staat ook vaak 2011 al he?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
oh en voor de volledigheid zou je 'chkdsk /R C:' kunnen tikken, dan vraagt hij wss of je het de volgende keer bij het opstarten wil, doe je 'J', en dan doe je reboot, en als je dan bad sectors hebt worden ze meteen gefixed als dat mogelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, pesies!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat duurt nog vrij lang hoor
Wat nou als we voor die tijd computerproblemen hebben?
Zwabber is er nu nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, als ik huil omdat de SC dicht gaat dan krijg ik weer commentaar
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, pesies!![]()
En Mips gaat ons ook missen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I like it when you talk dirty to us
Hoe erg is het als je blij bent dat je weet wat een reboot is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hara heeft me daar heeeel hard om uitgelachen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr,quote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe erg is het als je blij bent dat je weet wat een reboot is?Hara heeft me daar heeeel hard om uitgelachen.
Toen wist ik het nog niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr,
lachte ze je uit omdat je het wist, of omdat je blij was dat je het wist?![]()
Zonder haakjes héquote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan heb ik de command prompt. En dan? Want de dingen die ik daar intypte herkent hij niet.
En anders...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga effe rebooten.Hopelijk keer ik daarna weer bij jullie terug.
Ik ga de volgende keer ook weer naar het NSFquote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil wel een keer de NSF avond bijwonen als dat een beetje uikomt qua datum enzo.
"mooie woorden" van Yo opvangen, al zal die tegen die tijd wel zitten te werpen
Ook naar ESF? Is toch heul dichtbij nu!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer ook weer naar het NSF![]()
Oh Ml-etje, mocht je nieuwsgierig zijn, de foto's van de laatste TCD staan online
de XFA SC verhuist naar V&A en hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, als ik huil omdat de SC dicht gaat dan krijg ik weer commentaar
Wat!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de XFA SC verhuist naar V&A en hoe meer zielen, hoe meer vreugde
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
Oh das misschien wel een leuke. Wie zit er nu dan in V&A SC?
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu het ESF voorbij is, dit subforum binnenkort gesloten wordt (toch?) en de meeste hier weer naar hun eigenste vertrouwde subforum gaan, is het tijd om hier afscheid van jullie te nemen, voordat dat hier niet meer kan.
Dank aan een ieder hier voor de vele vermakelijke dan wel absurde posts die het ESF een stuk aangenamer maakte dan het doorgaans is.
Het ga jullie goed en tot volgende jaar maar weer...![]()
![]()
Ga je mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oeh leuk dat je het zegtquote:Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer ook weer naar het NSF![]()
Oh Ml-etje, mocht je nieuwsgierig zijn, de foto's van de laatste TCD staan online
Wat moet ik in hemelsnaam bij V&A doen?quote:
Het gaat dan ook met name om de SC, maar een ieder is natuurlijk vrij om te gaan waar hij/zij wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam bij V&A doen?
Een beetje rondhangen tussen de troep van een ander?
Denk Weet zeker dat ik die kant niet op ga...
Ja, straks worden we daar weggejaagd!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel stil daar nu in de V&A SC, schrikken ze dan niet heul erg![]()
En de modjes posten hier ook al in ESF en XFA (Dizer en Symph)
Ik SC al jaren in AKQ SC onder MEN, ik duik die kant dus weer op...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook met name om de SC, maar een ieder is natuurlijk vrij om te gaan waar hij/zij wil.
De hele ploeg hou je toch nooit bij elkaar in ieder geval, dus als iemand niet meer wil SC'en, of ergens anders gaat ouwehoeren is het toch ook prima.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, straks worden we daar weggejaagd!
Wat zou je moeten horen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien allemaal even posten en massaal binnenvallen![]()
Nee we horen het wel toch?
quote:
Waar haal je dat nou vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand moet zich iig verplicht voelen ergens wel of juist niet te hoeven posten.
Zwab zeurde niet, die mocht daar ook best iets over roepenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik praat tegen Tombo, ga jij nou ook al zeuren ala Zwabber, kom op zeg
Waarschijnlijk doelt hij er op dat ik chagrijnig werd toen hij zei dat hij niet naar de FF SC terug zou gaanquote:
Nou ja, idd...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien allemaal even posten en massaal binnenvallen![]()
Nee we horen het wel toch?
Oh dat wist ik niet, dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij er op dat ik chagrijnig werd toen hij zei dat hij niet naar de FF SC terug zou gaan
Niet helemaal ESF, toch een beetje en wel toepasselijkquote:Op maandag 31 mei 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we er nog een leuk ESF muziekje ingooien?
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Niet helemaal ESF, toch een beetje en wel toepasselijk
Nu het nog kan:quote:Op maandag 31 mei 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we er nog een leuk ESF muziekje ingooien?
Deze dan:quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
De mensen die elkaar weer willen vinden na ESF vinden elkaar toch wel
Dat was vóór ESF ook zo en dat zal hierna weer zo zijn. En de rest die daar geen behoefte aan heeft die duikt vanzelf weer op tijdens ESF volgend jaar
[..]
Niet helemaal ESF, toch een beetje en wel toepasselijk
kosten noch moeite zijn gespaard voor dit geweldige podiumquote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze dan:
vooral de laatste zin van het refrein
Het gaat om de muziek!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kosten noch moeite zijn gespaard voor dit geweldige podium
quote:
De tijd was om?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze dan:
vooral de laatste zin van het refrein
O, had begrepen dat het vandaag of morgen hier afgelopen was.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
We blijven tot einde van de week open.
Behalve als het al eerder helemaal doodbloedt, dan zien we of het eerder dicht gaat.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Greys het volgende:
We blijven tot einde van de week open.
Behalve als het al eerder helemaal doodbloedt, dan zien we of het eerder dicht gaat.
Ja, die had ik toen nog niet gezienquote:
Okee, touche!quote:
Dat was allemaal evol gossipquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, had begrepen dat het vandaag of morgen hier afgelopen was.
Moet ik me eind deze week weer opladen voor het afscheid...
Als je echt niet anders kan mag je ook eerder wegquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, had begrepen dat het vandaag of morgen hier afgelopen was.
Moet ik me eind deze week weer opladen voor het afscheid...
Eens, het valt allemaal wel op z'n plek, en als er een of twee afvallen omdat ze ergens anders posten is er toch ook niks aan de handquote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
De mensen die elkaar weer willen vinden na ESF vinden elkaar toch wel
Dat was vóór ESF ook zo en dat zal hierna weer zo zijn. En de rest die daar geen behoefte aan heeft die duikt vanzelf weer op tijdens ESF volgend jaar
Ik gedraag me vaak genoeg als een kind van 3 hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste zin hiervan is dan weer niet echt toepasselijk...
En anders maar zoals in dit liedjequote:Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, het valt allemaal wel op z'n plek, en als er een of twee afvallen omdat ze ergens anders posten is er toch ook niks aan de hand
Dat is nou net het probleem, ik kan wel anders...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je echt niet anders kan mag je ook eerder weg. We zullen je niet vastketenen.
En ik moet 4x lezen voor ik snap wat je bedoelt met evolquote:
Druk weekend gehad hè?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik moet 4x lezen voor ik snap wat je bedoelt met evol
Dan volg je ons toch, waarheen we ook gaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonder ESF-SC had ik jullie allemaal (behalve Greys) niet eens leren kennen!
En hadden wij elkaar ook heul nooit in het echt gezien!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zonder ESF-SC had ik jullie allemaal (behalve Greys) niet eens leren kennen!
Wie is die andere van wie je het niet erg vindt dat je daar voorlopig even niets meer van hoort?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, het valt allemaal wel op z'n plek, en als er een of twee afvallen omdat ze ergens anders posten is er toch ook niks aan de hand
eh... ja...quote:
Gaan we dan gewoon VOOR vrijdag een 2e meet regelen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En hadden wij elkaar ook heul nooit in het echt gezien!![]()
*galmt* FLY ON THE WINGSSSSSS OF LOOOOOOOOOVE
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is die andere van wie je het niet erg vindt dat je daar voorlopig even niets meer van hoort?
Scherp!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is die andere van wie je het niet erg vindt dat je daar voorlopig even niets meer van hoort?
Ja, roggel es wat.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan we dan gewoon VOOR vrijdag een 2e meet regelen?
Zou leuk zijn!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan we dan gewoon VOOR vrijdag een 2e meet regelen?
She is the greatest love I've ever had!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En hadden wij elkaar ook heul nooit in het echt gezien!![]()
*galmt* FLY ON THE WINGSSSSSS OF LOOOOOOOOOVE
Dat hebben Ll en ik al onderling geregeld, dat we elkaar hierna gaan ontlopen!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:
Cat niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Okee, we beginnen met een lijstje "wie wil"
![]()
WIE WIL MEE MEETEN MET DE ESF-SC???
![]()
![]()
Tombolafan
Ja ja, en dan steeds goedmaak-flurry's uitwisselen zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben Ll en ik al onderling geregeld, dat we elkaar hierna gaan ontlopen!
Petula Clarkquote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan volg je ons toch, waarheen we ook gaan?
Het hangt er ook een beetje vanaf waar, wanneer en wat die meet precies gaat zijn denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Okee, we beginnen met een lijstje "wie wil"
![]()
WIE WIL MEE MEETEN MET DE ESF-SC???
![]()
![]()
Tombolafan
Ja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het makkelijker om een centrale plek te kiezen als bekend is wie allemaal mee wilquote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hangt er ook een beetje vanaf waar, wanneer en wat die meet precies gaat zijn denk ik
Animocheck.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het makkelijker om een centrale plek te kiezen als bekend is wie allemaal mee wil
Of wil je gewoon niet mee...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hangt er ook een beetje vanaf waar, wanneer en wat die meet precies gaat zijn denk ik
En of Ll me nog wil ontmoeten...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll heeft zich nog niet opgegeven, dus als jij dat doet dan kan JIJ iig meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |