Oh, dat zal geen probleem zijn, maar eerst moet die zooi naar de zolderquote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs niet als je hem vraagt of hij met je over het dekbed wil?
'Zeg schat... wil je met mij tot grote hoogten komen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat zal geen probleem zijn, maar eerst moet die zooi naar de zolder
Nu het nog kan.. where else?quote:
Zeg, zullen we naar SEX verhuizen morgen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Zeg schat... wil je met mij tot grote hoogten komen?'
Moet jij eens opletten hoe snel hij voor je uit rent!
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, zullen we naar SEX verhuizen morgen?
quote:
quote:
Dat gaan ze niet goed vinden nee, als wij daar gaan SCen en als het ESF er helemaal niet is de rest van het jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon al een halve kater van, realisatie dat het op tv af is en de rest ook langzaam opgeruimd wordt. [/klagert]
Kan er geen rubriek ESF in MUZ?
Ik ookquote:
Dat jaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Boehoe ik word zo droevig van het dank-greys-en-erik-topicAfscheid
Stom
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Maar begin volgend jaar gaat ESF vast weer lekker snel open
GCquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Maarre... Kunnen we niet gewoon in GC een
Help-ESFfans-het-jaar-door topicreeks maken?
quote:
Ja hequote:
Het gaat om ONS dan hequote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar mag je dan alleen ESF nieuwtjes plaatsen of ook als SC gebruiken?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he
"voor alles wat niet in de andere topics hoort"
Wij dus
quote:
quote:
Zal ik eens polsen in GC feedback ofzo?quote:
Niet te hard tuulk roepen hoorquote:
Ik vrees ook dat het niet werkt neequote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te hard tuulk roepen hoor
In GC willen ze er geloof ik niet nog meer SC's bij dacht ik, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Daarbij noemen we het dan de ESF-fan-reeks en vervolgens heeft amper iemand het over het ESF de rest van het jaar. Ik geloof niet dat het gaat werken, sorry
Het was sarcasme sorryquote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
In GC willen ze er geloof ik niet nog meer SC's bij dacht ik, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Daarbij noemen we het dan de ESF-fan-reeks en vervolgens heeft amper iemand het over het ESF de rest van het jaar. Ik geloof niet dat het gaat werken, sorry
Welnee komt wel goed toch.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat het niet werkt nee
Maar goed, we zijn toch ESF-fans als het ESF is?
En tot die tijd raken we elkaar kwijt als we geen topicreeks krijgen!
IK BEN HEUL GEEN ESF FAN!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat helemaal niet hoor, dat ESF gerelateerdequote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IK BEN HEUL GEEN ESF FAN!![]()
Maarre... moet het per se gekoppeld blijven aan het ESF?Is daarover iets te melden de komende maanden? Volgens mij hebben de meeste SCers hier ook nog andere raakvlakken.
Ja, ik kom daar heul nooitquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Maar de F&F SC is er toch ook gewoon nog? Daar zagen en zien we elkaar toch ook al?
Was ik ook aan het denken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat helemaal niet hoor, dat ESF gerelateerde
Maar ik zag hier dingen als 'Help de ESFers het jaar door' ofzo, vandaar dat ik het zei
Maar de F&F SC is er toch ook gewoon nog? Daar zagen en zien we elkaar toch ook al?
Ik hoop hetquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
En tot die tijd raken we elkaar kwijt als we geen topicreeks krijgen!
Ik wil op zich ook wel terug naar de FF hoor...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
wat een gedoe over die SC zeg, 75% van het volk hier zat in F&F, keert waarschijnlijk terug naar F&F, en de rest komt maar mee.
het maakt toch niet uit op welke plek die sc staat, het zijn dezelfde mensen
de enige wrevel die er in F&F was, was omdat het er ineens verdacht stil werdquote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel terug naar de FF hoor...
Maar ik las daar ook wel wrevel daarover
oh noes, 1 klik verderquote:En er zijn er ook die daar nooit kwamen en die drempel WEL hoog vinden
Standaard antwoord: "ja, zo"quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Zeg schat... wil je met mij tot grote hoogten komen?'
Moet jij eens opletten hoe snel hij voor je uit rent!
Arme jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme jij!
Nee hoor....ik ben best heul blij met mien popkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij moest alleen es wat sneller iets oppakken als ik het weer es in de kop heb
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Awwww!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor....ik ben best heul blij met mien popke![]()
Hij moest alleen es wat sneller iets oppakken als ik het weer es in de kop heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |