quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef Chandler het volgende:
wordt weer nix.... we sturen al jaren bagger muziek naar het zongfestival!!!
Helemaal waar, jullie hebben gelijk, maar daar hebben we andere topics voor in ESF waar het daar al over gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 10:35 schreef DoctorB het volgende:
Het probleem is dat de Nederlandse songfestival bobo's, de songfestival tijdgeest al jaaaaaaren niet meer aanvoelen. Wellicht is het nuttig om die eens allemaal te vervangen door fris bloed/inzichten.
dit zijn redenen om het niet in je agenda te stoppenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar, jullie hebben gelijk, maar daar hebben we andere topics voor in ESF waar het daar al over gaat
Je weet toch nog helemaal niet waarmee Nederland volgend jaar gaat komen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit zijn redenen om het niet in je agenda te stoppen
Nu vast voor 2011?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Misschien kan het forum alvast open, hebben we ruim de tijd om voor te bespreken
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Misschien kan het forum alvast open, hebben we ruim de tijd om voor te bespreken
We gaan in elk geval naar het Nationaal Songfestival!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Ik zet het alvast in mijn agenda. Ben nu al reuzebenieuwd wat de TROS gaat doen (vrees het ergste, hoop op het beste). En waar het gaat plaatsvinden. En of ik er al dan niet heen ga
.
Met eigen commentators!!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
En wellicht kunnen we er een FOK! ESF meet van maken in Duitsland!
Met een aantal ESF liefhebbers de halve finale en/of finale bijwonen!
Ja!quote:
Als dat doorgaat dan zijn we echt een jaar te laat, met zo'n Tom Dice-achtig nummer denk ik. Alhoewel, misschien pakt het wel goed uit.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Greys, gisteren was Laura Jansen bij Paul de Leeuw en zij wil graag meedoen om ons land vertegen woordigen.
Zij zingt Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |