Yeah!quote:
Je bent op dreef. Ik moet er ook nog eens een keertje één scoren om gelijk met Piles te komen.quote:
Deze is goed toch.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kon alleen zo snel geen betere TT bedenken
Ik verveelde me gewoon dit weekendquote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent op dreef. Ik moet er ook nog eens een keertje één scoren om gelijk met Piles te komen.
In de cijfers van gisteren:quote:Op zondag 30 mei 2010 21:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik verveelde me gewoon dit weekend
Ik moet binnenkort maar eens in het rijtje met meeste posts komen
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 29-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 079 DjRex89
02. 046 Luctor.et.Emergo
03. 042 vencodark
04. 016 jna
05. 015 Puala
06. 013 Rupsebeest
07. 011 PieterBas
08. 008 Bootje84
09. 007 L.no
10. 002 Etcetera
Reeks-statistieken!
Is prima zo joh.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kon alleen zo snel geen betere TT bedenken
Ik bedoel de totaal aantal posts in deze reeksquote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de cijfers van gisteren:
[..]
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bedoel de totaal aantal posts in deze reeksmaar dan moet ik er nog 1000 ofzo
Waarom groeten.. ik was er de hele tijd hoor. Alleen heb ik weinig toe te voegen bij jullie gesprek.quote:
Ik had je nog niet gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom groeten.. ik was er de hele tijd hoor. Alleen heb ik weinig toe te voegen bij jullie gesprek.
Ik heb er nu 10215 en moet er iets van 11100 posts om in de top10 te komenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.![]()
Ik heb geen idee hoeveel je er nu hebt.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
Je kan toch zien hoeveel posts je hebt in deze sc bij die userstats van piles?
Dan ben je me vergeten.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gezien de laatste tijd.
Ik ben al bij de top10quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 10215 en moet er iets van 11100 posts om in de top10 te komenGebeurt vanzelf wel een keer
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
L.no!Jij komt bij de volgende update in de top10 zie ik net
dus dan moet ik jou inhalen, dat lukt nooit
Niet opeens van die rare dingen gaan zeggenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef PieterBas het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik een leven heb
Dat wist ik ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
L.no!Jij komt bij de volgende update in de top10 zie ik net
dus dan moet ik jou inhalen, dat lukt nooit
Jezelf voorliegen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef PieterBas het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik een leven heb
Log jij eens snel in met Dien's account!quote:
Dean staat nog hoger.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Log jij eens snel in met Dien's account!
Ik ben al in Limburg, sorry.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Log jij eens snel in met Dien's account!
Ja maar die haal ik toch nooit meer inquote:
quote:
Nu heb ik de drang om te spammen zodat jij er niet in kan.quote:
bartje gaat eraan ole olequote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
Top 10 Posters
1 Piles - 24714
2 Luctor.et.Emergo - 24636
3 PieterBas - 23779
4 Psychonikeo - 20149
5 The_Dean - 19377
6 Bravebart - 16364
7 jna - 16170
8 Puala - 13885
9 Californium - 13242
10 L.no - 11195
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu heb ik de drang om te spammen zodat jij er niet in kan.
Mijn leven, wat doe je.
Nog een kleine 100 postsquote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
Top 10 Posters
1 Piles - 24714
2 Luctor.et.Emergo - 24636
3 PieterBas - 23779
4 Psychonikeo - 20149
5 The_Dean - 19377
6 Bravebart - 16364
7 jna - 16170
8 Puala - 13885
9 Californium - 13242
10 L.no - 11195
![]()
Nog maar een keer hoi terug danquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef vencodark het volgende:
Had niet door dat mijn 'hi' van eerder, zo laat in het topic was.
Dat moet vanavond nog wel lukken toch? Je hebt nog 45minquote:
Rot op, dan moet ik mn record gaan beschermenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat moet vanavond nog wel lukken toch? Je hebt nog 45min
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat moet vanavond nog wel lukken toch? Je hebt nog 45min
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Rot op, dan moet ik mn record gaan beschermen
Misschien kunnen we het nog ergens over hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef vencodark het volgende:
Had niet door dat mijn 'hi' van eerder, zo laat in het topic was.
Nette opvoeding hequote:
Dan ben ik benieuwd waar over danquote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het nog ergens over hebben.
Dan ben ik het lulletje want ik ben de enige zonder recordquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan we nu met zijn vieren spammen om iedereens record te behouden?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Duh.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan we nu met zijn vieren spammen om iedereens record te behouden?
Ik heb ook nog geen record.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik het lulletje want ik ben de enige zonder record
Ik was de hele tijd een coole plaatje aan het zoeken voor dit soort situaties.. ik kon niets vinden.quote:
Jij staat ten minste nog in de lijst met top postersquote:
Ik kan me er geen plaatje bij bedenkenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd een coole plaatje aan het zoeken voor dit soort situaties.. ik kon niets vinden.
'Alleen maar'.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij staat ten minste nog in de lijst met top postersik alleen maar in de lijst met topic starters..
Bijvoorbeeld iemand die paraat staat om te vechten.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die paraat staat om te vechten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
'Alleen maar'.
Ik stond in geen enkele. GEEN ENKELE!
Nu ben je ook nog gulzig om mijn plaats in te nemen?! Dacht het mooi niet!![]()
Jij bent dan ook de enige echte Luctorquote:
Wat moet jij nou!!quote:
Nein.. meer 1 tegen 1..quote:
Neuh, maar jij bent elke dag wel hier te vindenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nein.. meer 1 tegen 1..
Ik heb geen leger bij me atm.
Dat dus.quote:
doordeweeks alleen 's avonds.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Neuh, maar jij bent elke dag wel hier te vinden
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben zelfs fan van rex, zie zijn sig maar.
Ja maar wel ALTIJDquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar wel ALTIJDIk sla wel eens een dagje of weekendje over maar volgens mij ben jij er echt elke avond
Niet waar. Er was een periode waar hij een week niet online was.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar wel ALTIJDIk sla wel eens een dagje of weekendje over maar volgens mij ben jij er echt elke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh.. ff serieus.. ik heb welleens dagen gehad waar hij er niet was.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Gewoon een getekende vrouw van Victoria Frances. Herinner je je mijn Uitje hiervoor? Hoorde vd week dat mensen dachten dat het MJ was.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
vencodark , wie is die vrouw in je UI? Lijkt op shakira.
Ja verdorie, nu klopt mijn post niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof het wel inderdaad.
Als ik mijn PC aanzet, dan start ik standaard IE op en ga ik gelijk naar FOK!
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet waar. Er was een periode waar hij een week niet online was.
Inderdaad. Dat was een eenzame tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was ik zeker op vakantie?quote:Maaruh.. ff serieus.. ik heb welleens dagen gehad waar hij er niet was.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet waar. Er was een periode waar hij een week niet online was.
Ja maar die zullen er nie veel geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaruh.. ff serieus.. ik heb welleens dagen gehad waar hij er niet was.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Ik ben jouw vorige UI vergeten, sorry.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon een getekende vrouw van Victoria Frances. Herinner je je mijn Uitje hiervoor? Hoorde vd week dat mensen dachten dat het MJ was.En nu begin jij over Shakira.
Ik heb Fok ook als een van mijn startpagina'squote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof het wel inderdaad.
Als ik mijn PC aanzet, dan start ik standaard IE op en ga ik gelijk naar FOK!
Oh sorry.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja verdorie, nu klopt mijn post niet meer.
Ben geen fan van MJquote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben jouw vorige UI vergeten, sorry.
But why the sad face?Is toch niet negatief?
Dunno, je was er gewoon niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was een eenzame tijd.![]()
[..]
Toen was ik zeker op vakantie?![]()
Shakira is lekker.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben jouw vorige UI vergeten, sorry.
But why the sad face?Is toch niet negatief?
Ik heb geen startpagina('s)quote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb Fok ook als een van mijn startpagina's
Als ik op vakantie ben dan raak ik echt geen computer aanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was een eenzame tijd.![]()
[..]
Toen was ik zeker op vakantie?![]()
Instellen dan! Dat is toch makkelijkerquote:
Oh, ik las 'MIJ' ipv MJ, my bad.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben geen fan van MJDus die hoeft ook niet als uitje.
Een zoenend stelletje.
Op mijn vakantie heb ik standaard geen internet. dus kan ik ook niet op FOK!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben dan raak ik echt geen computer aanMisschien dit jaar 1x om online in te checken voor de terugreis maar meer niet.
Ik zou wel kunnen internetten enzo maar ik werk het hele jaar al elke dag met computers dus dat wil ik juist tijdens mijn vakantie niet. Maar dan verveel ik me ook bijna nooit dus mis ik het ook nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn vakantie heb ik standaard geen internet. dus kan ik ook niet op FOK!
Ik vind het makkelijker als ik geen startpagina heb. Start IE ook sneller op.quote:
Mja ik start iets van 7 startpagina's op en dat is nog altijd sneller dan een lege browser opstarten en de 7 pagina's daarna handmatig te openenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker als ik geen startpagina heb. Start IE ook sneller op.
niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zo'n goed geheugen, sorry.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
Holy shit, jullie spammen behoorlijk veel.. mijn pc kan het niet aan.. fucking fail.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een kromme zin zijn geweest..."Iedereen dacht dat het mij was".
Wilde ik wel, maar toen hadden ik en Dean geen geld. Hij ging toch optreden zaterdag dus, ik heb wel genoten van muziek dit weekend.quote:
Lekker wezen headbangen!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Wilde ik wel, maar toen hadden ik en Dean geen geld. Hij ging toch optreden zaterdag dus, ik heb wel genoten van muziek dit weekend.
Dan kun jij weer met een gerust hart verder met je 'leven'quote:
Misschien toch maar eens instellen dan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik start iets van 7 startpagina's op en dat is nog altijd sneller dan een lege browser opstarten en de 7 pagina's daarna handmatig te openen
Oh, dat is wel een typische zin voor Lno-taal.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou een kromme zin zijn geweest..."Iedereen dacht dat het mij was".
En sowieso IEquote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens instellen dan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan kun jij weer met een gerust hart verder met je 'leven'
Ja, misschien maar eens overstappen. Maar... wat de boer niet kent....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En sowieso IE
Gebruik Firefox, Chrome of Opera
Dat lijkt wel projectiequote:Op zondag 30 mei 2010 22:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een typische zin voor Lno-taal.
Zelf heb ik neit echt standaard alle browsers nodig. Soms wil ik dee computer gebruiklen door eventjes te kijken op een site.. dan scheelt het wel tijd als je niet alles sites moet wegklikken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik start iets van 7 startpagina's op en dat is nog altijd sneller dan een lege browser opstarten en de 7 pagina's daarna handmatig te openen
Ach, je kunt altijd weer terug toch? Ik heb IE, Chrome, Firefox en Opera op mijn laptop staan dus kan altijd kiezen. Daarnaast las ik op het forum dat de toekomstige nieuwe layout niet echt snel werkt met IE..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, misschien maar eens overstappen. Maar... wat de boer niet kent....
Als ik IE op start, start ik sowieso altijd FOK! op.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelf heb ik neit echt standaard alle browsers nodig. Soms wil ik dee computer gebruiklen door eventjes te kijken op een site.. dan scheelt het wel tijd als je niet alles sites moet wegklikken.
Ja.. Dat deed ik erg vaak. In het begin deed het pijn, maar toen ging ik de hele avond door nadat ik eraan gewend was. Dean wist niet eens dat ik die heavy shit leuk vond.quote:
Daarom heb ik ook meerdere browsersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelf heb ik neit echt standaard alle browsers nodig. Soms wil ik dee computer gebruiklen door eventjes te kijken op een site.. dan scheelt het wel tijd als je niet alles sites moet wegklikken.
Nog trager?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd weer terug toch? Ik heb IE, Chrome, Firefox en Opera op mijn laptop staan dus kan altijd kiezen. Daarnaast las ik op het forum dat de toekomstige nieuwe layout niet echt snel werkt met IE..
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja.. Dat deed ik erg vaak. In het begin deed het pijn, maar toen ging ik de hele avond door nadat ik eraan gewend was. Dean wist niet eens dat ik die heavy shit leuk vond.
Ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik IE op start, start ik sowieso altijd FOK! op.
Nu is ie toch nie traag? Hier niet iig..quote:
Een bekentenisquote:
En dat in het weekendquote:
Hmja, ik bedoelde niet alleen Dean zijn band, maar de rest van de bands die daar speelden ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus zo slecht is de beschrijving van jou in de OP niet
Link?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Shakira is lekker.En dat nieuwe liedje van haar, swingt ook weer lekker.
Was dus allemaal dezelfde soort muziek? Gaat dat niet vervelen een hele avond lang?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ik bedoelde niet alleen Dean zijn band, maar de rest van de bands die daar speelden ook.
Nee nu valt het wel mee.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu is ie toch nie traag? Hier niet iig..
Ah oke.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook meerdere browsersAlleen Opera heeft de startpagina's.. Als ik ff snel iets wil opzoeken pak ik Firefox of Chrome
Kan me herinneren dat er een keer alleen de text-only layout beschikbaar werd gesteldquote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee nu valt het wel mee.Maar ik ken tijden.
Nee man, is heeeerlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was dus allemaal dezelfde soort muziek? Gaat dat niet vervelen een hele avond lang?
Mja, hoevaak gebeurt dat? Als iemand mij een link stuurt betekent dat dat of mijn mail of MSN aan staat. Als dat zo is heb ik mijn browser ook al wel geopendquote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah oke.
Afhankelijk welke je standaardbrowser is, is het ook nadelig als je bijvoorbeeld Opera met al die startpagina's hebt als iemand je een link geeft en je erop klikt.
Danke.quote:
Dat kan nooit goed zijn voor die tromquote:
quote:
Dat verschilt per persoon ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, hoevaak gebeurt dat? Als iemand mij een link stuurt betekent dat dat of mijn mail of MSN aan staat. Als dat zo is heb ik mijn browser ook al wel geopend
Hoezo?quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, hoevaak gebeurt dat? Als iemand mij een link stuurt betekent dat dat of mijn mail of MSN aan staat. Als dat zo is heb ik mijn browser ook al wel geopend
Ik heb sowieso altijd mega veel open staanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon ja.
Ik heb zelf niet altijd mijn browser aan.. als ik bijvoorbeeld ga gamen of een serie/film ga kijken.. dan doe ik dat + msn aan.
Dus uiteindelijk hangt het toch af van de manier van gebruiken.. ik kan dat niet, zoveel startpagina's. Jij wel
Dat je Fok niet als startpagina hebtquote:Hoezo?
Als jij nou eens ophoud met posten, dan kan ik gaan slapen.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoud met posten, dan kan ik gaan slapen.
Dien!quote:
Waarom zou ik als ik het hebben als ik het niet direct altijd nodig heb als ik mijn browser start?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso altijd mega veel open staan
[..]
Dat je Fok niet als startpagina hebt
Lekkere zinquote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zou ik als ik het hebben als ik het niet direct altijd nodig heb als ik mijn browser start?
Reksquote:
Dushiquote:
Ja, dat ging ff verkeerd .. met die zin.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekkere zin
Hoe kun je Fok nou niet nodig hebben![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat ging ff verkeerd .. met die zin.
Niet altijd gebruiken wanneer het opstart staat gelijk met fok niet nodig hebben?
Dat is heul niet logisch.quote:
Mja ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is heul niet logisch.![]()
Oja, en op die ene opmerking van je.. ja, ik meot vroeg op.
quote:
Inderdaad. Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekkere zin
Hoe kun je Fok nou niet nodig hebben![]()
Dat dus.quote:
Ik ga nog even zes minuutjes doorquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nog even zes minuutjes door
Ik wil weten hoeveel posts ik nog achter lig op Piles.
Ga dan!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat snap ik ook niet.
Ik ben er nog hoor. Maar ik chat met nog iemand.quote:
Ik ook van jouquote:
Waarom precies 6 minuutjes? Zit je iets te downloaden?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nog even zes minuutjes door
Ik wil weten hoeveel posts ik nog achter lig op Piles.
De wonderen zijn de wereld nog nie uitquote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Maar ik chat met nog iemand.
Als statsguru zou je toch moeten weten dat Piles zn stats 6min over elk uur geupdate wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom precies 6 minuutjes? Zit je iets te downloaden?
Dan wordt die site van Piles weer bijgewerkt.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom precies 6 minuutjes? Zit je iets te downloaden?
Ik wil wel een verhaaltje lezen voor je als je slaapt.. en warme melk geven.quote:
Melkquote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil wel een verhaaltje lezen voor je als je slaapt.. en warme melk geven.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als statsguru zou je toch moeten weten dat Piles zn stats 6min over elk uur geupdate worden
Nu voel ik me kansloosquote:
Ik heb wel limieten van dit soort dingen.. Ik ga niet echt checken wanneer het geupdate wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als statsguru zou je toch moeten weten dat Piles zn stats 6min over elk uur geupdate worden
Ik geef ook meteen toe dat het kansloos isquote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb wel limieten van dit soort dingen.. Ik ga niet echt checken wanneer het geupdate wordt.
Maar melk is goed om groot te worden meneertje!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Melk![]()
Maar dat verhaaltje is een goed idee
Ik denk dat mijn1.88m wel groot zat isquote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar melk is goed om groot te worden meneertje!
Hoe was je date met Dzjenn?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Maar ik chat met nog iemand.
Zo erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik geef ook meteen toe dat het kansloos is
Ja is maar 25 posts per persoonquote:
quote:
We hebbenwel in no-time 200+ posts gemaakt, so why notquote:
Ik kan hier zoveel opmerkingen over gevenquote:
Ja en Luctor kan nu nie meer terug, die moet er nog ff snel 39 maken om Piles in te halen voor 12 uurquote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebbenwel in no-time 200+ posts gemaakt, so why not
Ging jij nie slapen?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan hier zoveel opmerkingen over geven![]()
I'm such a perv..
Ben je nou een die hard of nietquote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu naar bed. Morgen is er weer een dag/avond.
Wederom een luctortje?quote:
Van haar inderdaad. Daarom komt ze hier natuurlijk momenteel niet.quote:
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en Luctor kan nu nie meer terug, die moet er nog ff snel 39 maken om Piles in te halen voor 12 uur
Heb dr idd al lang nie meer gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van haar inderdaad. Daarom komt ze hier natuurlijk momenteel niet.
Wedden dat ie dat nog 'ff' doetquote:
Byebyequote:Op zondag 30 mei 2010 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu naar bed. Morgen is er weer een dag/avond.
Weltruste dan maar!quote:
quote:
Joh.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:14 schreef The_Dean het volgende:
Kan ik ook nog mooi even een kwartiertje mijn positie verdedigen
Nee hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Blijft vrij stil hier, iedereen ligt écht in bed zeker??
You never knowquote:Op zondag 30 mei 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Of zou jna weer opduiken en een vet nieuw record zetten
Dacht dat je al weg wasquote:
Goed berichtquote:
Omdat er in die tijd toch niks gepost is?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:10 schreef L.no het volgende:
Top 20 in de StageSC-reeks van vandaag tot en met 00:06 uur
Geen cijfers beschikbaar!
lol que? spammen we zoveel?
Om de hoeveel minuten update hij dan? Om de 6 minuten?quote:
Geen idee, maar tot 00:06 waren er hier 0 postsquote:Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Om de hoeveel minuten update hij dan? Om de 6 minuten?
Als je dat niet weet, hoe weet je wanneer het begint?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:26 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, maar tot 00:06 waren er hier 0 posts
Nou ik neem aan als er staat de top 20 van vandaag, dat ie ook begint met tellen vanaf het moment dat het vandaag is.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, hoe weet je wanneer het begint?
En nee, zulke stats kijken niet altijd vanaf 00:00, misschien deze wel, maar iig niet altijd.
Ah, een aanname.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nou ik neem aan als er staat de top 20 van vandaag, dat ie ook begint met tellen vanaf het moment dat het vandaag is.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 30-05-2010
Als het niet alleen betrekking had op die datum, dan geldt het dus voor de 30ste én de 31ste? Maar dan horen er toch cijfers te zijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:38 schreef jna het volgende:
Ik bedoel er meer mee te zeggen dat Piles er vast geen datum bij had gezet als het niet alleen betrekking had op die datum.
Ja, dus hij telt puur alleen de posts vanaf 00:00 t/m de volgende updatequote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het niet alleen betrekking had op die datum, dan geldt het dus voor de 30ste én de 31ste? Maar dan horen er toch cijfers te zijn?
Ik snap je vast niet goed meer, sorry.
Ah, ik snap je nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dus hij telt puur alleen de posts vanaf 00:00 t/m de volgende update
Dat noemt men een selfforfilling prophecy..quote:
Holla @ yo boi!quote:
Bootmans!quote:
Hey, dat was mijn zinnetjequote:
quote:
Etceteraquote:Op maandag 31 mei 2010 09:38 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera hopt nog snel het jubileum topic in
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
Het is trouwens weer de laatste tijd rustig hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag om 7.30 uur begonnen met het besturen van de grote bolide (metertje of 15 gok ik). Ging goed. Was om half 4 klaar. Bij thuiskomst ff computer aangezet, paar kleine dingetjes roggelen om vervolgens lekker in mn nest weg te dutten.. In de avond paar kleine dingetjes aan de scriptie gedaan en ff gegamed.
Zondag eerst uitgeslapen tot half 11. Vervolgens weer paar dingetjes aan de scriptie gedaan en die sportmassage gekregen. Rug ff flink laten kraken. Voel het nu nog een heel klein beetje. Als het goed is trekt dat morgen weg. Anders mag hij nog een keer los gaan(en nee, geen happy ending).
Daarna patat gescoord voor mn ouders en mn zus met aanhang. In de avond nog even gaan gamen en TV gekeken. Toen was het weer half 12 en gingen de luiken dicht
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
HD films ofzo? 500GB is nogal watquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Weinig bijzondere weekendverhalen hierHeb een lan gehad, 500Gb aan films gedownload, te weinig geslapen, The Fifth Element gekeken, een dansmat geprobeerd
en een nieuwe HD overgekocht van een vriend
jna!quote:
Fixedquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Weinig bijzondere weekendverhalen hierHeb een lan gehad, 500Gb aan natuurfilms gedownload, te weinig geslapen, The Fifth Element gekeken, een dansmat geprobeerd
en een nieuwe HD overgekocht van een vriend
Mwah, met een 1 Gb-verbinding gaat het redelijk rapquote:
Ik heb de gewoonte om tegelijkertijd film te kijken en te FOK!ken/IRC'en/surfen en dan is HD films kijken echt niet aan te raden op mijn systeemquote:
Ja, in de loop van de dag.. Ben hier en daar nog paar wijzigingen aan het makenquote:
Oh, ik dacht dat je tussen een bepaalde tijd moest inleveren (meestal 's ochtends)quote:Op maandag 31 mei 2010 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, in de loop van de dag.. Ben hier en daar nog paar wijzigingen aan het maken
Staat nergens een tijd aangegeven..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:47 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je tussen een bepaalde tijd moest inleveren (meestal 's ochtends)
16.59 is vroeg genoeg..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, dus iedereen staat om 16.55 bij de balie?
Alsof je die ooit allemaal gaat kijken?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte om tegelijkertijd film te kijken en te FOK!ken/IRC'en/surfen en dan is HD films kijken echt niet aan te raden op mijn systeem
Ik vond dat de schijf vol moest, en heb gewoon dingen in de lijst gezet. Waaronder een Disney box met 56 dvd's, en dan gaat het hard
Welke?quote:
Kwam op vakantie een leuk uitziende dame tegen die zware shag rookte, dat is ook nogal een faalquote:Op maandag 31 mei 2010 10:59 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het zwaar onaantrekkelijk vindt als een meisje ergens aan een tafeltje gaat zitten, en ze legt als eerst dr peuken op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |