Noem eens een user die geen autist is.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef muay-toy het volgende:
grootste autisten van fok, verenigt u!
Drinkyquote:
Ik heb trouwens niet alle 8 pagina's vol reacties zitten lezen dus maar pakweg een paar reacties eruit selecteren en de jouwe valt mij op.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
Meets.!! Sowieso zijn de helft van de mensen die komen echt niet klb-waardig.
Dan kom ik alleen daar al voor om jou jankend en creperend op d grond te zien liggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer of waar. Als die bitch van een wolvendagen ook maar komt, ze wou me een vuist geven.
Centraal Afrika ook alleen niet in Nederlandquote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou Utrecht kiezen als locatie, ligt centraal in Nederland.
Hij is de reden dat ik niet naar die meets mag, want straks komt er niemand behalve hij.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:23 schreef Garisson72 het volgende:
Dit kunnen jullie die arme Lamon niet nóg een keer aandoen.
Hoezo, straks? Zo gaat het de laatste tijd stééds.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:18 schreef Chai het volgende:
Hij is de reden dat ik niet naar die meets mag, want straks komt er niemand behalve hij.
Waarom zo boos, AdvancedPower.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer of waar. Als die bitch van een wolvendagen ook maar komt, ze wou me een vuist geven.
Omdat WD hem even op zijn nummer heeft gezet.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zo boos, AdvancedPower. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |