SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Wat praat ze dan?quote:
Ja, die budgetbakken liggen altijd volquote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar ik zal wel chicks krijgen. Bakken vol.
Ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit soort mannen die denken dat chicks dat diggen![]()
![]()
Vind je het gek. Welke mongool gaat er dan ook iemand pis laten drinken, dat is toch geen humor meerquote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vertelde het pas toen de fles op was he. Ofja, het was in Lloret en ik smste in de bus naar huis pas dat die fles whiskey die rare smaak niet had vanwege dat hij 'blended' was (wat zij dachten) maar vanwege wat urine.
En toen 2 weken later op het feestje piste die gast dus in m'n bier toen ik op de wc was.
Omtrek van je borstkas.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
2 meter hoog en 1 meter breed. Dat zijn pas maten die er toe doen.
Aangezien je op FOK! zit kunnen we aannemen dat je een spijker bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Splutje het volgende:
Goede discussie. Ik las laatst dat hoe langer de man, hoe groter de kans op een hoog inkomen
Klopt, hoe groter hoe meer ze verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het ook niet erg dat ze het terugdeden, en dat Japsnars, is nou grappig.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vind je het gek. Welke mongool gaat er dan ook iemand pis laten drinken, dat is toch geen humor meer
1 meter breed als je 2 meter lang bent is niet echt bijzonder.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, die budgetbakken liggen altijd vol
quote:
Kinders die niet weten van mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aangezien je op FOK! zitten kunnen we aannemen dat je een spijker bent.
1 meter breed kan voor een normaal mens niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
1 meter breed als je 2 meter lang bent is niet echt bijzonder.
wat jaquote:
Echt hè. Ik ken genoeg papi's die 25 cm langer zijn en dan nog lichterquote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Lakitu het volgende:
Van die slungels die 1.98 zijn en 58 kilo wegen![]()
![]()
Ik ben 1.92 - 66.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Van die dwergen die 90 kilo wegenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Lakitu het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Ik zou wel eens willen weten hoe breed ik ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
1 meter breed kan voor een normaal mens niet.
Dit dus.quote:
Het was een vraag.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Kinders die niet weten van mij.¡¡1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |