Haha, dan ben je gewoon dom vriendquote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vertelde het pas toen de fles op was he. Ofja, het was in Lloret en ik smste in de bus naar huis pas dat die fles whiskey die rare smaak niet had vanwege dat hij 'blended' was (wat zij dachten) maar vanwege wat urine.
En toen 2 weken later op het feestje piste die gast dus in m'n bier toen ik op de wc was.
Lange chicksquote:
Ik pakte hem onbedoeld hè.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik was even bezig. Mensen die denken mijn Keizerrijk te kunnen ontlopen![]()
![]()
Waarom haten op mijn 1.50.quote:
Biceps omtrek wel.quote:
Het was gewoon zo grappigquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, dan ben je gewoon dom vriend!
Al is het natuurlijk wel zeer aantrekkelijk om het te vertellen.
Hyves.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Chai het volgende:
Laki en Sky hebben mij nu gekwetst. [ afbeelding ]
Ik groei nog, dus ik haal dat makkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef WillFerrell het volgende:
Mannen die kleiner zijn dan 1.95m.¡¡¡¡
Ben jij 1.90?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Chai het volgende:
Laki en Sky hebben mij nu gekwetst. [ afbeelding ]
Dat is echt niet te gelovenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was gewoon zo grappig![]()
![]()
ze waren echt uit de fles aan het drinken en eentje zo: Ik vind deze veel lekkerder dan die whiskey van ons
.
Dit soort mannen die denken dat chicks dat diggenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef WillFerrell het volgende:
Mannen die kleiner zijn dan 1.95m.¡¡¡¡
Toch zul je nooit tot de groten der aarde behoren.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik groei nog, dus ik haal dat makkelijk.
2 meter hoog en 1 meter breed. Dat zijn pas maten die er toe doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit soort mannen die denken dat chicks dat diggen![]()
![]()
Ja mits goed postuur.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit soort mannen die denken dat chicks dat diggen![]()
![]()
Maar ik zal wel chicks krijgen. Bakken vol.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Toch zul je nooit tot de groten der aarde behoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |