quote:probeer a.u.b. nu geen groot, eng en dik manwijf voor je te zien, want ik ben voor de duidelijkheid niet lelijk
je vriendinnen zijn gewoon je persoonlijke dwerg-squadquote:Op zondag 30 mei 2010 13:15 schreef xxCharlotte het volgende:
nou gewoon, omdat ik zo lang ben.. al mijn vriendinnen zitten tussen de 1.60 - 1.70 en ik kan ook nooit hakken dragen zonder me echt een reus te voelen
maar wel bedankt voor het compliment
Als je je topic had geopend in Klaagbaak, had je nu waarschijnlijk huilend in een hoekje gelegen...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef xxCharlotte het volgende:
oké bedankt voor de reacties, jullie reageren veel minder lomp/hard dan ik had verwacht
"Je post zo lief"quote:Op zondag 30 mei 2010 13:47 schreef xxCharlotte het volgende:
oké bedankt voor de reacties, jullie reageren veel minder lomp/hard dan ik had verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Ben zelf ruim 2 meter lang, man. 1,87 is niet zo extreem.The remedy is the experience.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |