Dit dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Leuk idee.
Als Fred Teeven pal staat voor internetvrijheid laat hij dat bijzonder slecht merken. Dat mag hij wel eens in de praktijk laten zien.
O, mag je hier alleen maar de loftrompet steken?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Fijn, doe dat even in een ander topic, niet deze
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
O, mag je hier alleen maar de loftrompet steken?
Mij niet gezien dan.
Stel hem er je kritische vragen maar overquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Leuk idee.
Als Fred Teeven pal staat voor internetvrijheid laat hij dat bijzonder slecht merken. Dat mag hij wel eens in de praktijk laten zien.
Ligt er maar net aan hoe je je vraag formuleert en hoeveel ruimte je openlaat voor vrije interpretatie van het antwoord.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef Zith het volgende:
Maaruh, ik denk dat teeven hier wel met een wat dubbele tong gaat spreken, tegen internetters zeggen dat de staat zich er niet zo veel moet bemoeien, en elders zeggen dat men niet zo moet klagen over verlies van online privacy.
Verschil daarmee is wel dat deze man antwoorden van een paar zinnen kon geven. Daarom kan ie het nog goed bijhouden. Dat zal er voor Teeven niet bij zijn, het gevaar is dan wel dat ie net de vragen uitkiest die hem uitkomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
Zo liep het verleden week met een auteur ( als voorbeeld)
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering"
Alsof ze daar rekening mee houden, groot deel van examenkandidaten mag nog niet eens stemmen omdat ze <18 jaar zijn, en niet iedereen heeft Frans. Ik ben al klaarquote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom precies in de examentijd? Er is dan Frans 13:30-16.00, anders had ik zeker wel interesse..
Zijn dit misvattingen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gelukkig krijgt hij een podium om alle misvattingen rondom zijn partij recht te kunnen praten, ik neem aan dat dit ook met linkse partijen gaat gebeuren.
Als linkse partijen dat aanbieden, zeker!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gelukkig krijgt hij een podium om alle misvattingen rondom zijn partij recht te kunnen praten, ik neem aan dat dit ook met linkse partijen gaat gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |