quote:Basics
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
En die van je Fok! user-icoon?
En van je Fok! signature?
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van?
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Heb je een vriendje (of zoiets)?
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? )
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?
niet echt mn type maar wel kudos voor het postenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, speciaal voor jou Yuri
[ afbeelding ]`
Succes met geilen
Ouch!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet echt mn type maar wel kudos voor het posten
Ja lief, je bent net Pim Fortuyn. Heel goedquote:Op zondag 30 mei 2010 14:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zeg gewoon wat de meeste hier denken
Vergeet het lijstje niet!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]`
Succes met geilen
Ik hoef je type toch ook niet te zijn..quote:Op zondag 30 mei 2010 14:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet echt mn type maar wel kudos voor het posten
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 30 mei 2010 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoef je type toch ook niet te zijn..kom hier gewoon om te posten enzo... verder niet
vast welquote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Keukenkast het volgende:
Zijn er nog anderen die het Lijstje nooit hebben ingevuld?
Houdt er dan niemand een log bij?quote:
Ik ben gewoon té noorderlijk...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een noorderling
![]()
Volgens mij heb je meer vragen ingevuld dan ik destijds heb gedaan
Ik vermoed een of andere homo!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Wat een stomme vragen, welke idioot heeft die nou weer bedacht.
geen idee, wat zou jij willen vragen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:58 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Wat een stomme vragen, welke idioot heeft die nou weer bedacht.
Heb jij em al ingevuld?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Keukenkast het volgende:
Zijn er nog anderen die het Lijstje nooit hebben ingevuld?
hoi!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook!
Heul lang geleden. En ik denk dat O_I de linkjes naar de posts nog wel heeft. En anders heeft Stroekie die wel.
Ben ik even blij dat ik dat niet ben zegquote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Peter het volgende:
De_K ..zittie ook aan schattige onschuldige twinks?
verloren gegaan bij een herinstallatiequote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook!
Heul lang geleden. En ik denk dat O_I de linkjes naar de posts nog wel heeft. En anders heeft Stroekie die wel.
Doe mij maar de paus!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Peter het volgende:
De_K ..zittie ook aan schattige onschuldige twinks?
nicequote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Stroekie het volgende:
straks leuk dineren in amsterdam. Altijd handig als vrienden 5 uur overstaptijd op schiphol hebben
Naar de trut!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog wat doen vanavond?
De maar de groeten aan mijn moedertje dan!quote:
?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De maar de groeten aan mijn moedertje dan!
quote:Wat draag je 's nachts? niks of een boxer als het koud is..
Zo'n hele dikke flanellen misschien wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Want een boxer houd je zo lekker warm
?
Ik vind het een nietszeggend nummer...quote:
iets is beter dan niets denk ikquote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
?
Vond ik ook toen ik het gisteren voor het eerst hoordequote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het een nietszeggend nummer...
Ah de zingende vulkaanquote:
en wanneer is dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, huurcontract ondertekend, borg betaald... Nu wachten tot ik er in mag.
Die heb ik ook gedownload.. +armenie, azerbadijan, duitsland, cyprus, frankrijk en belgiequote:
Kost wat zo'n toyboy tegenwoordig!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond alleen de saxofoon solo's tof, het refrein was zwak.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:11 schreef Stroekie het volgende:
en modavië dan ? Dat was toch weer leuk van kitscherigheid vond ik
Ja de sax was het tofste aan het nummerquote:Op zondag 30 mei 2010 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vond alleen de saxofoon solo's tof, het refrein was zwak.
absoluutquote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
?
Ah die heeft ook wel wat.. zat het in de 1e halve finale? niet gezien.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja de sax was het tofste aan het nummer.
Dit was een van mijn favo's, helaas kwam het totaal niet over op het podium. En strandde het in de halve finale.
Tweede. Maar het had ernstig te lijden onder een slechte act. Ook omdat ze geen live instrumenten mogen gebruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah die heeft ook wel wat.. zat het in de 1e halve finale? niet gezien.
Dan heb ik het compleet gemist in de kroegquote:Op zondag 30 mei 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tweede. Maar het had ernstig te lijden onder een slechte act. Ook omdat ze geen live instrumenten mogen gebruiken.
alles wat over is, 2 loempias en wat aardappeltjes in de ovenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
wat gaan jullie eten?
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt een beetje moe van dat geregen iedere keer, ik wil in de tuin werken
Feli Erik! Waar ga je heen?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van suiker?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
gegrilde zalm met asperges en nieuwe aardappeltjesquote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:43 schreef Bartjebart het volgende:
het is nu ook begonnen met onweren, geen in de tuin werk weer
[..]
Ben je van suiker?
Wat een vreemde 2e quote?quote:
ik ben een bikkel hoor, geloof me maarquote:Op zondag 30 mei 2010 17:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een vreemde 2e quote?
Maar oke, onweer is niet echt iets voor tuinieren. Maar als het gewoon een beetje regende, dan is er toch niks aan de hand?
net heel Hollands aardappelen met karbonade en worteltjes gegetenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
wat gaan jullie eten?
Ik moet inderdaad maar eens gaan ontbijten.quote:
Ontbijtquote:Op zondag 30 mei 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad maar eens gaan ontbijten.
En dan zitten janken om een beetje regenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een bikkel hoor, geloof me maar
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wheheh.quote:
Wat doe jij aardig? Wat moet je van me hebben?quote:
dat weet ik niet meer... of jij, of bartjebart, of deceit...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Wie was die fokker die je hierheen heeft gebracht?
* Insert Sire reclamequote:Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat doe jij aardig? Wat moet je van me hebben?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer... of jij, of bartjebart, of deceit...
meer opties heb ik niet denk ik..
dit was geen beetje regenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan zitten janken om een beetje regen
[..]
couscous met yoghurtmuntsaus en lamsschenkelquote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
wat gaan jullie eten?
Yeah, rightquote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mannen de zooi opruimen en de afwas doen
jazeker, ik ga het deze keer niet zelf doen, ze moeten de keuken achterlaten zoals ze hem aantroffen.quote:
hoe was rotjeknor? Weder gekeerd naar keerweer ?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Deceit het volgende:
Ja in denbosch was het ook storm en nu weer zon...
eind deze week wordt het weer zomers warm!! whoehoe
ja was weer superquote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe was rotjeknor? Weder gekeerd naar keerweer ?
homoquote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Deceit het volgende:
Ohhhhhhh en Sex and the city 2 is ge-wel-dig!!!
Succes ermeequote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jazeker, ik ga het deze keer niet zelf doen, ze moeten de keuken achterlaten zoals ze hem aantroffen.
In dat geval wil ik bij voorbaat alvast mijn nederige excuses aanbieden aan de rest hierquote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa... uit je postgeschiedenis... of dus die van steve of deceit
We kunnen het natuurlijk ook over mijn haar hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
zitten jullie hier nou ESF-materiaal te spammen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In dat geval wil ik bij voorbaat alvast mijn nederige excuses aanbieden aan de rest hier![]()
ik heb R zijn auto in een deuk gereden.quote:
Genious in being catchyquote:
vanavond misschien wel als ie zijn auto zietquote:
Vorig jaar had ik nog lang haar, maar ik wil nooit meer terug. Kort is zo lekker!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Wie heeft er trouwens nog meer lang haar?
Ang3l got his krulthang going on maar voor de rest zijn jullie toch vrij kortgewiekt allemaal hè?
Stumperts
hij ziet er erg slecht uit, dus ik denk dat je zegt in de prakquote:
Vertel, wat is daar allemaal mis mee dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook over mijn haar hebben
wie zegt datquote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l got his krulthang going on maar voor de rest zijn jullie toch vrij kortgewiekt allemaal hè?
Stumperts
Niks mis mee. Het is mooi en lang en donker en ik ben er trots op.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vertel, wat is daar allemaal mis mee dan?
hoe heb je het voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij ziet er erg slecht uit, dus ik denk dat je zegt in de prak
mismo heeft ook lang haarquote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is mooi en lang en donker en ik ben er trots op.
En het ruikt lekker nu omdat het net gewassen is.
Het staat wel mooi. Jij hebt er het hoofd voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is mooi en lang en donker en ik ben er trots op.
En het ruikt lekker nu omdat het net gewassen is.
Dankje.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het staat wel mooi. Jij hebt er het hoofd voor.
LOLquote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dankje.
Zoals je merkte ben ik er blij mee
uitwijken voor 1 rijdende auto en toen vol op een geparkeerde auto gegaanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe heb je het voor elkaar gekregen dan?
Het is niet viezig lang hoor, gewoon.quote:
Ik heb gespiekt in je fooquote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is niet viezig lang hoor, gewoon.
Mooi halflang tot op mijn schouders
zat jij niet op te letten of de andere niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
uitwijken voor 1 rijdende auto en toen vol op een geparkeerde auto gegaan
hoelang is jouw haar dan? foto?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Stumperts
ook kort haar wil best verwend worden met fijne spullen van john friedaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Stumperts
Je hebt gewoon geen haar? Kan ook erg mooi zijnquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Je hebt gewoon geen haar? Kan ook erg mooi zijn
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat jij niet op te letten of de andere niet?
ja alleen maar blikschade, heel veel blikschade. Die deuk in mijn ego of hoofd komt zo als R zijn auto zietquote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar blikschade en een deuk in het ego ?
Lang dus!quote:
is het te repareren?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
ja alleen maar blikschade, heel veel blikschade. Die deuk in mijn ego of hoofd komt zo als R zijn auto ziet
quote:en ja ik zat niet op te letten
Wel die baard niet die coupe!quote:
Ik ook. Vrijdag voor het laatst geschoren! Weekend-baard!quote:
repareren, denk het nietquote:
je kan helaas niet snel ff naar de dealer rennen en een nieuwe kopen en hopen dat ie het niet merktquote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
repareren, denk het nieten die klappen krijg ik straks wel he
een of ander uniek model, verf en zo, denk het niet. Zal morgen wel leuk worden met de assurancequote:Op zondag 30 mei 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan helaas niet snel ff naar de dealer rennen en een nieuwe kopen en hopen dat ie het niet merkt![]()
Ik heb geen verstand van auto's maar sterke en succes en zulks!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een of ander uniek model, verf en zo, denk het niet. Zal morgen wel leuk worden met de assurance
Wat een verhaal weer... Sterkte.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een of ander uniek model, verf en zo, denk het niet. Zal morgen wel leuk worden met de assurance
Dream on white boyquote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer... Sterkte.
(en in een romantisch verhaal zou hij gewoon blij zijn dat jij ongedeerd was en niets geven om zo'n materialistisch ding als een auto, natuurlijk).
veel succes en gelukkig heb jij niksquote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou dat zou ik wel zeggen! Een auto is gewoon een ding!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
(en in een romantisch verhaal zou hij gewoon blij zijn dat jij ongedeerd was en niets geven om zo'n materialistisch ding als een auto, natuurlijk).
Nah, da's niet mijn droom, veel te weinig dramaquote:
Voor?quote:
maarja ze hadden al ruziequote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat zou ik wel zeggen! Een auto is gewoon een ding!
Als ik hem zelf bel en zeg dat zijn auto un elkaar zit dan weet ie wel dat er met mij niks mis is. Hij vroeg het wel het eerste zo van, maar jij hebt toch niks. En daarna was hij kwaad omdat ik te lui geweest was om naar de parking te lopen en mijn eigen auto te nemenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Door?quote:
Ik?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef Steve het volgende:
Hoe is het Waxxer? Lekker uitgerust?
Drie man.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Steve het volgende:
Het is meer de vraag of de mensen om je heen óók uit hebben kunnen rusten.
Mág dat wel?quote:En ze gingen bier drinken.
knappurrdquote:Op zondag 30 mei 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]`
Succes met geilen
Mja, helaas wel. Ik verbaas me er ook over. Maar ze verkopen het ook gewoon bij de Kiosk hier in Holland...quote:
foto?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef NetSphere het volgende:
Heb mn haar vanmiddag geverft haha tis bijna rood. Maar net niet zegmaar.
Ja. Op beide, eigenlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi Won!
Het was maar een week weg, maar: de báárd al in, dan wel óp de keel?
Ja ik maak morgen wel als ik zin heb. Zie er nu uti zoals ik er altijd uit zie op zondag haha brakquote:
feauteauuuuu?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef NetSphere het volgende:
huh hoe oud ben jij echt dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Op beide, eigenlijkBlonde haartjes op mijn bovenlip en een "soulpatch". Alleen van dichtbij te zien, maar ze zitten er wel. En mijn stem is echt lager, en slaat af en toe over
Ik ben een laatbloeierquote:
Ik zit even te denken: omdat je zo ver weg woont en dus relatief gezien wat minder vaak bij je ouders bent, zal het voor hen wel een enorme shock zijn als je er de volgende keer bent!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Op beide, eigenlijkBlonde haartjes op mijn bovenlip en een "soulpatch". Alleen van dichtbij te zien, maar ze zitten er wel. En mijn stem is echt lager, en slaat af en toe over
Man, dat kind is 11 en net uit de kast, beetje respect jeweetz...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha ben je dan ook nog heel klein enzo?
O NOU sorry hoor ik dacht dat hij 16 was ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Man, dat kind is 11 en net uit de kast, beetje respect jeweetz...
Ja nou ja, het is voor hem allemaal lastig, groep 8, volgend jaar brugklas, dus we zijn allemaal wat voorzichtiger met hem.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef NetSphere het volgende:
[..]
O NOU sorry hoor ik dacht dat hij 16 was ofzo
En dan ben je toch helemaal geen laatbloeier maar normaal??
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef NetSphere het volgende:
[..]
O NOU sorry hoor ik dacht dat hij 16 was ofzo
En dan ben je toch helemaal geen laatbloeier maar normaal??
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is voor hem allemaal lastig, groep 8, volgend jaar brugklas, dus we zijn allemaal wat voorzichtiger met hem.Vandaar...
Stel je voor dat je dat dan óók allemaal opnieuw zou moeten doen, náást de puberteitsveranderingen. Opnieuw.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou ja, het is voor hem allemaal lastig, groep 8, volgend jaar brugklas, dus we zijn allemaal wat voorzichtiger met hem.Vandaar...
Hij is nieuw.quote:
Mijne niet. En dat lag ook deels daaraan, dus ik ben wel blij dat dat niet opnieuw hoeft, nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Steve het volgende:
Hoewel, de middelbare schooltijd was wel ontzettend tof.
woow in groep 8 al weten dat je homo bent :p Toen was ik nog verliefd op een meisjequote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al ooit een introductielijstje ingevuldquote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef NetSphere het volgende:
Research, my dear, researchquote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik zit hier nog maar net weet ik veel :p
Wat is dat nou weer ?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al ooit een introductielijstje ingevuld
Ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef NetSphere het volgende:
[..]
woow in groep 8 al weten dat je homo bent :p Toen was ik nog verliefd op een meisje
Meisjes zijn stomquote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef NetSphere het volgende:
[..]
woow in groep 8 al weten dat je homo bent :p Toen was ik nog verliefd op een meisje
Huh jij bent dus niet elf?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijne niet. En dat lag ook deels daaraan, dus ik ben wel blij dat dat niet opnieuw hoeft, nee.
Nee, lieve schat, ik ben niet elfquote:
ik wist het al in groep 6quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef NetSphere het volgende:
[..]
goed goed, como siemprequote:
Keischattigquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik ben naif en geloof alles. stom van mij
haha mag ik ook een beetje van die afwijking?? Ik haat haargroei.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keischattig
Ik heb een aangeboren afwijking en maak zelf heel weinig testosteron aan. Dus nu krijg ik het uit een potje. Vandaar laatbloeier.
Kan ik me best voorstellen hoor. Pubers kunnen behoorlijk hard zijn ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Mijne niet. En dat lag ook deels daaraan, dus ik ben wel blij dat dat niet opnieuw hoeft, nee.
Het is je vergeven, omdat je nieuw en jong bentquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik ben naif en geloof alles. stom van mij
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keischattig
Ik heb een aangeboren afwijking en maak zelf heel weinig testosteron aan. Dus nu krijg ik het uit een potje. Vandaar laatbloeier.
Ik ben 17 :p Echt netquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat je nieuw en jong bent
zeg alsjeblieft dat je onder de achttien bent en ik dus niet meer de baby ben?
Wheheh. Ja, ik zal op een gegeven moment ook wel gaan balenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha mag ik ook een beetje van die afwijking?? Ik haat haargroei.
das vroegquote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja ik ook toen begon ik al te experimenteren met mn buurjongen
OH MAII KOTT.. ben jij mijn buurjongen?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja ik ook toen begon ik al te experimenteren met mn buurjongen
Dat zou wel heel grappig zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MAII KOTT.. ben jij mijn buurjongen?
zie de eerste post in dit topicquote:
Weet niet... draag je nu een pruik en noem je jezelf tinkerbell ???quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MAII KOTT.. ben jij mijn buurjongen?
Ehm, vind het op de grens van kan wel/kan niet..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
Wat vinden jullie van '17 jarige doet het met 26 jarige'
kan bestquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
Toevallig vandaag nog over gehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
hoezo dat??quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bereid je voor op een zwaar, zwaar jaar.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Weet niet... draag je nu een pruik en noem je jezelf tinkerbell ???
Als het lekker is, see if I carequote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
ga eens wieberen meneer depriquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bereid je voor op een zwaar, zwaar jaar.
echt? Gelukkig dan is er nog hoop dat die ene "hetero" niet zo hetero blijkt te zijn hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Steve het volgende:
Wat vroeg.Ik begon me rond mijn 18e pas iets af te vragen.
Kun je je voorstellen hoe het is om een jaar lang tegen allemaal privileges aan te hikken? En daarbij drink je in de regel veel te veel op je zeventiende.quote:
Als het wettelijk mag!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
en anders maak je 'm homo!...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef NetSphere het volgende:
[..]
echt? Gelukkig dan is er nog hoop dat die ene "hetero" niet zo hetero blijkt te zijn haha
ja haha hij geeft nu shows in de powerzone op Proud to be Drag nights. Ze is echt crazyyquote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, eehh.. nee.. doet jouw buurjongen dat?
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.quote:
kben voor een buffer van 5 jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef NetSphere het volgende:
[..]
echt? Gelukkig dan is er nog hoop dat die ene "hetero" niet zo hetero blijkt te zijn haha
?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Weet niet... draag je nu een pruik en noem je jezelf tinkerbell ???
Ik heb een zeventienjarig roleplay character die inderdaad tegen die problemen oploopt. Leuk dat dat realistisch isquote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om een jaar lang tegen allemaal privileges aan te hikken? En daarbij drink je in de regel veel te veel op je zeventiende.
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om een jaar lang tegen allemaal privileges aan te hikken? En daarbij drink je in de regel veel te veel op je zeventiende.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja haha hij geeft nu shows in de powerzone op Proud to be Drag nights. Ze is echt crazyy
De enige twee homos op school die ik ken zijn kenkerlelijk haha. IK MOET IETSSS hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.
Het breekt altijd je hart.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,
zakje2?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,
niet altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.
Het breekt altijd je hart.
je bent tenminste nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef NetSphere het volgende:
[..]
De enige twee homos op school die ik ken zijn kenkerlelijk haha. IK MOET IETSSS haha
Maar het is wel kut geef ik toe.
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
![]()
Wild guess: jij bent dol op Lady Gaga
Dik?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent tenminste niet
[ afbeelding ]
Nee, de wet dient men zoveel mogelijk te eerbiedigen anders krijg je chaos!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.
Het is allemaal zoveel minderquote:
en monsterquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.
maar dat is gemeen! want ik heb een hele brede muziek smaak haha :p
De enige nicht uit het dorp!quote:
neem aan dat je wel tegen 13 jarige en 45 jarige bent?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.
the only gay in the villagequote:
Het is toch waarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.
maar dat is gemeen! want ik heb een hele brede muziek smaak haha :p
Nja het MAG volgens mij niet...quote:
ga jij maar lekker achter de geraniums zittenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal zoveel minder
Het is allemaal zo voorbij
Het is niet meer hier en niet ginder
We zijn praktisch dood volgens mij
Ik zit in het schemer te staren
Lantarenlicht valt op de vloer
Mijn hand glijdt vertraagd door mijn haren
De ondergang ligt op de loer
Ken je klassiekersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker achter de geraniums zitten
Een doodenge, domme scharrel van mij ookquote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef NetSphere het volgende:
[..]
maar ik ben geen op hol geslagen gaga fan hoor :p
Ben wel fan van jeffree star
Ik heb een live gezien en ben samen met hem op de foto gegaan hahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een doodenge, domme scharrel van mij ook
ergo is hij dat ook?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een doodenge, domme scharrel van mij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |