Ja ik maak morgen wel als ik zin heb. Zie er nu uti zoals ik er altijd uit zie op zondag haha brakquote:
feauteauuuuu?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef NetSphere het volgende:
Heb mn haar vanmiddag geverft haha tis bijna rood. Maar net niet zegmaar.
huh hoe oud ben jij echt dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Op beide, eigenlijkBlonde haartjes op mijn bovenlip en een "soulpatch". Alleen van dichtbij te zien, maar ze zitten er wel. En mijn stem is echt lager, en slaat af en toe over
Ik ben een laatbloeierquote:
Ik zit even te denken: omdat je zo ver weg woont en dus relatief gezien wat minder vaak bij je ouders bent, zal het voor hen wel een enorme shock zijn als je er de volgende keer bent!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Op beide, eigenlijkBlonde haartjes op mijn bovenlip en een "soulpatch". Alleen van dichtbij te zien, maar ze zitten er wel. En mijn stem is echt lager, en slaat af en toe over
Man, dat kind is 11 en net uit de kast, beetje respect jeweetz...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha ben je dan ook nog heel klein enzo?
O NOU sorry hoor ik dacht dat hij 16 was ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Man, dat kind is 11 en net uit de kast, beetje respect jeweetz...
Ja nou ja, het is voor hem allemaal lastig, groep 8, volgend jaar brugklas, dus we zijn allemaal wat voorzichtiger met hem.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef NetSphere het volgende:
[..]
O NOU sorry hoor ik dacht dat hij 16 was ofzo
En dan ben je toch helemaal geen laatbloeier maar normaal??
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef NetSphere het volgende:
[..]
O NOU sorry hoor ik dacht dat hij 16 was ofzo
En dan ben je toch helemaal geen laatbloeier maar normaal??
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ja, het is voor hem allemaal lastig, groep 8, volgend jaar brugklas, dus we zijn allemaal wat voorzichtiger met hem.Vandaar...
Stel je voor dat je dat dan óók allemaal opnieuw zou moeten doen, náást de puberteitsveranderingen. Opnieuw.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou ja, het is voor hem allemaal lastig, groep 8, volgend jaar brugklas, dus we zijn allemaal wat voorzichtiger met hem.Vandaar...
Hij is nieuw.quote:
Mijne niet. En dat lag ook deels daaraan, dus ik ben wel blij dat dat niet opnieuw hoeft, nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Steve het volgende:
Hoewel, de middelbare schooltijd was wel ontzettend tof.
woow in groep 8 al weten dat je homo bent :p Toen was ik nog verliefd op een meisjequote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al ooit een introductielijstje ingevuldquote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef NetSphere het volgende:
Heb mn haar vanmiddag geverft haha tis bijna rood. Maar net niet zegmaar.
Research, my dear, researchquote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik zit hier nog maar net weet ik veel :p
Wat is dat nou weer ?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al ooit een introductielijstje ingevuld
Ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef NetSphere het volgende:
[..]
woow in groep 8 al weten dat je homo bent :p Toen was ik nog verliefd op een meisje
Meisjes zijn stomquote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef NetSphere het volgende:
[..]
woow in groep 8 al weten dat je homo bent :p Toen was ik nog verliefd op een meisje
Huh jij bent dus niet elf?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijne niet. En dat lag ook deels daaraan, dus ik ben wel blij dat dat niet opnieuw hoeft, nee.
Nee, lieve schat, ik ben niet elfquote:
ik wist het al in groep 6quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef NetSphere het volgende:
[..]
goed goed, como siemprequote:
Keischattigquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik ben naif en geloof alles. stom van mij
haha mag ik ook een beetje van die afwijking?? Ik haat haargroei.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keischattig
Ik heb een aangeboren afwijking en maak zelf heel weinig testosteron aan. Dus nu krijg ik het uit een potje. Vandaar laatbloeier.
Kan ik me best voorstellen hoor. Pubers kunnen behoorlijk hard zijn ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Mijne niet. En dat lag ook deels daaraan, dus ik ben wel blij dat dat niet opnieuw hoeft, nee.
Het is je vergeven, omdat je nieuw en jong bentquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik ben naif en geloof alles. stom van mij
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Keischattig
Ik heb een aangeboren afwijking en maak zelf heel weinig testosteron aan. Dus nu krijg ik het uit een potje. Vandaar laatbloeier.
Ik ben 17 :p Echt netquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat je nieuw en jong bent
zeg alsjeblieft dat je onder de achttien bent en ik dus niet meer de baby ben?
Wheheh. Ja, ik zal op een gegeven moment ook wel gaan balenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha mag ik ook een beetje van die afwijking?? Ik haat haargroei.
das vroegquote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja ik ook toen begon ik al te experimenteren met mn buurjongen
OH MAII KOTT.. ben jij mijn buurjongen?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja ik ook toen begon ik al te experimenteren met mn buurjongen
Dat zou wel heel grappig zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MAII KOTT.. ben jij mijn buurjongen?
zie de eerste post in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |