De enige twee homos op school die ik ken zijn kenkerlelijk haha. IK MOET IETSSS hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.
Het breekt altijd je hart.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,
zakje2?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,
niet altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.
Het breekt altijd je hart.
je bent tenminste nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef NetSphere het volgende:
[..]
De enige twee homos op school die ik ken zijn kenkerlelijk haha. IK MOET IETSSS haha
Maar het is wel kut geef ik toe.
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
![]()
Wild guess: jij bent dol op Lady Gaga
Dik?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent tenminste niet
[ afbeelding ]
Nee, de wet dient men zoveel mogelijk te eerbiedigen anders krijg je chaos!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.
Het is allemaal zoveel minderquote:
en monsterquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.
maar dat is gemeen! want ik heb een hele brede muziek smaak haha :p
De enige nicht uit het dorp!quote:
neem aan dat je wel tegen 13 jarige en 45 jarige bent?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.
the only gay in the villagequote:
Het is toch waarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.
maar dat is gemeen! want ik heb een hele brede muziek smaak haha :p
Nja het MAG volgens mij niet...quote:
ga jij maar lekker achter de geraniums zittenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal zoveel minder
Het is allemaal zo voorbij
Het is niet meer hier en niet ginder
We zijn praktisch dood volgens mij
Ik zit in het schemer te staren
Lantarenlicht valt op de vloer
Mijn hand glijdt vertraagd door mijn haren
De ondergang ligt op de loer
Ken je klassiekersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker achter de geraniums zitten
Een doodenge, domme scharrel van mij ookquote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef NetSphere het volgende:
[..]
maar ik ben geen op hol geslagen gaga fan hoor :p
Ben wel fan van jeffree star
Ik heb een live gezien en ben samen met hem op de foto gegaan hahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een doodenge, domme scharrel van mij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |