Heb jij em al ingevuld?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Keukenkast het volgende:
Zijn er nog anderen die het Lijstje nooit hebben ingevuld?
hoi!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook!
Heul lang geleden. En ik denk dat O_I de linkjes naar de posts nog wel heeft. En anders heeft Stroekie die wel.
Ben ik even blij dat ik dat niet ben zegquote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Peter het volgende:
De_K ..zittie ook aan schattige onschuldige twinks?
verloren gegaan bij een herinstallatiequote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook!
Heul lang geleden. En ik denk dat O_I de linkjes naar de posts nog wel heeft. En anders heeft Stroekie die wel.
Doe mij maar de paus!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Peter het volgende:
De_K ..zittie ook aan schattige onschuldige twinks?
nicequote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Stroekie het volgende:
straks leuk dineren in amsterdam. Altijd handig als vrienden 5 uur overstaptijd op schiphol hebben
Naar de trut!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog wat doen vanavond?
De maar de groeten aan mijn moedertje dan!quote:
?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De maar de groeten aan mijn moedertje dan!
quote:Wat draag je 's nachts? niks of een boxer als het koud is..
Zo'n hele dikke flanellen misschien wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Want een boxer houd je zo lekker warm
?
Ik vind het een nietszeggend nummer...quote:
iets is beter dan niets denk ikquote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Want een boxer houd je zo lekker warm
?
Vond ik ook toen ik het gisteren voor het eerst hoordequote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het een nietszeggend nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |