Ow, kan. Net in beeld gemist wie het was.quote:
Ja, zweetdruppeltjes van Horner...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef dronkeykong het volgende:
Zijn er al druppels op het circuit gespot
Dat is ook wat het leuk kan maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Als het zo weinig is en het valt daadwerkelijk zullen sommige wel gokken en buitenblijven ook..
Zou ik ook doen, 2/3mm op deze baan die warm is. Het water is dan zo weg dus dan is die pitstop van +/- 19 sec niet nodig.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Als het zo weinig is en het valt daadwerkelijk zullen sommige wel gokken en buitenblijven ook..
Achter rosberg is idd wat filevorming.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef Sally het volgende:
Rosberg is having problems with the tyres (Ferrari tegen FA)
kobaquote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef ElmarO het volgende:
Overigens rijden er nog steeds 2 Saubers rond. Toch wel een vermelding waard.
Idd, valse beelden! Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er geen druppeltje gaat vallen! Voor de rest zit het dicht bij elkaar, maar toch een beetje een optocht :/
Ik weet niet hoeveel 2 / 3 mm doet. Maar ik kan me Spa en Interlagos herinneren waar het 2/3 rondes voor het einde begon te regenen en het makkelijk uit kon om te stoppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, 2/3mm op deze baan die warm is. Het water is dan zo weg dus dan is die pitstop van +/- 19 sec niet nodig.
Volgens mij is 2/3 mm best veel als het in een kwartiertje valt.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel 2 / 3 mm doet. Maar ik kan me Spa en Interlagos herinneren waar het 2/3 rondes voor het einde begon te regenen en het makkelijk uit kon om te stoppen.
2 tot 3 liter op een m2quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is 2/3 mm best veel als het in een kwartiertje valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |