Ow, kan. Net in beeld gemist wie het was.quote:
Ja, zweetdruppeltjes van Horner...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef dronkeykong het volgende:
Zijn er al druppels op het circuit gespot
Dat is ook wat het leuk kan maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Als het zo weinig is en het valt daadwerkelijk zullen sommige wel gokken en buitenblijven ook..
Zou ik ook doen, 2/3mm op deze baan die warm is. Het water is dan zo weg dus dan is die pitstop van +/- 19 sec niet nodig.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:44 schreef Atreidez het volgende:
Als het zo weinig is en het valt daadwerkelijk zullen sommige wel gokken en buitenblijven ook..
Achter rosberg is idd wat filevorming.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef Sally het volgende:
Rosberg is having problems with the tyres (Ferrari tegen FA)
kobaquote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef ElmarO het volgende:
Overigens rijden er nog steeds 2 Saubers rond. Toch wel een vermelding waard.
Idd, valse beelden! Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er geen druppeltje gaat vallen! Voor de rest zit het dicht bij elkaar, maar toch een beetje een optocht :/
Ik weet niet hoeveel 2 / 3 mm doet. Maar ik kan me Spa en Interlagos herinneren waar het 2/3 rondes voor het einde begon te regenen en het makkelijk uit kon om te stoppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, 2/3mm op deze baan die warm is. Het water is dan zo weg dus dan is die pitstop van +/- 19 sec niet nodig.
Volgens mij is 2/3 mm best veel als het in een kwartiertje valt.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel 2 / 3 mm doet. Maar ik kan me Spa en Interlagos herinneren waar het 2/3 rondes voor het einde begon te regenen en het makkelijk uit kon om te stoppen.
2 tot 3 liter op een m2quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is 2/3 mm best veel als het in een kwartiertje valt.
Hij zit er nu weer kort achter.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef dreamzk het volgende:
Is Hamilton minder aan het pompen of zijn de red bulls ineens een stuk sneller?
Het zou beginnen tussen 14.45 en 14.50. En dat is dus al geweest, maar het kan nog.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:50 schreef dronkeykong het volgende:
Duurt alweer te lang, waar blijft het water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |