SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xs2Shanna op 29-07-2010 10:55:17 ]
Je herkent het?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
trademarkie, staat je huisje toevallig in een stadje aan het ijsselmeer?
Die trap steunde nog op een stuk balk dat nog vastzat aan een muuranker en had ik onder gestut, maar dat zie je niet op de fotoquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:44 schreef Ml-etje het volgende:
Die trap
Enne Shanna? Het is "snuggere"
ja, heb zelf 27 jaar in dat stadje gewoont voordat ik naar Nieuw Zeeland ben vertrokken.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, heb zelf 27 jaar in dat stadje gewoont voordat ik naar Nieuw Zeeland ben vertrokken.
Ben je nu full-time aan de slag daar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, het trapgat is op de juiste maat en de vloer boven is weer dicht, dat had voor het weekend al gemoeten, maar de ene balk van het trapgat moest bijna op dezelfde plek komen als waar de oude zat, waardoor dat oude gat nog dichtgezet moest worden. Dat afgelopen vrijdag gedaan en het weekend laten drogen/uitharden
[ afbeelding ]
Verder was het een rommelig dagje, maar eind van de week wil ik wat geraamtes van wanden hebben staan
Ja, ik heb nu een paar weken vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nu full-time aan de slag daar?
en ook nog vrienden die bouwvakkers zijn en nu kunnen helpen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een paar weken vakantie
Wel redelijk wat hulp ja, ook van mensen die wel iets kunnen, maar ik heb meer onhandige vrienden dan handigequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en ook nog vrienden die bouwvakkers zijn en nu kunnen helpen?
komt bekend voor,veel vrienden van mij waren 15 jaar terug volop hun eerste huisje aan het verbouwen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wel redelijk wat hulp ja, ook van mensen die wel iets kunnen, maar ik heb meer onhandige vrienden dan handige
Ik heb wat professionals in werkkring en familie zitten, en verder een hoop onhandige vriendenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:15 schreef Spekjessoep het volgende:
Professioneel? Of "gewoon" vrienden/familie? Ik vind het trouwens heel goed wat je tot nu toe met de benedenverdieping hebt gedaan! Ga je nog iets van een afscheiding voor de keuken maken weer?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
't Gaat opeens hard zo. Ziet er goed uit.
Zie de vakantiefotos eerder in het topicquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Fijne vakantie gehad?
Ben nu al benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Ga je de benodigde installaties ook zelf aanleggen ?
Ik ga eerst eens op m'n werk zoeken naar iemand die dat kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:47 schreef Ml-etje het volgende:ja Trademarkie dan zal je moet zeggen waar dat is
Indien het huisje ergens in één van de oostelijke provincies van het land ligt --> pmquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek alleen nog iemand die m'n groepenkast aan wil sluiten aan de kant van de meter straks
Nee, Noord-Holland, helaas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Indien het huisje ergens in één van de oostelijke provincies van het land ligt --> pm
Hihi N-H is wel out of range helaas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens op m'n werk zoeken naar iemand die dat kan
ik zal aan haar denken danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi N-H is wel out of range helaas.
Maar als je iemand weet kan die dan ook bij Obli langs? Knibbel, Kabbel, Knuistje... VI
Oeh mogen we niet meekijken??quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:59 schreef zyx1981 het volgende:
Supertof
Ben zelf ook bezig met een casco renovatie (terwijl ik er woon), maar dat loopt lang zo`n vaart niet als in dit topic
quote:
Ja, dat kloptquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
TM, dat ziet er al goed uit zeg!! Komt de trap in de woonkamer uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |