quote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef DeeBee het volgende:
Ow my...only @ WTA: ga je boodschappen doen als het 2-0* 0-40 staat voor Sharapova, kom je terug staat Henin *4-2 voor.
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Het zal wel iet verrassend zijn maar ik vind haar altijd wel grappig en leuk.
Ik heb trouwens een goed idee. Als de dames toch tegelijk met de heren moeten spelen op de GS'en, laat ze dan om 1 gewonnen set spelen met eventueel een tiebreak op 6-6.
Ja, nog beter.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijd!
Of ze doen gewoon steen, papier, schaar. Dat is waarschijnlijk nog van beter niveauquote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijd!
Was in #11 en #12 ook al zo, dus dacht doe hier ook maar de verkorte versie. Kan hem wel aanpassen als je er heel blij van wordt?quote:
Sharapova-Henin valt nog wel mee voor een vrouwenpartij.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwentennis. Qua tennis is het niet veel bijzonders helaas.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon steen, papier, schaar. Dat is waarschijnlijk nog van beter niveau.
We zien het door de vingers.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in #11 en #12 ook al zo, dus dacht doe hier ook maar de verkorte versie. Kan hem wel aanpassen als je er heel blij van wordt?
Denk je dat of hoop je dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, hoe hard kun je schreeuwen, dit is wel de genadeslag trouwens, break en uitserveren maar.
Als van een Russisch alfabet naar het Latijnse alfabet vertaalt wel ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:46 schreef senswal het volgende:
Maria Sjarapova (Rus/12) - Justine Henin(Bel/22)
Michail Joezjny (Rus/11) - Jo-Wilfried Tsonga (Fra/8)
Is dat tegenwoordig in om je naam op 3 manieren te kunnen schrijven?
Is de versie met een H ertussen Russisch?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als van een Russisch alfabet naar het Latijnse alfabet vertaalt wel ja.
Na de wedstrijd van WIlliams die pas net begonnen is.quote:
Na Pennetta-Wozniacki ook al.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd van WIlliams die pas net begonnen is.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:07 schreef speknek het volgende:
Heeft Venus nou een doorzichtig rokje en een huidskleurige onderbroek?
Wist je dat nog niet? Het was echt gesprek van de week!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:07 schreef speknek het volgende:
Heeft Venus nou een doorzichtig rokje en een huidskleurige onderbroek?
Ik neem aan dat je het over Venus hebt? Dat denk ik wel, dodelijk saaie partij.quote:
Tennis is voor mij meer een sport die op de achtergrond aanstaatquote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Het was echt gesprek van de week!
[jojomen]Begint het nu al met de smoesjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
Hup Federer. Op naar overwinning 701!
Hoewel het wel hard waait en Federer dan niet vaak op z'n best is..
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[jojomen]Begint het nu al met de smoesjes? Rafa heeft dat niet nodig, want die wint altijd
.
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/jojomen]
Volley?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een pseudo volley gemaskeerd als een dropshot, die zie je ook niet vaak.
Wozniacki zag er nog best fit uit ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Wozniacki, vooral op fitheid, want Pennetta was lange tijd de betere.
Vind ik ook. Ik mis het geloof een beetje.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat geeft Wawrinka het makkelijk weg zeg.
Ja, nu ook weer, van 40-0 naar deuce. Alsof hij het ook wel best vindt om gewoon van Federer te verliezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik mis het geloof een beetje.
Sport 1, maar je kan ook naar France 2 kijken. Wel stokbroden-commentaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op welke zender wordt het tegenwoordig uitgezonden?
Ja, ik hoopte op iets van spanning in deze partij. Zit er blijkbaar niet in. Misschien in de volgende ronde.quote:
Dalijk Tsonga - Youzhny!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een saaie dag zeg. Gisteren was ook al niet zo best.
Inderdad, helemaal mee eens.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een saaie dag zeg. Gisteren was ook al niet zo best.
Nee, al zat Federer in de derde set weer een beetje in exho-modus.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Federer, 3-0, verder niks over te melden.
Cilic of Soderling.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef senswal het volgende:
Wie is zijn volgende tegenstander?
Herhaling van de finale van vorig jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 17:50 schreef senswal het volgende:
Mmmm Soders zou het hem nog wel eens moeilijk kunnen maken.
Of niet natuurlijk
Ja maar als het een herhaling van de finale word hoef ik het niet te zien. Want dat is evengoed een 3 setter.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Herhaling van de finale van vorig jaar
Blijft een ziek rijtje waar Soders zich toen doorheen sloeg: Ferrer, Nadal, Gonzo, Davydenko
Tsonga gaat vanavond van Youzhny verliezenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja maar als het een herhaling van de finale word hoef ik het niet te zien. Want dat is evengoed een 3 setter.![]()
Ik weet niet of het mogelijk is (te lui om in het schema te kijken) maar Tsonga - Federer zou ook nog wel eens leuk kunnen worden.
Is al bezig hoor, Youzhny heeft direct gebroken.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Tsonga gaat vanavond van Youzhny verliezen
Krajicek is zojuist met King aan haar dubbel begonnen, tegen Stosur/Petrova.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:20 schreef F.M.D. het volgende:
De Bakker/Wassen dubbel verloren, Alle Nederlanders dus uitgespeeld op Roland Garros 2010
Tsonga breekt gelijk terug.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is al bezig hoor, Youzhny heeft direct gebroken.
Echt?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef rooneyelst het volgende:
Al Nederlanders die wat betekenen op tennis gebied zijn uitgeschakeld
Dat is op dit moment alleen De Bakker een beetje, ja, dan hoef je niet veel te plussen en minnen als je dat als criterium neemtquote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef rooneyelst het volgende:
Al Nederlanders die wat betekenen op tennis gebied zijn uitgeschakeld
Hij mag niet blij zijn dat hij in de kwartfinale zit?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap Youhzny's enthousiaste reactie niet. Toch niet echt glorieus dit.
Nou, 18.30 uur en er is al geen tennis meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef Nalbandian het volgende:
Weer een potentiele kraker in de kiem gesmoord.
Berdych - Murray is toch ook tennis?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, 18.30 uur en er is al geen tennis meer.
Ja, maar als je tegenstander na 1 set opgeeft, hoef je dat toch niet te laten zien? Dan geef je toch gewoon een hand en loop je van de baan.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:31 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Hij mag niet blij zijn dat hij in de kwartfinale zit?
Oh, sorry, ik moest nog even scrollen. Die partij paste niet meer op mijn scherm.quote:
Niet echt de meest voor de hand liggende namen qua spektakel. Maar wie weet worden we verrast!quote:
Ik realiser me nu dat ik het ook zei omdat Theo Bakker iets zei als "Dit was het voor vandaag vanaf Roland Garros". Maar goed, ik ga ervan uit dat ze Murray-Cilic nog wel uitzenden op Sport1.quote:
Dit meen je serieus?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:56 schreef chufi het volgende:
Federer speelt wel weer erg makkelijk, terwijl Söderling erg veel mist.. Wordt een korte 3 setter
Dit is van vorig jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 18:56 schreef chufi het volgende:
Federer speelt wel weer erg makkelijk, terwijl Söderling erg veel mist.. Wordt een korte 3 setter
quote:
Kloon van Federer-fanquote:Op zondag 30 mei 2010 18:56 schreef chufi het volgende:
quote:
Murray-Cilic? Die partij bestaat niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zendt Sport1 Murray-Cilic niet uit?
Sorry, Murray-Berdych. Waarom zenden ze die niet uit?quote:
Ze hebben alleen de rechten van Philippe Chatrier. Kijk gewoon ES.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, Murray-Berdych. Waarom zenden ze die niet uit?
Nee, dat is oud joh.quote:
Jep hoorde het ook al.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker, 'Kirilenka', ik snap nog steeds niet waarom zij commentaar mag geven.
Misschien kan ze lekker pijpen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Mesker, 'Kirilenka', ik snap nog steeds niet waarom zij commentaar mag geven.
Niet korter? Gister stoten ze die damespartij volgens mij al om 21.00 uur.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt me niet dat ze het gaan afmaken vandaag als het over 4 of 5 sets gaat. Het is volgens mij niet heel zonnig, dus nog anderhalf uur ongeveer.
Mwah, die partij werd afgebroken om 21.09, Jankovic won om 21.18 nog.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet korter? Gister stoten ze die damespartij volgens mij al om 21.00 uur.
Ligt een beetje aan hoe de partij verloopt gok ik zo. Als om 21.00 een set afgelopen is zou je zomaar kunnen stoppen natuurlijk. Zeker wanneer dat de 5de gaat worden.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, die partij werd afgebroken om 21.09, Jankovic won om 21.18 nog.
Onmogelijk dat ze nog 2,5 set spelen in een uur. 1,5 is al de vraag.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe de partij verloopt gok ik zo. Als om 21.00 een set afgelopen is zou je zomaar kunnen stoppen natuurlijk. Zeker wanneer dat de 5de gaat worden.
Dit is wel over lijkt me. Kan me niet voorstellen dat ze het vandaag nog hervatten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ze nog 2,5 set spelen in een uur. 1,5 is al de vraag.
Is dit een gedicht?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef senswal het volgende:
Wat een saaie dag morgen.
Al hoop ik dat Djokovic niet mentaal inzakt,
en Serena mag van mij ook wel een keer geveegd worden.
Het zou leuk zijn voor Henin als ze wint,
Maar ik vind het allemaal niet echt de moeite waard om te kijken.
quote:
Mwah.. hij was wel favoriet. Maar hij stond echt als een natte krant op de baan. Het geloof ontbrak al snel terwijl Berdych een grillige speler is die ineen kan storten.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
je had toch niet verwacht dat hij ging winnen?
Herhaling op Eurosport nuquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, hebben ze het toch gewoon afgemaakt.
Nee. Was om 21.30 ongeveer klaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:42 schreef Outlined het volgende:
Berdych wint van MurrayWanneer is die pot dan afgemaakt
Midden in de nacht of zo
Ja, het verbaasde mij ook heel erg. Het was al na achtenm, het regende hard en de zeilen lagen over de baan. Ik zag het heel toevallig toen ze aan het zappen was en ik vond het heel gek.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, hebben ze het toch gewoon afgemaakt.
Het was een leuke set. Na die 1e set was het beste er wel af.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:00 schreef Norrage het volgende:
Ik zie Bellucci - Nadal nog wel mooi worden. was 2 jaar terug echt een topwedstrijd. En ze hebben hetzelfde spelletje. Dominerend, veel topspin, linkshandig. Bellucci is erg leuke speler!
Omdat hij al 3 rondjes gewonnen heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Norrage het volgende:
Echt die Ginepri, wat een cultheld ook..hoezo staat hij hier in de 4e ronde?![]()
Klopt.quote:
Waarom wist ik dat deze reactie ging komen?:Dquote:
En ook nog Ginepri.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef franklop het volgende:
wtf, een Amerikaan in ronde 4 van Roland Garros?
Omdat het een beetje een voordehand liggende opmerking isquote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat deze reactie ging komen?:D
Precies, hopelijk weer een bizarre opleving van Robster.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Drassss het volgende:
Deze set is voor Djoko. Next!
Stosur breekt wel gelijk, Plankie heeft dus wat goed te maken in de tweede set voorlopig. 62 02*quote:Op maandag 31 mei 2010 14:51 schreef kevin_ het volgende:
Jammer dat Henin zo'n slechte match-up is voor Stosur. Soort van Roddick tegen Federer.
Klein kansje. Djokovic heeft echt niets te verliezen gezien zijn resultaten de laatste tijd.Nadal oogt verslaanbaarder dan in 2008. Hij won de afgelopen zoveel keer op hardcourt.Als er iemand is tegen wie Djokovic plotseling weer zijn A+ game te voorschijn kan toveren, is het Nadal. En he, eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat Djokovic een serieuze kans heeft tegen Nadal als die twee in de halve finale tegen elkaar moeten?
Weet ik, maar het feit dat hij van Nadal wint, is al voldoende om hem de beste speler aller tijden te maken.quote:
Söderling staat toch 14-0 in onderlinge ontmoetingen achter tegen Federer? hoezo meer kans?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Klein kansje. Djokovic heeft echt niets te verliezen gezien zijn resultaten de laatste tijd.Nadal oogt verslaanbaarder dan in 2008. Hij won de afgelopen zoveel keer op hardcourt.Als er iemand is tegen wie Djokovic plotseling weer zijn A+ game te voorschijn kan toveren, is het Nadal. En he, eens moet de eerste keer zijn.![]()
Dat gezegd hebbende, Nadal is verreweg de favoriet. Soderling heeft meer kans tegen Federer.
12-0. Voor alles is een eerste keer.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Söderling staat toch 14-0 in onderlinge ontmoetingen achter tegen Federer? hoezo meer kans?
Da's niet mis.quote:
hebben we wel heel veel beste spelers aller tijden rondlopen zegquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet ik, maar het feit dat hij van Nadal wint, is al voldoende om hem de beste speler aller tijden te maken.
Klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
hebben we wel heel veel beste spelers aller tijden rondlopen zeg
Ja, gaat enorm snel. Elk jaar gaat weer sneller dan het vorige. Bijna de helft van het jaar zit er alweer op en over precies drie maanden begint de US Open alweer.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
In deze ronde verloor Nadal vorig jaar.
Gaat snel... Al weer een jaar geleden..
Ja dat was een mooie dagquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
In deze ronde verloor Nadal vorig jaar.
Gaat snel... Al weer een jaar geleden..
Ja, er waren tijden dat hij er misschien zoveel sloeg in een hele best-of-fivepartij.quote:
Wat wil je daarmee zeggen? Geluk hoort er ook bij.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ja hoor, Nadal raakt die bal op z'n frame, meer kon die niet op zijn frame komen... En waar valt die bal.. precies op de lijn..
Jammer dat het geen Topper Harley is.quote:
blijft toch een echte bijt(st)er. (4-3 nu)quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Henein breekt terug: 3-3 derde set dus.
dat zegt iedereen altijd maar dat valt altijd best wel mee. Nadal heeft bijna altijd ongeveer evenveel winners als UEs, en altijd in de 20 tot 30...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, er waren tijden dat hij er misschien zoveel sloeg in een hele best-of-fivepartij.
Heb je enig idee hoe vaak hem dat overkomt? Zijn ballen vallen vrijwel altijd weer net in. Daar kan ik me zo aan irriteren hehequote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Geluk hoort er ook bij.
Ja, da's wel waar.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vaak hem dat overkomt? Zijn ballen vallen vrijwel altijd weer net in. Daar kan ik me zo aan irriteren hehe.
Ja, inderdaad.quote:En natuurlijk kan hij daar niks aan doen. Wellicht te maken met zijn slag, dat ze toch zoveel spin meekrijgen dat zo nog binnenvallen.
Ja, spannend. Voor spanning moeten we blijkbaar naar de dameswedstrijden kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Stosur. Serveert voor de wedstrijd zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |