quote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef DeeBee het volgende:
Ow my...only @ WTA: ga je boodschappen doen als het 2-0* 0-40 staat voor Sharapova, kom je terug staat Henin *4-2 voor.
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Het zal wel iet verrassend zijn maar ik vind haar altijd wel grappig en leuk.
Ik heb trouwens een goed idee. Als de dames toch tegelijk met de heren moeten spelen op de GS'en, laat ze dan om 1 gewonnen set spelen met eventueel een tiebreak op 6-6.
Ja, nog beter.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijd!
Of ze doen gewoon steen, papier, schaar. Dat is waarschijnlijk nog van beter niveauquote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijd!
Was in #11 en #12 ook al zo, dus dacht doe hier ook maar de verkorte versie. Kan hem wel aanpassen als je er heel blij van wordt?quote:
Sharapova-Henin valt nog wel mee voor een vrouwenpartij.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwentennis. Qua tennis is het niet veel bijzonders helaas.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon steen, papier, schaar. Dat is waarschijnlijk nog van beter niveau.
We zien het door de vingers.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in #11 en #12 ook al zo, dus dacht doe hier ook maar de verkorte versie. Kan hem wel aanpassen als je er heel blij van wordt?
Denk je dat of hoop je dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, hoe hard kun je schreeuwen, dit is wel de genadeslag trouwens, break en uitserveren maar.
Als van een Russisch alfabet naar het Latijnse alfabet vertaalt wel ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:46 schreef senswal het volgende:
Maria Sjarapova (Rus/12) - Justine Henin(Bel/22)
Michail Joezjny (Rus/11) - Jo-Wilfried Tsonga (Fra/8)
Is dat tegenwoordig in om je naam op 3 manieren te kunnen schrijven?
Is de versie met een H ertussen Russisch?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als van een Russisch alfabet naar het Latijnse alfabet vertaalt wel ja.
Na de wedstrijd van WIlliams die pas net begonnen is.quote:
Na Pennetta-Wozniacki ook al.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd van WIlliams die pas net begonnen is.
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:07 schreef speknek het volgende:
Heeft Venus nou een doorzichtig rokje en een huidskleurige onderbroek?
Wist je dat nog niet? Het was echt gesprek van de week!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:07 schreef speknek het volgende:
Heeft Venus nou een doorzichtig rokje en een huidskleurige onderbroek?
Ik neem aan dat je het over Venus hebt? Dat denk ik wel, dodelijk saaie partij.quote:
Tennis is voor mij meer een sport die op de achtergrond aanstaatquote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Het was echt gesprek van de week!
[jojomen]Begint het nu al met de smoesjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
Hup Federer. Op naar overwinning 701!
Hoewel het wel hard waait en Federer dan niet vaak op z'n best is..
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[jojomen]Begint het nu al met de smoesjes? Rafa heeft dat niet nodig, want die wint altijd
.
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/jojomen]
Volley?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een pseudo volley gemaskeerd als een dropshot, die zie je ook niet vaak.
Wozniacki zag er nog best fit uit ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Wozniacki, vooral op fitheid, want Pennetta was lange tijd de betere.
Vind ik ook. Ik mis het geloof een beetje.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat geeft Wawrinka het makkelijk weg zeg.
Ja, nu ook weer, van 40-0 naar deuce. Alsof hij het ook wel best vindt om gewoon van Federer te verliezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik mis het geloof een beetje.
Sport 1, maar je kan ook naar France 2 kijken. Wel stokbroden-commentaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op welke zender wordt het tegenwoordig uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |