quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Zo herken je hem echt niet he?
Ik vind de krullen leuker.
[ afbeelding ]
Dan wil ik erheenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Zou het echt geweldig vinden als België zou winnen
Ja want dan gaan wequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Zou het echt geweldig vinden als België zou winnen
AzerBadjan ?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef raptorix het volgende:
Ik denk
-AzerBadjan
-Griekenland
-Belgie
-Moldavie.
spaanse mika niet slechtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Zo herken je hem echt niet he?
Ik vind de krullen leuker.
[ afbeelding ]
blond is zo 2009quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:55 schreef henkde_j het volgende:
Ik blijf het een gemis vinden dat Noorwegen geen blonde presentatrice heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef raptorix het volgende:
Ik denk
-AzerBadjan
-Griekenland
-Belgie
-Moldavie.
Ik ook! Dus stemmen!quote:
51% maarquote:
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Ik heb voor Tom gestemd! Ik stem nooit hehe
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
Xfactor uitslaggeen verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nee voorspelbaarquote:
Ik stem ook nooit tijdens het ESF geloof ik, kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Ik heb voor Tom gestemd! Ik stem nooit hehe
Europese verbroedering!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:58 schreef LeaderRoel het volgende:
Mn vader heeft op Azerbaijan gestemd xD
Echt niet, Griekenland is echt onorigineelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
Servie lijkt wel een beetje op Griekenland eigenlijk, maar die Grieken zijn leuker.
Alsof de rest zo origineel is, ik hoor zoveel jatwerk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef henrydg het volgende:
[..]
Echt niet, Griekenland is echt onorigineel
Servië is geniaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef marcodej het volgende:
Servie is toch wel het absolute dieptepunt. En dan zeiken wij over Sieneke. Echt..
Griekenland doet élk jaar hetzelfde soortquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof de rest zo origineel is, ik hoor zoveel jatwerk.
België, Servië, Denemarken en IJsland hebben kans om te winnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou een idioot als ik ook écht denk dat België kan winnen?
Nee he? Jullie denken dat ook wel he?
Wij zijn dan allemaal idiotenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Servië is leuk puntquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef marcodej het volgende:
Servie is toch wel het absolute dieptepunt. En dan zeiken wij over Sieneke. Echt..
Overlopertquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu net zo nerveus voor België als dat Nederland nog had meegedaan
Nou, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ze vaak wel de valse stukjes uitkiezen in deze roundup hoor.
Dit!quote:
Turkije vond ik echt niks.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik twijfel nu tussen Turkije en Belgie.
Ik denk dat ie geen kans maaktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Idd dat begin mogen ze wel weglatenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.
Turkije had een rotstukje er in zitten...
Sieneke zou trots op me zijn, want die was zelf ook dol op Tomquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg dat stukje voor IsraelPrecies waar zijn stem overslaat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |