ok mijn msn is ganja_boy_suri@hot..youknowthetrickquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef Mummiepak het volgende:
hihi okeee ik drop die r&r wle maaaar dan moetne julli ook wle droppennn bij mijjjjj!! [ afbeelding ]
niuwe pf is weer up he dusjah [ afbeelding ]
allen jongnes mogen mij wel op de msnn hoorrr hihi
jaaaaa tuurlyk die doe ik wle aan hoor hihi missgien word het nog wel luekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ahah heb je ook web cam dan?? [ afbeelding ]
kyk wel uit mss is het wel n vieserik of kkpedo,,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:15 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
jaaaaa tuurlyk die doe ik wle aan hoor hihi missgien word het nog wel luek [ afbeelding ]
je bent gwn jaloersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kyk wel uit mss is het wel n vieserik of kkpedo,, [ afbeelding ]
hou je kk bek mang ik wordt helemaal parra van jouwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kyk wel uit mss is het wel n vieserik of kkpedo,, [ afbeelding ]
Hoezoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is up hier met al die msn-emoticons.
nee mang focken met n moker is je rechstreekse doodslag . gwn waarschuwing voor die gaaste die fittie wille jwtquote:
haha neeejjj dacht ik al hoorrr niels je lijkt me wle een lueken chibi hoorr hihiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
hou je kk bek mang ik wordt helemaal parra van jouw [ afbeelding ]
kben geen pedo hoor sgat [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |