Stacey weet niet eens wie Meatloaf isquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:18 schreef Godtje het volgende:
P zie je! Weer een Enschede grap. Je kan ze blijven maken.
Ja ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Wat vond Erik nou onsportief?
Dat iedereen op Jaap zat te soppen.quote:
die is lekker jah!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb een instant crush op die Noorse meneer
True. Al was die laatst ook weer uit zijn grot gekomen. Dus misschien heeft ze toen wat mee gekregen.quote:
Bestaand.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit een bestaand nummer??? Of een nieuwe?
een bestaand nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
En Jaap:quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Stacey weet niet eens wie/wat/waar Enschede is volgens mij. De redactie fluistert haar eens in het kwartier in dat ze dat woord erin moet gooien.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Heb trouwens op Jaap gestemd
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En Jaap:Maar dan zonder het huilie
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stacey weet niet eens wie/wat/waar Enschede is volgens mij. De redactie fluistert haar eens in het kwartier in dat ze dat woord erin moet gooien.
Gorden vond het een beetje vervelend worden dat er bij Jaap steeds geschermd werdt met BN-ers , alsof Jaap al incrowd was. Terwijl Maaike daar alles in haar eentje staat te doen; zonder bekende backup vocals, zonder smsjes van BN-ers..etc ect.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook nietNiemand geeft antwoord hier
Dat was Jaap tochquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Stacey wist ook niet wie REM was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |