Oh ok.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaap is in slaap gevallen en nu staat Kelvin in de finale!
Maaikequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef Desmonkey het volgende:
Beiden zijn zo afschuwelijke saai en we hebben al zoveel saaie popzangers en -zangeressen in NL.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
iBenny, kom eens naast me zitten, dan zal ik je wat uitleggen. Ik snap niet dat je geen voorlichting hebt gehad op school.
Heb je ze geproefd? geen Enschedees zand tussen de tanden?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maaikeen ze heeft nog lekkere tieten ook...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef Marlalala het volgende:
Dat 'haar' van Wendy![]()
Wie heeft ze daarvoor omgelegd
Ik heb het moment dat ze haar jurk uitdeed gemistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maaikeen ze heeft nog lekkere tieten ook...
Je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef leolinedance het volgende:
ESFDat daar uberhaupt nog over gepraat wordt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef leolinedance het volgende:
ESFDat daar uberhaupt nog over gepraat wordt
Het enige wat diep gaat is die leuter van die RTLbaas, zodat ze haar baan kan houden.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef Melochan het volgende:
Ik zie nu pas hoe lelijk Wendy's extensions zijn is
Jaap is afschuwelijk saai ja. Heeft ie 1 optreden staan springen en schreeuwen en je zag wat er gebeurde. Het was dramatisch en hij had geen adem meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef Desmonkey het volgende:
Beiden zijn zo afschuwelijke saai en we hebben al zoveel saaie popzangers en -zangeressen in NL.
hé daar ben je!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Pffffff probeer maar eens rustig te kijken met 2 rondspringende te actieve kinderen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |