Ik ga zo even in de koelkast kijken of hij echt zo heet! Maar hij is echt goddelijk lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cactus? Dat zou ik nou nooit uit mezelf kiezen, is het aan te raden?Ben wel benieuwd nu
Deze!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Ja zegin welke moet ik nou de foto van het hondje zetten
Oh, wat een liefje!quote:
mag ik je hondje aaienquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Pisces en Erik, ik had idd geen muis donderdag!
Ahw cute as a button!quote:
* Anonymousz aait het hondje van Muis006quote:
Tabbladenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind switchen en snel posten in 2 topics al een drama zonder muis op de laptop nu
quote:
Daar zal vast ook een toetsencombi voor zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekloot met een touchpad voor ik kan typen en invoeren geklikt heb, blegh
Probeer eens alt-s (werkt volgens mij niet in chrome).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekloot met een touchpad voor ik kan typen en invoeren geklikt heb, blegh
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Probeer eens alt-s (werkt volgens mij niet in chrome).
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf toch voor de Pinkpopregistratie
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf toch voor de Pinkpopregistratie
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijn![]()
Oh en Jaaaapio heeft gewonnen
Die komen zometeen, ze zullen eerst wel moeten bakkeleien over wat ze wel en niet mogen uitzendenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijn![]()
Oh en Jaaaapio heeft gewonnen
Jesus of Suburbiaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die komen zometeen, ze zullen eerst wel moeten bakkeleien over wat ze wel en niet mogen uitzenden
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:34 schreef hh84 het volgende:
heb klein stukje gezien...
vanwaar eigenlijk dat boegeroep steeds wanneer Rusland punten kreeg?
ja beetje traag en ouderwets ja, maar om ze daarom uit te joelen... beetje overdreven toch?quote:
Hij heeft zichzelf de afgelopen week amper tot helemaal niet laten zien, de schoft.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:41 schreef Bep het volgende:
Zo ben weer fris en fruitig op.
Is er eigenlijk al een interview met Pierre Kartner geweest over zijn inzending? Hij was zo overtuigd van zijn nummer?
Ben ook heel benieuwd wat hij van Duitsland vond.
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de afgelopen week amper tot helemaal niet laten zien, de schoft.Ik denk dat hij, na de zoveelste ondergang van Nederland op het ESF, hij zich ergens in een waterkraan opsluit.
Heeft iemand trouwens een link naar de reportage van Greys en consorten, van toen ze naar die perspresentatie van de ESF-kandidaten gingen? Ik kan het niet vinden en wil het nog een keer lezen omdat ik nu wat meer weet van de diverse inzendingen en zo. Thanks.![]()
Je bent een schat.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:23 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik met HOPPA het meest gedaan zal krijgen.
Het commentaar was een aaneenschakeling van misplaatste grappen. Dat iemand jou deze grap niet uit kan leggen, ligt alleen aan Daniël Dekker en Cornald Maas.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Even met terugwerkende kracht.
Kan iemand mij de grap uitleggen.
'hugo borsten'
Die was compleet misplaatst en er waren op dat moment niet eens borsten in beeld.
ik not spreek engelsquote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom bleef iedereen bij Ned1 plakken dan? Ik heb alleen de uitslag gekeken, maar zat al na 5 minuten weer bij de BBC en heb me daar bescheurd met Graham Norton
Werd uitgezonden op BBC3 en dat heb ik niet. En ik had naar België kunnen schakelen, maar eerlijk gezegd heb ik me op een gegeven moment afgesloten voor het commentaar. Hoorde het niet eens meerquote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom bleef iedereen bij Ned1 plakken dan? Ik heb alleen de uitslag gekeken, maar zat al na 5 minuten weer bij de BBC en heb me daar bescheurd met Graham Norton
Gister gewoon op 1 hoor, de uitslag tenminste welquote:Op zondag 30 mei 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werd uitgezonden op BBC3 en dat heb ik niet. En ik had naar België kunnen schakelen, maar eerlijk gezegd heb ik me op een gegeven moment afgesloten voor het commentaar. Hoorde het niet eens meer.
Ja, en de shitload aan nutteloze feitjes elke keer, vind ik ook zo onboeiend. Het is alsof ie de wikipedia van iedere persoon voor zich heeft liggen en alles snel voorleest.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
Ja, we kunnen schakelen, maar volgens mij is het de bedoeling dat je ook moet kunnen kijken naar Ned1 zonder commentaar waar je je aan ergert. Er hoeft niet perse overal doorheen gesproken te worden. Er hoeft niet overal een grapje over gemaakt te worden.
Als er iemand even zou moeten overschakelen, dan zijn het Maas en Dekker wel die misschien wat kunnen leren van de BBC zodat ze volgend jaar gewoon thuis blijven en het presenteren overlaten aan iemand die het wel kan.
Zo moeilijk lijkt me dat niet.
pffff, nou okay dan. Geef alle telefoonnummers maar, dan bellen we ze wel. Of anders sturen we een kaartje, geef de adressen ook dan maar.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:Denk dat we daar ook de jury voor moeten bedanken
Och, het is wel een maatstaaf hoe het bij het publiek ligt natuurlijk. Uiteindelijk kreeg Duitsland over de hele linie van veel landen wel punten, niet alleen van de 'buurtjes'.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Dat televoting mag er van mij ook wel af, maar inderdaad, de punten waren goed verdeeld dit keer
Ik ga er vandoor
Ik heb geen BBC met Digitenne, maar ach ik wil toch wel op de hoogte zijn hoe NL het uitzendt hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:02 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.![]()
Mensen! Waar gaat het naartoe met deze SC?
Serieus, binnenkort zijn we dakloos.
Huh een FB en SC topic in 1?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
Bescheiden suggestie mijnerzijds[K&W SC # 27] Waar het eigenlijk te warm is om te klussen...
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
Bescheiden suggestie mijnerzijds[K&W SC # 27] Waar het eigenlijk te warm is om te klussen...
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
We moesten maar eens naar OUD of R&P verhuizen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
Die zien ons aankomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
Leuke suggestie, maar dan zou ik de FB uit de SC halen Ml-etje. Want die kun je anders nooit meer terugvinden. En wat gaan de regulars ervan vinden als wij een invasie houden daar?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke suggestie, maar dan zou ik de FB uit de SC halen Ml-etje. Want die kun je anders nooit meer terugvinden. En wat gaan de regulars ervan vinden als wij een invasie houden daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja klopt, 51%.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg heb ik het nou goed als ik zeg dat Jaap met 51% gewonnen heeft?
Heb het nergens terug kunnen vinden.
Ik ben terug van de sportschool en m'n iPod heeft de nummers niet overgekopieerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]! Dat denk ik ook
Ik draai hem hier ook grijs
HOPPAAAAA![]()
Poe respect, zit nog aan m'n ontbijtquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben terug van de sportschool en m'n iPod heeft de nummers niet overgekopieerd.Dus ik heb gezwoegd en gezweet zonder HOPPA.
quote:
Laatste dag ESF SCquote:
Wat weet jijquote:
Zo hallo hé, actief wil ik het niet noemenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gewoon al naar de film geweest, hoe actief is dat op de zondag
Ik lees overal dat het dicht gaat vandaag!quote:
Welke film?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gewoon al naar de film geweest, hoe actief is dat op de zondag
Ik wel. Moeten we weer een jaar wachtenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Greys vind jij het ook zo jammer dat de ESF aan avonden voorbij is, na zo'n finale?
Ik vind het wel actief. Vroeg opstaan, tien minuten lopen naar de bios, film kijken, tien minuten teruglopen..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo hallo hé, actief wil ik het niet noemenmaar wel enorm vroeg film kijken
Dat is een gerucht volgens mij. Geen officieel bericht is in mijn oor gevallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het dicht gaat vandaag!
Centurion.quote:
quote:
Klinkt leukquote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het wel actief. Vroeg opstaan, tien minuten lopen naar de bios, film kijken, tien minuten teruglopen..![]()
Film was trouwens kut, maar ik vind het altijd heerlijk ´s ochtends. Lekker rustig, ontbijtje eten in de bios
Ik zie je daar al met een spiegeleitje en wat muesli en een paar geroosterde bammetjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het wel actief. Vroeg opstaan, tien minuten lopen naar de bios, film kijken, tien minuten teruglopen..![]()
Film was trouwens kut, maar ik vind het altijd heerlijk ´s ochtends. Lekker rustig, ontbijtje eten in de bios
Ja, nu weet ik helemaal niet waar ik me geestelijk op moet voorbereidenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een gerucht volgens mij. Geen officieel bericht is in mijn oor gevallen.
Ik heb Pathé Unlimitedquote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik wil ook, maar ik vind het te duur en dan moet ik eerst 25 minuten fietsen en daar heb ik geen zin meer in 's ochtends
.
Ja het was echt weer leukquote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wel. Moeten we weer een jaar wachten. Ik blíjf het de leukste liedjeswedstrijd op TV vinden
.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie je daar al met een spiegeleitje en wat muesli en een paar geroosterde bammetjes.
Oh dat is leuk zegquote:
Oeh handyquote:
Ik ben nu al benieuwd of ze weer zo'n zelfde soort Nederlands kotsnummer sturen of dat ze zich misschien wel laten inspireren door België en Duitsland (qua eenvoud enzo).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het was echt weer leuk![]()
In Januari begint toch al het gekeutel over NSF?
Dat vraagt om een fotoquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh handy
Mensjes ik ben weg, zo visite en heb een punkkapsel
quote:
Ik denk dat laatste, maar we lopen altijd zo achter met die dingen, want volgend jaar gaat iedereen dit proberen en dan is het weer achterhaald en gaan er weer trommels of tieten winnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd of ze weer zo'n zelfde soort Nederlands kotsnummer sturen of dat ze zich misschien wel laten inspireren door België en Duitsland (qua eenvoud enzo).
Ik vind dat HOEEEEEEE! steeds zo leuk!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
Ik luister nu naar HOPPA.Mbadamas to njaaaaaa HEY. Olabadannnda tsoo njaaaaa HOE.
Fonetisch meezingen.
quote:
quote:
Zie dit filmpje en dan op 1.10quote:Op zondag 30 mei 2010 13:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sorry aLs het al ergens anders is besproken, maar wat was nou precies aan de hand met Spanje? Ik heb niemand op dat podium zien springen!
Moeilijk, maar dan toch die van vorig jaar, puur door dat vioolriedeltje waar ik steeds acuut blij van werdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, als je moet kiezen tussen de winnaar van twee jaar terug (Dima Bilan) of dit jaar (Lena), welke vind je dan toffer?
Lees eens goedquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeilijk, maar dan toch die van vorig jaar, puur door dat vioolriedeltje waar ik steeds acuut blij van werd![]()
Ik kan me nu gewoon nog moeilijk Laf oh Laf voorstellen in die rij van 'klassiekers', het is misschien nog even wennen
Jaaaaaaa zie de post boven je, ik zag het (alquote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees eens goed! Dima Bilan, rusland 2008. IEMPOSSIEBOL! versus Lena
.
Huh wat?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd of ze weer zo'n zelfde soort Nederlands kotsnummer sturen
Een heleboel is het niet opgevallen hoor, mij viel het ook niet op!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK nu zie ik het...was kennelijk net even van de bank toen dit gebeurde. Ik dacht eerst dat die tweede zanger, die zo op die andere lijkt die indringer was geweest toen ze het er over hadden, dus toen ze weer mochten en die vent er weer stond snapte ik er niets van!
Zo gezien is het inderdaad eerlijk geweest om ze opnieuw te laten zingen, wat een idioot, valt me mee dat ze doorgingen, het had net zo goed een gestoorde met een mes kunnen zijn of zo! Cojones, die zanger!
Ja nou. TROS enzo. Ik ben Shalalie best gaan waarderen omdat het zo fout was enzo, maar om nou te zeggen dat ik het een topnummer vind gaat wel heel verquote:
Ik kreeg kippenvel bij dat lachje!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:58 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die applausjes steeds tussenin, dat lachje, ik had weer een compleet Fly on the Wings of Love déja-vu.
Hm nee dat denk ik niet eerlijk gezegd, dat Jim Bakkum hier wel mee had gescoordquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sieneke is schattig...op een marktplein bij een tros programma. Niet hier. Er uitzien als Marianne Weber is alleen goed te praten als je Marianne Weber bent. Niet als je een 18 jarig meisje bent.
Dit was een goed nummer. Mrs Fab houdt vol dat als we Jim Bakkum met hetzelfde nummer hadden gestuurd, we er wel mee gescoord hadden. Zou best wel een zo kunnen zijn!
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef Bep het volgende:
Is het heel erg dat ik niet weet wie Nathalie is?
Kijk hoe goed! Idols deelneemster, 2e geworden destijds.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef Bep het volgende:
Is het heel erg dat ik niet weet wie Nathalie is?
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:45 schreef Bep het volgende:
Sodeju wat een dijk van een wijf zeg![]()
Stuurmaar in zou ik zeggen , lekker enrgiek nummer erbij en mijn zegen heb je
En het is een lekker uitgesproken persoonlijkheid, ze valt echt enorm op met haar verschijning.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:45 schreef Bep het volgende:
Sodeju wat een dijk van een wijf zeg![]()
Stuurmaar in zou ik zeggen , lekker enrgiek nummer erbij en mijn zegen heb je
Volgens mij zou hij nog wel een keer willen hoor, hebben we het ooit al eens over gehadquote:Op zondag 30 mei 2010 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb jij niet wat contacten om een balletje op te gooien?![]()
Zou Franklin dat zien zitten, een tweede keer?
En ik zou bijna bijbetalen om Nathalie zo ver te krijgen![]()
Ewbank?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is een lekker uitgesproken persoonlijkheid, ze valt echt enorm op met haar verschijning.
En daarbij is ze ook gewoon aardig en een tikkie 'raar', maar dan op een leuke manier.
Maar dan moet er dus wel iemand zijn die een tof motown achtig nummer voor haar maakt, want dat is waar zij goed in is.
Kan Ewbank motown nummers schrijven? Die is toch meer van de Borsato ballads?quote:
Geen idee wat die man allemaal schrijftquote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan Ewbank motown nummers schrijven? Die is toch meer van de Borsato ballads?
Oh leuk even kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Erik, kijk! Franklin en Nathalie hebben dus in elk geval al vaker samen gezongen!
Lijkt me echt een geweldige combi! En het is leuk als hij als 'oud deelnemer' 14 jaar later nog eens meedoet.
Niet echt goede kwaliteit hoor, maar ze kennen elkaar dus welquote:
Nee maar heb wel zitten grinniken om de "bekende" moves dus alleen daarom was het al het bekijken waardquote:Op zondag 30 mei 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt goede kwaliteit hoor, maar ze kennen elkaar dus wel
Misschien kan die Roger Happel (die gozer met dat petje in het filmpje) wel een tof nummer voor ze schrijven!
Heeft veel muziek gemaakt met o.a. Total Touch, Candy Dulfer, Kenny G. En schrijft ook eigen muziek. Geweldige muzikant
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Even uit het Duitsland topic gejatLena!
[ afbeelding ]
Cassis kleurquote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nice DirkIk heb ook een aantal van dat type strakke meubels
![]()
Welke kleur was je vloerbedekking ook alweer?
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cassis kleur![]()
We hebben een staaltje, maar dit is het staaltje van de site, maar dat vertekent een beetje.
[ afbeelding ]
quote:
Hij zei "Als ze me vragen, zeg ik geen nee, mits een goed liedje". En samen met Nathalie zag hij ook wel zitten. Zijn eigen favorieten gister waren trouwens België (dat vond hij echt geweldig), Roemenië (die twee met die piano) en Turkije.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als achter de schermen fan base
Duitsland is toch dichtbij!
Oeh ja, dat is ook zo mooi. Wij hebben ook wel zitten kijken naar iets dergelijks, maar dat ging ons budget toch wat te boven.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het leuk Dirkh. Mijn nieuwe setje bij de eettafel (zonder de eettafel op dit plaatje:
[ afbeelding ]
Maar is het niet een beetje erg veel wit?
Laten we de TROS mailenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei "Als ze me vragen, zeg ik geen nee, mits een goed liedje". En samen met Nathalie zag hij ook wel zitten. Zijn eigen favorieten gister waren trouwens België (dat vond hij echt geweldig), Roemenië (die twee met die piano) en Turkije.
En hij wil graag volgend jaar een opzet in de Nationale Voorronde als bij Ruth Jacott, dus één artiest (in dit geval dan hij en Nathalie) die dan diverse verschillende nummers zingen waaruit dan gekozen mag worden.
Overigens was hij eerst bang dat motown te ouderwets was, maar toen ik zei dat Waylon nu met zijn 'nieuwerwetse' motown ook heel hot is kon hij het er wel mee eens zijn.
En ja, we kwamen ook tot de conclusie dat het voor de Nederlandse deelnemer(s) wel heel tof is dat het dichterbij is, in Duitsland, zodat er dan veel fans heen kunnen gaanAls hij zelf niet mee gaat doen volgend jaar, gaat hij er wel heen.
Zie dit nu pas.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Even uit het Duitsland topic gejatLena!
[ afbeelding ]
Ik vind Motown ook niet passen op het ESF, zelfs die nieuwe Waylon dingen ben ik niet zo fan van eik...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
Overigens was hij eerst bang dat motown te ouderwets was, maar toen ik zei dat Waylon nu met zijn 'nieuwerwetse' motown ook heel hot is kon hij het er wel mee eens zijn.
quote:
Al het andere hebben we zo ongeveer al geprobeerd toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Motown ook niet passen op het ESF, zelfs die nieuwe Waylon dingen ben ik niet zo fan van eik...
Kan ook.quote:Duo vind ik ook niet zo geweldig, ik wil Nathalie graag solo![]()
Hoogstwaarschijnlijk niet nee, als het aan de TROS ligt.quote:Eerst maar eens kijken hoe alles loopt, ik zie het liefst meerdere artiesten met nummers. Veel variatie en artiesten om uit te kiezen, maar dat wordt toch ws niks
Welneequote:Op zondag 30 mei 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Al het andere hebben we zo ongeveer al geprobeerd toch?
Ik heb dan liever Franklin solo of Nathalie solo, samen wordt het teveel "donkere muziek" en te ouderwets ofzo, maar dat is puur mijn gevoel hoorquote:
He JJH!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef JJH het volgende:
Gaan we volgend jaar met z'n allen naar Duitsland toe?
Ik hoop dat ie Erik zegtquote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk wie wil jij naar het ESF sturen als je uit iedereen kon kiezen?
Mja, ik heb nu nog geen echte voorkeur. Hoop wel op iets jongs en energiek. Je houdt het nog even tegoed.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk wie wil jij naar het ESF sturen als je uit iedereen kon kiezen?
Heb je aspiraties?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu nog geen echte voorkeur. Hoop wel op iemand iets jongs en energiek. Je houdt het nog even tegoed.
Oh smaken verschillen, ik vind duo's altijd wel leuk juistquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dan liever Franklin solo of Nathalie solo, samen wordt het teveel "donkere muziek" en te ouderwets ofzo, maar dat is puur mijn gevoel hoorDuo is imo zelden echt leuk... (Op het ESF dan hè, niet voor andere momenten of concerten
)
Ofquote:Op zondag 30 mei 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh smaken verschillen, ik vind duo's altijd wel leuk juist
Deze bijvoorbeeld:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat Roemenië duo van gister trouwens wél heel tof.
Maar gelukkig verschillen smaken, anders werd het ook maar zo saai in ESF als we allemaal hetzelfde leuk vonden
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zou ik echt heel tof vinden![]()
Pisces, heb je dit filmpje/liedje al gezien?
Ik vind het zo'n leuke clip!
[KINDERHULP] Love Shine a Light door onze eigen Eurostars
Die bankquote:Op zondag 30 mei 2010 15:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is ook zo mooi. Wij hebben ook wel zitten kijken naar iets dergelijks, maar dat ging ons budget toch wat te boven.
Ja, het is veel wit, het wordt afwachten of het teveel wordt. We hebben op één wand na ook alles wit, die ene wand is zelfde kleur als de vloerbedekking. Dus we moeten maar kijken hoe het totaal plaatje is als het er eenmaal staat.
Oh, dit is het model bank:
[ afbeelding ]
Maar dan een andere kleur.
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
We kunnen ook Gordon en Edsiel samen sturen volgend jaar
Ik vind strakke meubels in een oud huis juist heel mooi altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
Gave meubelen en vloerbedekking (bijna fiesta kleur).
Die stoelen vind ikde rest wel mooi hoor
maar dan wel in een nieuwbouwhuis
Bloesjes passen bij Gordon altijd maar amper.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat origineel is zo tofEdsilia is super, Gordon heeft z'n dag niet? Dat bloesje dat amper dicht past
![]()
-edit-
Oh aan het eind komt Gordon terug![]()
Hey B&H.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind strakke meubels in een oud huis juist heel mooi altijd
Sieneke komt als 9e geloof ikquote:
quote:
Zoals ik gisteren al Twitterde, ik denk dat de Efteling de toeloop van Duitsers dit jaar niet aan kan:quote:Op zondag 30 mei 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
En ja thai bloe, ik moet er ook nog aan wennen
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al Twitterde, ik denk dat de Efteling de toeloop van Duitsers dit jaar niet aan kan:
'Laaf O Laaf, I gotta tell you how I feel about yah,
Cause aai, oh, aai can’t go a minute without your laaf'...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
YEsssquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
Toch volk hier!![]()
[..]
![]()
Wat had je erin gegooid, de MMMoment?
Wat zul jij een zoet meisje zijn nu.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
YEsssheb 1,5 gelegen
en het water werd best koud dus maar braaf eruit gegaan.
Mopperende Mrdie wilde eten
Jquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zul jij een zoet meisje zijn nu.![]()
[..]
JJ
H
tje!
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zul jij een zoet meisje zijn nu.![]()
[..]
JJ
H
tje!
![]()
quote:
Je bent toch een lieve tantequote:Op zondag 30 mei 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
En, wat heeft iedereen gedaan vandaag?
TS begint.Ik ben met neefje en nichtje naar een toneelvoorstelling van een vriendin van me geweest. En dat deed de cast goed.
Voor een amateurvoorstelling zag het er zeer professioneel uit.
De kinders waren ook niet ontevreden al is ruim anderhalf uur stilzitten zonder pauze best lang als je 5 en 6 jaar oud bent. Dus zijn we daarna maar even gestopt bij de Mc Donalds.
Pannekoekenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Lekker bezig dagje Ml-etje.Als ik had gewild had ik vanuit de McD meteen aan kunnen schuiven bij de pannekoeken. Vriend van mijn broer is jarig dus mijn broer+familie waren al op bezoek en ik heb de kinderen daar afgeleverd na ons uitje. Lief aangeboden maar ik heb vriendelijk bedankt voor de eer en vermoed dat ook de kinders niet veel zullen eten.
Ik heb afgelopen dag/nacht een drukke dag gehad. Lekker bijgeslapen dus tot half vier. Bed uit, iniemini stukje F1 gekeken, daarna met de antenne van de auto bezig gegaan, die zit er op en doet het, ik moet alleen even nieuwe stekkertjes halen want die heb ik gesloopt. Daarna de samenvatting van de F1 gekeken, eten gehaald gegeten en nu zit ik hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:08 schreef Cat22 het volgende:
En, wat heeft iedereen gedaan vandaag?
TS begint.Ik ben met neefje en nichtje naar een toneelvoorstelling van een vriendin van me geweest. En dat deed de cast goed.
Voor een amateurvoorstelling zag het er zeer professioneel uit.
De kinders waren ook niet ontevreden al is ruim anderhalf uur stilzitten zonder pauze best lang als je 5 en 6 jaar oud bent. Dus zijn we daarna maar even gestopt bij de Mc Donalds.
Wat heb je gedroomd terwijl je sliep?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dag/nacht een drukke dag gehad. Lekker bijgeslapen dus tot half vier. Bed uit, iniemini stukje F1 gekeken, daarna met de antenne van de auto bezig gegaan, die zit er op en doet het, ik moet alleen even nieuwe stekkertjes halen want die heb ik gesloopt. Daarna de samenvatting van de F1 gekeken, eten gehaald gegeten en nu zit ik hier.
Nog meer weten?
Het rook heerlijk, maar als ik net een vette maaltijd achter de kiezen heb (McD. lag 5 minuten van het verjaardagadres)... neuh.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pannekoekennee na die dürüm moet ik er even niet aan denken, we eten ze donderdag
![]()
Heb de melk net in de vriezer gegooid die was al aan de datum
Goed antwoord.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Géén idee, maar ik vermoed dat het over jou ging.![]()
Wat is er met Whoopie?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
Zo Whoopie is schoongepoetst, ontsmet met alcohol en voorzien voorzien van een zalfje.
Dat ze er probeert af te likkenheeft zij pech dat ze binnen voet bereik ligt.
Niks wat ze niet al had hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is er met Whoopie?
Ik heb niet teruggelezen de laatste dagen
Even over het dekbed gekropenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier vandaag naar de open dag van de Landmacht geweest; best leuk, maar compleet nat geregend.
Dus thuisgekomen eerst poging tot ontdooien gedaan onder de douche en toen "even" over het dekbed gekropen![]()
En nu ff wat eten en dan echt es gaan opruimen.
Oh ja.....morgen naar Bataviastad![]()
Gaaaaave meubels Dirk en Paddo, vooral die bank
Arme Whooperd....quote:Op zondag 30 mei 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even over het dekbed gekropen![]()
![]()
Bataviastad, laat je weten hoe het was?
Oh ok...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niks wat ze niet al had hoor
Nog steeds jeukende oortjes (is wel minder) en jeuk aan de pootjes en wat bultjes (2) die ontsmet ik en smeer ik een zalfje op.
En de oortjes maak ik schoon met wat olijfolie op een keukenpapiertje.
Het dieet werkt niet echt en ze wordt er dood ongelukkig van kleine snoepkont dat ze is.
Dus ze mag nu weer wat meer en we letten erop of ze gaat krabben (dat doet ze op moment minder wel) en zo ja dan wordt dat van het menu geschrapt.
De DA heeft het opgegeven, dus we proberen het zo leuk mogelijk te maken.
Ze heeft ieg geen pijn.
Oh en we hebben haar een kuurtje tegen wormen, mijten, vlooien en luizen gegeven.
Ik heb het idee dat het daar aan ligt.
Even over het dekbed gekropen!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier vandaag naar de open dag van de Landmacht geweest; best leuk, maar compleet nat geregend.
Dus thuisgekomen eerst poging tot ontdooien gedaan onder de douche en toen "even" over het dekbed gekropen![]()
En nu ff wat eten en dan echt es gaan opruimen.
Oh ja.....morgen naar Bataviastad![]()
Gaaaaave meubels Dirk en Paddo, vooral die bank
Oh, ik had veel spannendere ideeën bij "over het dekbed kruipenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Whooperd....
Als het dan toch niets help, idd gewoon lekker verwennen![]()
En ik zou heel even ja, ben half 7 gaan liggen en werd half 8 wakker gebeld door Zusje, waarmee ik tot kwart over 8 heb gekletst![]()
Doe datquote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Whooperd....
Als het dan toch niets help, idd gewoon lekker verwennen![]()
En ik zou heel even ja, ben half 7 gaan liggen en werd half 8 wakker gebeld door Zusje, waarmee ik tot kwart over 8 heb gekletst![]()
Ben zelf ook heel benieuwd naar Bataviastad.
Zal morgen wel ff verslag doen
Ik ook. Bummer he.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik had veel spannendere ideeën bij "over het dekbed kruipen![]()
![]()
Mijn Mr wil wel meequote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Ing enthousiast over een winkelcentrum!?*valt om*
Die open dagen lijken me erg leuk, wil ik ook nog wel eens naartoe, nu nog een goed excuus zoeken en iemand om mee te gaan.![]()
Ik ben trouwens wel cultureel bezig: in een week tijd heb ik voor mezelf 4 voorstellingen/concerten en wat dies meer zij geregeld, waarvan 2 gratis. Komend half jaar ga ik meer naar zulke dingen dan in de 2 jaar ervoor.
De Whoopert wordt wel een wandelend medicijnkastje he?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe datvooral het spijkerbroeken deel ga je vast goed bekijken en daar wil ik ervoor heen
Oh klinkt lekker dat dutje en bijbabbelsessie erbij.
Tsja antibiotica injecties en andere bladibla kon nog. Van antibiotica raakt het maagje enz ontregelt zelfs bij mensen laat staan bij zo'n klein prul.
En ze vermaakt zich prima, ze zou alleen moeten leren praten
quote:
Was leuk! En zaterdagavond was ik niet eens heel moe, dus gewoon leuke avond gehad nogquote:En haaai Tombo!Hoe was je indoor speeltuindagje met 5 kinderen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Whoopert wordt wel een wandelend medicijnkastje he?Gelukkig heeft ze nog lol zat in, da's het belangrijkste.
Je zei OVER het dekbedquote:Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, dachten jullie dat ik vieze spelletjes had gedaan onder het dekbed![]()
Een bed is om in te slapen![]()
Eens in de 4 jaar maar?? Das ook weinig!quote:Cat, landmachtdagen zijn pas weer over 4 jaar geleuf ik, maar dit jaar was het in Havelte en da's hier 10 km vandaan.
We moesten eerst wel naar Steenwijkerwold en daar met een pendelbus naar de kazerne.
Maar het was allemaal prima geregeld
*kijkt naar beneden*quote:Op zondag 30 mei 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr wil wel meeoh nee hij wil "met de mannen
"
- Lokale dialect voorstelling (gratis)quote:Zo goed bezig! Wat ga je allemaal bekijken?
Die mensen in het noorden des landsquote:Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, dachten jullie dat ik vieze spelletjes had gedaan onder het dekbed![]()
Een bed is om in te slapen![]()
Wanneer heb (of hadquote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
Nope, gaat niet lukken.![]()
[..]
- Lokale dialect voorstelling (gratis)
- Bankgiroloterij concert met Kane, Bon Jovi en others (gratis)
- Concert van zangkoor waar ik wat mensen ken
- Jan Smit.![]()
En links en rechts wat eigen concertjes, maar waar ik zelf op het podium sta tel ik niet mee.![]()
En dan vergeet ik Bospop nog!Lekker op het fietske heen en terug. Of misschien wel lopen. Een dagje festival, één dagje meeluisteren vanuit de achtertuin.
![]()
En voor volgend jaar staat Pater Moeskroen al op de planning. Eens kijken of ze me nog herkennen, een paar jaar geleden was ons koor de locale backing vocals, erg leuke voorstelling was dat, wij op het podium verkleed als viswijven en zij deden hun ding.
Jan Smit kon ik ook waarderen met m'n Ned talig fobiequote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
Nope, gaat niet lukken.![]()
[..]
- Lokale dialect voorstelling (gratis)
- Bankgiroloterij concert met Kane, Bon Jovi en others (gratis)
- Concert van zangkoor waar ik wat mensen ken
- Jan Smit.![]()
En links en rechts wat eigen concertjes, maar waar ik zelf op het podium sta tel ik niet mee.![]()
En dan vergeet ik Bospop nog!Lekker op het fietske heen en terug. Of misschien wel lopen. Een dagje festival, één dagje meeluisteren vanuit de achtertuin.
![]()
En voor volgend jaar staat Pater Moeskroen al op de planning. Eens kijken of ze me nog herkennen, een paar jaar geleden was ons koor de locale backing vocals, erg leuke voorstelling was dat, wij op het podium verkleed als viswijven en zij deden hun ding.
Volgende week. En er zit huuuuuuu dansen bij!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer heb (of had) jij nou die auditie?
Volgende week wanneer? Kan ik mn duimen voorbereidenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende week. En er zit huuuuuuu dansen bij!Volgens mijn dirigente maar een klein beetje, maar ik ken haar, die zal zelden overdrijven vooraf en achteraf realiseer je je dat je veel meer doet dan zij je vooraf heeft voorgespiegeld. En mijn lijf is zo slecht in dansen.
![]()
Ik moet ook nog steeds een nummer uitzoeken.
Zaterdag is wel een leuke line-up. En komen er veel vrienden. Dat vind ik eigk nog belangrijker dan de line-up.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jan Smit kon ik ook waarderen met m'n Ned talig fobieen bospop, echt?
Even kijken wie daar komen zo meteenHihi je hebt wel een mengelmoesje uitgekozen
Daar! Nou! Wij zijn hier niet de mensen met vreemde geesten.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver Cat, da's akelig![]()
En ik las dat ik idd ff "over het dekbed" ben gekropen en ben het met jullie eens dat dat wel enigzins suggestief klinkt![]()
Maar wees niet gevreest, ik lag eronder en ik sliep.
En ik zag net in de spiegel dat ik vergeten ben m'n gezicht onder de douche te boenen.
Ik kan zo bij Kiss
Zaterdag. Halp!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgende week wanneer? Kan ik mn duimen voorbereiden
Suggestiviteit heeft ook wel wat hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver Cat, da's akelig![]()
En ik las dat ik idd ff "over het dekbed" ben gekropen en ben het met jullie eens dat dat wel enigzins suggestief klinkt![]()
Maar wees niet gevreest, ik lag eronder en ik sliep.
En ik zag net in de spiegel dat ik vergeten ben m'n gezicht onder de douche te boenen.
Ik kan zo bij Kiss
Oeh bah succes!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ga ik echt es ff wat zooi naar de zolder sjouwen![]()
Bijijijijijna badkamert tijd!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat Fries voor "over het dekbed kruipen"?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Nederland 3.quote:
heb geen bedienijzerquote:
Mijn Mr zei ook al die kan volgend jaar welquote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef Mestras het volgende:
Laura Janssen gaf aan bij Paul de Leeuw dat ze best naar het songfestival zou willen!![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang een zekere heer Kartner met zijn poten van de muziek afblijft moet dat prima kunnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef Mestras het volgende:
Laura Jansen gaf aan bij Paul de Leeuw dat ze best naar het songfestival zou willen!![]()
![]()
![]()
![]()
Acherrum!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang een zekere heer Kartner met zijn poten van de muziek afblijft moet dat prima kunnen.
Ik heb nog in mijn snoeplade. Maar dat gaat niet meer passen na een een halve Bonbon Bloc.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb toffifee in de auto liggen maar geen zin het te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog in mijn snoeplade. Maar dat gaat niet meer passen na een een halve Bonbon Bloc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Euh...ja hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat Fries voor "over het dekbed kruipen"?
Zelfs niet als je hem vraagt of hij met je over het dekbed wil?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euh...ja hoor![]()
Je raakt er iig flink bezweet van![]()
Nu staat alles wat ik zelf kon tillen op zolder en de rest moeten we ff samen tillen, maar mijn wederhelft is nog niet echt zo enthousiast dat ie opspringt en helpt zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |