Ik ga zo even in de koelkast kijken of hij echt zo heet! Maar hij is echt goddelijk lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cactus? Dat zou ik nou nooit uit mezelf kiezen, is het aan te raden?Ben wel benieuwd nu
Deze!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Ja zegin welke moet ik nou de foto van het hondje zetten
Oh, wat een liefje!quote:
mag ik je hondje aaienquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Pisces en Erik, ik had idd geen muis donderdag!
Ahw cute as a button!quote:
* Anonymousz aait het hondje van Muis006quote:
Tabbladenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind switchen en snel posten in 2 topics al een drama zonder muis op de laptop nu
quote:
Daar zal vast ook een toetsencombi voor zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekloot met een touchpad voor ik kan typen en invoeren geklikt heb, blegh
Probeer eens alt-s (werkt volgens mij niet in chrome).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekloot met een touchpad voor ik kan typen en invoeren geklikt heb, blegh
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Probeer eens alt-s (werkt volgens mij niet in chrome).
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf toch voor de Pinkpopregistratie
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf toch voor de Pinkpopregistratie
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijn![]()
Oh en Jaaaapio heeft gewonnen
Die komen zometeen, ze zullen eerst wel moeten bakkeleien over wat ze wel en niet mogen uitzendenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijn![]()
Oh en Jaaaapio heeft gewonnen
Jesus of Suburbiaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die komen zometeen, ze zullen eerst wel moeten bakkeleien over wat ze wel en niet mogen uitzenden
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:34 schreef hh84 het volgende:
heb klein stukje gezien...
vanwaar eigenlijk dat boegeroep steeds wanneer Rusland punten kreeg?
ja beetje traag en ouderwets ja, maar om ze daarom uit te joelen... beetje overdreven toch?quote:
Hij heeft zichzelf de afgelopen week amper tot helemaal niet laten zien, de schoft.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:41 schreef Bep het volgende:
Zo ben weer fris en fruitig op.
Is er eigenlijk al een interview met Pierre Kartner geweest over zijn inzending? Hij was zo overtuigd van zijn nummer?
Ben ook heel benieuwd wat hij van Duitsland vond.
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de afgelopen week amper tot helemaal niet laten zien, de schoft.Ik denk dat hij, na de zoveelste ondergang van Nederland op het ESF, hij zich ergens in een waterkraan opsluit.
Heeft iemand trouwens een link naar de reportage van Greys en consorten, van toen ze naar die perspresentatie van de ESF-kandidaten gingen? Ik kan het niet vinden en wil het nog een keer lezen omdat ik nu wat meer weet van de diverse inzendingen en zo. Thanks.![]()
Je bent een schat.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:23 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik met HOPPA het meest gedaan zal krijgen.
Het commentaar was een aaneenschakeling van misplaatste grappen. Dat iemand jou deze grap niet uit kan leggen, ligt alleen aan Daniël Dekker en Cornald Maas.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Even met terugwerkende kracht.
Kan iemand mij de grap uitleggen.
'hugo borsten'
Die was compleet misplaatst en er waren op dat moment niet eens borsten in beeld.
ik not spreek engelsquote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom bleef iedereen bij Ned1 plakken dan? Ik heb alleen de uitslag gekeken, maar zat al na 5 minuten weer bij de BBC en heb me daar bescheurd met Graham Norton
Werd uitgezonden op BBC3 en dat heb ik niet. En ik had naar België kunnen schakelen, maar eerlijk gezegd heb ik me op een gegeven moment afgesloten voor het commentaar. Hoorde het niet eens meerquote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom bleef iedereen bij Ned1 plakken dan? Ik heb alleen de uitslag gekeken, maar zat al na 5 minuten weer bij de BBC en heb me daar bescheurd met Graham Norton
Gister gewoon op 1 hoor, de uitslag tenminste welquote:Op zondag 30 mei 2010 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werd uitgezonden op BBC3 en dat heb ik niet. En ik had naar België kunnen schakelen, maar eerlijk gezegd heb ik me op een gegeven moment afgesloten voor het commentaar. Hoorde het niet eens meer.
Ja, en de shitload aan nutteloze feitjes elke keer, vind ik ook zo onboeiend. Het is alsof ie de wikipedia van iedere persoon voor zich heeft liggen en alles snel voorleest.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
Ja, we kunnen schakelen, maar volgens mij is het de bedoeling dat je ook moet kunnen kijken naar Ned1 zonder commentaar waar je je aan ergert. Er hoeft niet perse overal doorheen gesproken te worden. Er hoeft niet overal een grapje over gemaakt te worden.
Als er iemand even zou moeten overschakelen, dan zijn het Maas en Dekker wel die misschien wat kunnen leren van de BBC zodat ze volgend jaar gewoon thuis blijven en het presenteren overlaten aan iemand die het wel kan.
Zo moeilijk lijkt me dat niet.
pffff, nou okay dan. Geef alle telefoonnummers maar, dan bellen we ze wel. Of anders sturen we een kaartje, geef de adressen ook dan maar.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:Denk dat we daar ook de jury voor moeten bedanken
Och, het is wel een maatstaaf hoe het bij het publiek ligt natuurlijk. Uiteindelijk kreeg Duitsland over de hele linie van veel landen wel punten, niet alleen van de 'buurtjes'.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:11 schreef Symphonic het volgende:
Dat televoting mag er van mij ook wel af, maar inderdaad, de punten waren goed verdeeld dit keer
Ik ga er vandoor
Ik heb geen BBC met Digitenne, maar ach ik wil toch wel op de hoogte zijn hoe NL het uitzendt hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:02 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.![]()
Mensen! Waar gaat het naartoe met deze SC?
Serieus, binnenkort zijn we dakloos.
Huh een FB en SC topic in 1?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
Bescheiden suggestie mijnerzijds[K&W SC # 27] Waar het eigenlijk te warm is om te klussen...
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
Bescheiden suggestie mijnerzijds[K&W SC # 27] Waar het eigenlijk te warm is om te klussen...
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
We moesten maar eens naar OUD of R&P verhuizen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
Die zien ons aankomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Dirkh het volgende:
Leuke suggestie, maar dan zou ik de FB uit de SC halen Ml-etje. Want die kun je anders nooit meer terugvinden. En wat gaan de regulars ervan vinden als wij een invasie houden daar?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke suggestie, maar dan zou ik de FB uit de SC halen Ml-etje. Want die kun je anders nooit meer terugvinden. En wat gaan de regulars ervan vinden als wij een invasie houden daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja klopt, 51%.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg heb ik het nou goed als ik zeg dat Jaap met 51% gewonnen heeft?
Heb het nergens terug kunnen vinden.
Ik ben terug van de sportschool en m'n iPod heeft de nummers niet overgekopieerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]! Dat denk ik ook
Ik draai hem hier ook grijs
HOPPAAAAA![]()
Poe respect, zit nog aan m'n ontbijtquote:Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben terug van de sportschool en m'n iPod heeft de nummers niet overgekopieerd.Dus ik heb gezwoegd en gezweet zonder HOPPA.
quote:
Laatste dag ESF SCquote:
Wat weet jijquote:
Zo hallo hé, actief wil ik het niet noemenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gewoon al naar de film geweest, hoe actief is dat op de zondag
Ik lees overal dat het dicht gaat vandaag!quote:
Welke film?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gewoon al naar de film geweest, hoe actief is dat op de zondag
Ik wel. Moeten we weer een jaar wachtenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Greys vind jij het ook zo jammer dat de ESF aan avonden voorbij is, na zo'n finale?
Ik vind het wel actief. Vroeg opstaan, tien minuten lopen naar de bios, film kijken, tien minuten teruglopen..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo hallo hé, actief wil ik het niet noemenmaar wel enorm vroeg film kijken
Dat is een gerucht volgens mij. Geen officieel bericht is in mijn oor gevallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees overal dat het dicht gaat vandaag!
Centurion.quote:
quote:
Klinkt leukquote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het wel actief. Vroeg opstaan, tien minuten lopen naar de bios, film kijken, tien minuten teruglopen..![]()
Film was trouwens kut, maar ik vind het altijd heerlijk ´s ochtends. Lekker rustig, ontbijtje eten in de bios
Ik zie je daar al met een spiegeleitje en wat muesli en een paar geroosterde bammetjes.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het wel actief. Vroeg opstaan, tien minuten lopen naar de bios, film kijken, tien minuten teruglopen..![]()
Film was trouwens kut, maar ik vind het altijd heerlijk ´s ochtends. Lekker rustig, ontbijtje eten in de bios
Ja, nu weet ik helemaal niet waar ik me geestelijk op moet voorbereidenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een gerucht volgens mij. Geen officieel bericht is in mijn oor gevallen.
Ik heb Pathé Unlimitedquote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik wil ook, maar ik vind het te duur en dan moet ik eerst 25 minuten fietsen en daar heb ik geen zin meer in 's ochtends
.
Ja het was echt weer leukquote:Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wel. Moeten we weer een jaar wachten. Ik blíjf het de leukste liedjeswedstrijd op TV vinden
.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie je daar al met een spiegeleitje en wat muesli en een paar geroosterde bammetjes.
Oh dat is leuk zegquote:
Oeh handyquote:
Ik ben nu al benieuwd of ze weer zo'n zelfde soort Nederlands kotsnummer sturen of dat ze zich misschien wel laten inspireren door België en Duitsland (qua eenvoud enzo).quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het was echt weer leuk![]()
In Januari begint toch al het gekeutel over NSF?
Dat vraagt om een fotoquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh handy
Mensjes ik ben weg, zo visite en heb een punkkapsel
quote:
Ik denk dat laatste, maar we lopen altijd zo achter met die dingen, want volgend jaar gaat iedereen dit proberen en dan is het weer achterhaald en gaan er weer trommels of tieten winnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd of ze weer zo'n zelfde soort Nederlands kotsnummer sturen of dat ze zich misschien wel laten inspireren door België en Duitsland (qua eenvoud enzo).
Ik vind dat HOEEEEEEE! steeds zo leuk!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
Ik luister nu naar HOPPA.Mbadamas to njaaaaaa HEY. Olabadannnda tsoo njaaaaa HOE.
Fonetisch meezingen.
quote:
quote:
Zie dit filmpje en dan op 1.10quote:Op zondag 30 mei 2010 13:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sorry aLs het al ergens anders is besproken, maar wat was nou precies aan de hand met Spanje? Ik heb niemand op dat podium zien springen!
Moeilijk, maar dan toch die van vorig jaar, puur door dat vioolriedeltje waar ik steeds acuut blij van werdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, als je moet kiezen tussen de winnaar van twee jaar terug (Dima Bilan) of dit jaar (Lena), welke vind je dan toffer?
Lees eens goedquote:Op zondag 30 mei 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeilijk, maar dan toch die van vorig jaar, puur door dat vioolriedeltje waar ik steeds acuut blij van werd![]()
Ik kan me nu gewoon nog moeilijk Laf oh Laf voorstellen in die rij van 'klassiekers', het is misschien nog even wennen
Jaaaaaaa zie de post boven je, ik zag het (alquote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees eens goed! Dima Bilan, rusland 2008. IEMPOSSIEBOL! versus Lena
.
Huh wat?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd of ze weer zo'n zelfde soort Nederlands kotsnummer sturen
Een heleboel is het niet opgevallen hoor, mij viel het ook niet op!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK nu zie ik het...was kennelijk net even van de bank toen dit gebeurde. Ik dacht eerst dat die tweede zanger, die zo op die andere lijkt die indringer was geweest toen ze het er over hadden, dus toen ze weer mochten en die vent er weer stond snapte ik er niets van!
Zo gezien is het inderdaad eerlijk geweest om ze opnieuw te laten zingen, wat een idioot, valt me mee dat ze doorgingen, het had net zo goed een gestoorde met een mes kunnen zijn of zo! Cojones, die zanger!
Ja nou. TROS enzo. Ik ben Shalalie best gaan waarderen omdat het zo fout was enzo, maar om nou te zeggen dat ik het een topnummer vind gaat wel heel verquote:
Ik kreeg kippenvel bij dat lachje!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:58 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die applausjes steeds tussenin, dat lachje, ik had weer een compleet Fly on the Wings of Love déja-vu.
Hm nee dat denk ik niet eerlijk gezegd, dat Jim Bakkum hier wel mee had gescoordquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Sieneke is schattig...op een marktplein bij een tros programma. Niet hier. Er uitzien als Marianne Weber is alleen goed te praten als je Marianne Weber bent. Niet als je een 18 jarig meisje bent.
Dit was een goed nummer. Mrs Fab houdt vol dat als we Jim Bakkum met hetzelfde nummer hadden gestuurd, we er wel mee gescoord hadden. Zou best wel een zo kunnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |