Ik ga zo even in de koelkast kijken of hij echt zo heet! Maar hij is echt goddelijk lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cactus? Dat zou ik nou nooit uit mezelf kiezen, is het aan te raden?Ben wel benieuwd nu
Deze!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Ja zegin welke moet ik nou de foto van het hondje zetten
Oh, wat een liefje!quote:
mag ik je hondje aaienquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Pisces en Erik, ik had idd geen muis donderdag!
Ahw cute as a button!quote:
* Anonymousz aait het hondje van Muis006quote:
Tabbladenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind switchen en snel posten in 2 topics al een drama zonder muis op de laptop nu
quote:
Daar zal vast ook een toetsencombi voor zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekloot met een touchpad voor ik kan typen en invoeren geklikt heb, blegh
Probeer eens alt-s (werkt volgens mij niet in chrome).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gekloot met een touchpad voor ik kan typen en invoeren geklikt heb, blegh
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Probeer eens alt-s (werkt volgens mij niet in chrome).
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf toch voor de Pinkpopregistratie
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vanaaf toch voor de Pinkpopregistratie
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijn![]()
Oh en Jaaaapio heeft gewonnen
Die komen zometeen, ze zullen eerst wel moeten bakkeleien over wat ze wel en niet mogen uitzendenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Green Day nergens. Zelfs niet op Cultura24, wat zogezegd 'live' zou zijn![]()
Oh en Jaaaapio heeft gewonnen
Jesus of Suburbiaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die komen zometeen, ze zullen eerst wel moeten bakkeleien over wat ze wel en niet mogen uitzenden
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:34 schreef hh84 het volgende:
heb klein stukje gezien...
vanwaar eigenlijk dat boegeroep steeds wanneer Rusland punten kreeg?
ja beetje traag en ouderwets ja, maar om ze daarom uit te joelen... beetje overdreven toch?quote:
Hij heeft zichzelf de afgelopen week amper tot helemaal niet laten zien, de schoft.quote:Op zondag 30 mei 2010 08:41 schreef Bep het volgende:
Zo ben weer fris en fruitig op.
Is er eigenlijk al een interview met Pierre Kartner geweest over zijn inzending? Hij was zo overtuigd van zijn nummer?
Ben ook heel benieuwd wat hij van Duitsland vond.
Eurovisie persdag... en FOK! was er bij!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf de afgelopen week amper tot helemaal niet laten zien, de schoft.Ik denk dat hij, na de zoveelste ondergang van Nederland op het ESF, hij zich ergens in een waterkraan opsluit.
Heeft iemand trouwens een link naar de reportage van Greys en consorten, van toen ze naar die perspresentatie van de ESF-kandidaten gingen? Ik kan het niet vinden en wil het nog een keer lezen omdat ik nu wat meer weet van de diverse inzendingen en zo. Thanks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |