SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: de schrijvers van Lost laten Lost op de slechtst mogelijke manier eindigen. Als er een school bestond voor script-schrijvers dan was de eerste les op deze school nooit deze einde voor een film of serie te verzinnen!De script schrijvers van Lost hebben de filmschool nooit afgemaakt.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Adelante het volgende:
Die serie was na 3 afleveringen al niet meer de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef mirved het volgende:
Het gaat zich om de reis niet om de eind locatie. Bovendien:Negers in de hemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit je op te wachten na een vroom leven volgens Gods wil.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Zoals domme berichten op fok typen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef morningstorm het volgende:
sowieso, mensen die series kijkenga iets anders nuttigs doen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Penisbaard het volgende:
TS kan er niet tegen dat in het echt leven alles uiteindelijk ook voor niks is geweest.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef Pakspul het volgende:
Hoe Lost eigenlijk zou had moeten eindigen:
[ afbeelding ]
ik dus ook, ik kan er vrede me hebben (quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef moomoo het volgende:
Ik vond het best een mooi einde eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Adelante het volgende:
quote:
Veel meer losse eindjes dan ik in eerste instantie dacht.quote:
Inderdaad ja!quote:
Rookmonster is aflevering 2 toch al?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:36 schreef Ezio het volgende:
Ik ben afgehaakt toen ze gingen tijdrijzen en met dat rookmonster
pff bitch, season 1 en 2 waren greatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Adelante het volgende:
Nee 24 had een vreselijk Amerikaans kut einde.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:51 schreef Duimelot het volgende:
mijn reactie toen het afgelopen was:
wat een vreselijk amerikaans KUT einde
Het begin was wel leuk ja, daarna was het meer als southpark; errmm hebben we aliens al gebruikt? nee? dan doen we die deze afleveringquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Adelante het volgende:
die heb ik na 2 afleveringen gezien te hebben al afgezet dus geen ideequote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee 24 had een vreselijk Amerikaans kut einde.
24 is ook nog niet afgerond. Er komt nog een film.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee 24 had een vreselijk Amerikaans kut einde.
Het is een einde, met een mogelijkheid om toch nog verder te gaan, maar beter houdt het nu op.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef AMDB het volgende:
Ik vond het een heel mooi einde, al heeft de serie te lang gelopen om alle vragen te beantwoorden. Moet je ook niet willen denk ik.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef deenigeechteTS het volgende:
Wie hier heeft het einde van Lost gezien? Ik in ieder geval wel. En de serie is op het slechtst mogelijk manier geeindigd!Ik denk dat TS het einde van Lost niet helemaal snapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: de schrijvers van Lost laten Lost op de slechtst mogelijke manier eindigen. Als er een school bestond voor script-schrijvers dan was de eerste les op deze school nooit deze einde voor een film of serie te verzinnen!De script schrijvers van Lost hebben de filmschool nooit afgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:57 schreef deenigeechteTS het volgende:
Wie hier heeft het einde van Lost gezien? Ik in ieder geval wel. En de serie is op het slechtst mogelijk manier geeindigd!Hoezo een typisch gevalletje van 'je-snapt-er-duidelijk-weer-niets-van'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: de schrijvers van Lost laten Lost op de slechtst mogelijke manier eindigen. Als er een school bestond voor script-schrijvers dan was de eerste les op deze school nooit deze einde voor een film of serie te verzinnen!De script schrijvers van Lost hebben de filmschool nooit afgemaakt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik denk dat je in de war bent met The Flintstones.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:48 schreef Fokski het volgende:
Is dat Lost eigenlijk wel wat? Ik heb volgens mij de eerste paar afleveringen gezien en er staat mij iets bij van een dinosaurus of monster maar het greep mij destijds niet echt.
Ik heb Lost van het begin tot het bittere eind gezien. Seizoen 1 vond ik in 1 woord geweldig! Daarna ging het erg snel bergafwaarts helaas. Toch ben ik blijven kijken, want ik hoopte dat er ooit nog eens een antwoord kwam op die vele vragen die ik had. Helaas was het tegendeel waar. Er kwamen ontzettend veel nieuwe mensen en situaties bij die vervolgens totaal niet bijdroegen naar een verduidelijking van het verhaal... Op het eind bleven er nog steeds heel veel vragen onbeantwoord en met een hoop verhalen werd totaal niks meer gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:59 schreef Ben_Weekdier het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met The Flintstones.
Lost was wel wat ja. Beste serie/productie ever, maar dat is persoonlijk. Goed geacteerd, goeie muziek, goeie suspense en opbouw, spannende mysteries, etc.
Klagers van lost die de serie niet hebben afgekeken zijn als pubertjes die even hebben gevingerd en vervolgens afgeven op neuken.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef AMDB het volgende:
Ik vond het een heel mooi einde, al heeft de serie te lang gelopen om alle vragen te beantwoorden. Moet je ook niet willen denk ik.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 07:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat TS het einde van Lost niet helemaal snapt:Sayid heeft 100 mensen met blote handen vermoord en gaat naar de hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom het eiland redden als je toch naar de hemel gaat. Die vriendin van Sayid heeft helemaal niks gedaan was zelfs dood gegaan en ging toch naar de hemel.
Jack had het eiland niet hoeven te redden en dan zou hetzelfde einde ook kloppen. Stel dat het eiland ontplofte en iedereen ging naar de hemel dan had je hetzelfde einde.
Het einde is inwisselbaar!! Dat is het grote probleem.
Ja, als jij hapklare brokken wil, moet je maar een andere serie gaan kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sayid heeft 100 mensen met blote handen vermoord en gaat naar de hemel![]()
Waarom het eiland redden als je toch naar de hemel gaat. Die vriendin van Sayid heeft helemaal niks gedaan was zelfs dood gegaan en ging toch naar de hemel.
Jack had het eiland niet hoeven te redden en dan zou hetzelfde einde ook kloppen. Stel dat het eiland ontplofte en iedereen ging naar de hemel dan had je hetzelfde einde.
Je snapt het gewoon niet, TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sayid heeft 100 mensen met blote handen vermoord en gaat naar de hemel![]()
Dat wijf van Sayid was toch doodquote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Duimelot het volgende:
Wat een onzin om te zeggen dat als iemand het een kut einde vind: je snapt hetgewoon niet!
Ik snapte het helemaal maar vind het gewoon een kut einde van 'en ze leefden nog lang en gelukkig'
en dan een groepje eilandbewoners bij elkaar omdat ze daar zoveel met elkaar gedeeld hebben.
Volgens mij was sayid het grootste gedeelte van de serie bezig met een vrouw die niet op het eiland terecht gekomen is en wandeld dan vrolijk met de blonde snol weg.
nah de rest was goed te kijken je moet alleen niets van het einde verwachtenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wou binnenkort beginnen met het kijken van deze serie. Ik hoorde er goede geluiden over.
Maar laat maar dus...
Nee hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nog nooit gezien, allemaal hetzelfde gezeik. Zijn meestal anti voetbal homotjes die dit kijken.
anti voetbal homo'tjesquote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nog nooit gezien, allemaal hetzelfde gezeik. Zijn meestal anti voetbal homotjes die dit kijken.
LOLquote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Er was echt wel een soort van monster.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:59 schreef Ben_Weekdier het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met The Flintstones.
dat is van nature helemaal geen monsterquote:
Spuit elf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef luckyb1rd het volgende:
WTF wat is dit nou voor eindezonet de laaste aflevering gezien..
veel jank gehalte jammer.. wel een erg open einde
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:15 schreef luckyb1rd het volgende:
zal wel weer een deel 7 komen.. (over 20 jaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ikyer not one of dem smart felers are ye?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:16 schreef ouderejongere het volgende:
Dat is dus niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:16 schreef ouderejongere het volgende:Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Dat is de bedoeling. Dat niemand het nog snapt en iedereen er dan maar vanuit gaat dat het heel hoogstaand en goed isquote:Op zondag 20 juni 2010 13:02 schreef aapinator het volgende:
Ik ben bij S5 episode 3 ofzo en ik snap er geen fuck meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laat wel weer ruimte open voor een eventueel vervolg... Zou me ook niks verbazen dat die er nog wel eens komt.Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!
Dit, slotjeeeequote:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |