Vergeet sowieso die update voorlopig maar, want dat was vals nieuws.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, dat gaat via new pc studio, maar dat program ziet m'n hele toestel niet, fuck me.
kan iemand me daarmee helpen?
want zo kan ik ook geen back-up van al m'n gegevens maken...
Die staan in Google Docs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:21 schreef hanssk het volgende:
Wanneer ik met de app 'My Tracks' een route opgenomen heb, en deze vervolgens upload naar Google Maps krijg ik wel mooi de route op de kaart.
Maar de statistieken van mijn route ontbreken op google Maps.
Dus wanneer ik de route in Maps open, zie ik niet afstand, gemiddelde snelheid, max snelheid enz. enz.
Iemand een oplossing?
Volgende week in Nederland.quote:
Ja dat klopt...quote:
Via dashboard kan je met latitude alles terug zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef hanssk het volgende:
[..]
Ja dat klopt...
Maar ik zie bij anderen dat ze deze statistieken ook in Google Maps kunnen zien.
Weet jij hoe dit moet?
Fun. Zo te zien weer een Iphone game.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is trouwens het beste spel voor androidZo verslavend
http://areacodeinc.com/drop7/
Biogarde postquote:
Hm, gebruik je niet toevallig de music player van FroYo?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Roolio het volgende:
Tvptje met vraag:
Weet iemand hoe je uit kan zetten dat 'ie gelijk muziek afspeelt als je oordoppen in je telefoon doet? Bij mij beginnen dan ook gelijk 2 applicaties mzuiek te spelen..
Drop7, Radiant, Totemo, Buka, Speedx 3d, .., Geoquiz... etc, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Biogarde het volgende:
Ben nog geen fatsoenlijk spel tegengekomen trouwens. Aanbod is echt 0.
Traffic Jam is tof.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil Super Monkeyball, Angry Birds..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Drop7, Radiant, Totemo, Buka, Speedx 3d, .., Geoquiz... etc, etc.
quote:
Traffic jam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Traffic Jam is tof.
Verder inderdaad weinig boeiende dingen.
Dat wordt weer schuddebuiken tijdens het rijden icm T-Mobile. Ik moet nu al huilen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Google Navigation is vanaf vandaag officieel beschikbaar
Merk het ook met Waze idd, die verliest om de haverklap zijn dataverbindingquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wordt weer schuddebuiken tijdens het rijden icm T-Mobile. Ik moet nu al huilen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Biogarde het volgende:
Is er ook op de iPhone en dat spel is echt TE saaiquote:
je kan de ook gewoon thuis alvast via wifi de kaarten cachen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wordt weer schuddebuiken tijdens het rijden icm T-Mobile. Ik moet nu al huilen.
Klopt, maar file-info moet ie toch live ophalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan de ook gewoon thuis alvast via wifi de kaarten cachen....
Dag troll!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is er ook op de iPhone en dat spel is echt TE saai
Vet spel, fakkin verslavend!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef MaatjeTho het volgende:
Voor wie echt een verslavend spelletje zoekt (voor alle Android telefoons): Basketball (Lite)
uuh Baseball Superstars? Age of Conquest, Jewellust, Abduction World Attack, SpeedForge 3d, armageddon, wave blazer, raging thunder, tiger woods pga tour '09quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Biogarde het volgende:
Idd ook gejat van de Iphone en ik vind het wel een geinig spelleke. Ik erger er me alleen aan dat je met vliegtuigen een 180 graden draai kunt maken 'op de plaats'quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is er ook op de iPhone en dat spel is echt TE saai
Gameboid...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef S2Madness het volgende:
Ik wacht ook op een goede RPG voor Android... Golden Sun oid zou leuk zijn
hmm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef wicked-j het volgende:
nee zo makkelijk is het niet. het is sindskort gelukt op de diamond 2 (werkbaar dan..) ook met de iphone zijn ze bezig.
punt is dat alles handmatig geport moet worden > buttons, radio, screen etc
effe wachten tot het einde va nde maand, ben net een weekje naar Kreta geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef DeHeer het volgende:
Vanacht vertrek ik voor twee weken richting Kos, normaal zet ik dan m'n dataverkeer uit. Android doet dat automatisch voor me, prima dus. Maar: heeft iemand inmiddels al ervaring met het aan hebben van internet icm Android, in het buitenland? Hoeveel MB verbruikt ie zoal, zonder iets te doen? En hoeveel verbruikt Google Maps?
Bij Vodafone betaal ik 2,50 per MB.
Ben benieuwd naar de ervaringen!
Google Maps compleet vergeten in het buitenland, het vreet data als een dolle. De navigatie (als je die hebt) zou ik uit laten als ik jouw wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef DeHeer het volgende:
Vanacht vertrek ik voor twee weken richting Kos, normaal zet ik dan m'n dataverkeer uit. Android doet dat automatisch voor me, prima dus. Maar: heeft iemand inmiddels al ervaring met het aan hebben van internet icm Android, in het buitenland? Hoeveel MB verbruikt ie zoal, zonder iets te doen? En hoeveel verbruikt Google Maps?
Bij Vodafone betaal ik 2,50 per MB.
Ben benieuwd naar de ervaringen!
quote:Swype updates Android beta, final release coming soon?
Swype is a fairly popular keyboard input application that is changing the way we type on our touchscreen devices. Instead of tapping keys similar to a QWERTY keyboard, users can swipe their fingers over the keys and the application will predict which word you were trying to type. In my initial tests of this application, I found it to be fairly accurate, though it was missing some words that made me scratch my head.
We have just received word that Swype is one step closer to being officially released onto the Android platform. In an official email to all beta testers, Swype has announced an update to both their Swype installer program, as well as an update to the application itself.
After just a few minutes of use I don’t notice many differences in the new version vs. the old version. Though glancing at the changelog indicates that this is a major update bringing some strong additional functionality and enhancements to the user dictionary.
Hopefully this major update is indicative of a June release of the final version of Swype. For those looking to try out Swype, they are unfortunately not accepting new beta testers, though you are encouraged to sign up at the Swype website and you may be accepted soon as they expand beta tests.
gewoon IGO oid erop zetten met Griekse map, werkte prima bij onsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Google Maps compleet vergeten in het buitenland, het vreet data als een dolle. De navigatie (als je die hebt) zou ik uit laten als ik jouw was
eindelijk, zullen we dan maar zeggen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef t_igger het volgende:
Hier ook maar even melden!
Het word hier, Hero topic, boven al gezegd! Nu met een link erbij:
HTC Hero 2.1-update gaat volgende week van start (officieel)
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Dromer het volgende:
Blow Up is trouwens ook een leuk spelleke. Wel wat te makkelijk. (65 levels in no-time af)
En Trap! is een toppertje.
Zoals Sense?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef LintuxCx het volgende:
Mooiste toevoeging van Froyo blijft toch dat je makkelijker nummers en een paar veel gebruikte symbolen kunt typen met het OSK.
http://www.androidworld.n(...)android-door-google/quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zeg: 'damrak amsterdam'
hij zegt: navigeren naar 'dump truck accident'.
Zou kunnen, ik ken het niet.quote:
Zoeken schatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Pff, kan niemand even zeggen wat voor apps je er allemaal op moet gooien enzo? Waar te beginnen?
Toch maar voor de Desire gegaan i.p.v. de iPhone?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Pff, kan niemand even zeggen wat voor apps je er allemaal op moet gooien enzo? Waar te beginnen?
Oui ouiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Toch maar voor de Desire gegaan i.p.v. de iPhone?
Gewoon naar de website surfen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
Is er een ING app voor Android? Kan 'm niet vinden.
Nouja een app is makkelijker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon naar de website surfen.
'k Snap niet waarom overal een app voor zou moeten zijn. Doe mij maar goeie mobiele websites.
Dat zou wel fijn/leuk zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Roolio het volgende:
Voor de volgende OP kan er trouwens best een lijstje gemaakt worden van handige/goede/leuke apps. Natuurlijk is het voor iedereen verschillend, maar gewoon om nieuwe mensen een beetje een leidraad te geven..
Heb je op de site aangevinkt dat TLS je gegevens mag bewaren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand die de OV Chipkaart app heeft en enig idee heeft waarom 'ie bij mij niet werkt?
Ik gebruik chompsms. Maar ik update het niet meer, want het schijnt nu verneukt te zijn door ads (die heb ik nu niet). Weet eigenlijk niet meer wat het voordeel was, behalve dat je juist de looks kan customizen. Ik heb het nu heel minimal zonder tekstballonnen. Mijn smsjes zwart, die van de ander grijs en italic. Met een prettig lettertype. En het LEDje knippert roze als ik een nieuw smsje heb.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Gebruikt iemand van jullie "ChompSMS" of "HandcentSMS" en zo ja, is dat handig?
Ehhhm, nee, denk het niet.. Waar doe ik dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je op de site aangevinkt dat TLS je gegevens mag bewaren?
Je moet op ov-chipkaart.nl een Mijn OV-Chipkaart account aanmaken en als je dan naar Reis- en Transactieoverzicht gaat, krijg je waarschijnlijk te zien dat je nog geen toestemming hebt gegeven om transacties te verzamelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehhhm, nee, denk het niet.. Waar doe ik dat?
De HTC Desire is in ieder geval qua specificaties de betere telefoon met een 2x snellere processor..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:44 schreef Athlon64x het volgende:
Wat vinden jullie de beste Android telefoon ik twijfel tussen Htc (die nieuwe gebaseerd op google nexus) Of Motorola Milestone.
Schijnbaar heb ik dat al wel gedaan, maar ook op hun site krijg ik:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je moet op ov-chipkaart.nl een Mijn OV-Chipkaart account aanmaken en als je dan naar Reis- en Transactieoverzicht gaat, krijg je waarschijnlijk te zien dat je nog geen toestemming hebt gegeven om transacties te verzamelen.
Heb je er überhaupt al wel mee gereisdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik dat al wel gedaan, maar ook op hun site krijg ik:
Toegepast filter
Periode
Laatste 10 transacties
Transactie
Alle transacties
Resultaten
0
Ooh nee moest datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je er überhaupt al wel mee gereisd? Of misschien moet je nog iets bij de Privacyinstellingen aanpassen, maar wat precies weet ik ook niet.. En anders is het gewoon de zoveelste faal van 't hele systeem..
![]()
Wordt het toch wachten tot de echte update er komtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef gday het volgende:
Heb FroYo uitgeprobeerd op m'n Desire. Was lekker snel, maar ben toch weer teruggegaan naar een 2.1-ROM.Er zaten nog net ff iets te veel bugs in.
Ja precies. Ik draai nu MCRr3.1 maar baal ervan dat die ROM zo weinig ruimte heeft voor apps (en ik wil liever gewoon geen apps2d gebruiken). In die FroYo-ROM had ik een kleine 300mb beschikbaar terwijl ik na de installatie van MCRr3.1 slechts 75mb beschikbaar had ofzo. Misschien overstappen naar een rooted stock ROM.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt het toch wachten tot de echte update er komt
HTC Desire =google nexus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je moet op ov-chipkaart.nl een Mijn OV-Chipkaart account aanmaken en als je dan naar Reis- en Transactieoverzicht gaat, krijg je waarschijnlijk te zien dat je nog geen toestemming hebt gegeven om transacties te verzamelen.
[..]
De HTC Desire is in ieder geval qua specificaties de betere telefoon met een 2x snellere processor..
Mja zo ongeveerquote:
Neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef -J-D- het volgende:
Heb het nieuws de afgelopen tijd niet zo goed gevolgd, maar is er al een Android Pad dat een beetje goed werkt?
Precies, dat is wel het meest frustrerende aan de Desire. Angstvallig de accu in de gaten houden als je eens een dagje niet in de buurt bent van pc/stopcontact. Terwijl ik dan juist lekker wil foto's maken, twitteren, spelen met gps en maps, etc etc.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
Woot![]()
Alleen, wat voor monster van een accu zit er in om dat ding de dag door te laten komen.
Mee eens. Denk dat ik daarom maar eens ga kijken naar een zonneoplader, lijkt me ideaal voor dat soort momenten. En dan eentje kopen die gewoon een USB output heeft, kun je ook je andere meuk ermee opladen. Lijkt me niet dat zo'n ding veel meer kost dan 30 euro.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies, dat is wel het meest frustrerende aan de Desire. Angstvallig de accu in de gaten houden als je eens een dagje niet in de buurt bent van pc/stopcontact. Terwijl ik dan juist lekker wil foto's maken, twitteren, spelen met gps en maps, etc etc.
In de een of andere test die ik laatst zag schoot het niet echt op met zo'n lader op zonne-energie.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef svefn het volgende:
[..]
Mee eens. Denk dat ik daarom maar eens ga kijken naar een zonneoplader, lijkt me ideaal voor dat soort momenten. En dan eentje kopen die gewoon een USB output heeft, kun je ook je andere meuk ermee opladen. Lijkt me niet dat zo'n ding veel meer kost dan 30 euro.
Wat een saaie, afgezaagde, dertien in een dozijn oplossing toch weer.quote:
Maar dan moet je die achterkant openmaken.. 'k Geloof best dat het er allemaal op berekend is, maar toch denk ik elke keer weer dat-ie *nu* echt gaat brekenquote:
De Legend heeft weer zo'n ielig klepje voor de simkaart. Die wil je ook niet te vaak hoeven wisselen. Vooral omdat daar ook nog eens de antenne in verwerkt schijnt te zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dan moet je die achterkant openmaken.. 'k Geloof best dat het er allemaal op berekend is, maar toch denk ik elke keer weer dat-ie *nu* echt gaat breken
Het zal vast niet perfect werken, maar heb het een en ander gelezen en ik verwacht dat-ie binnen twee - drie uurtjes toch wel geladen zal zijn. Bovendien hoeft-ie al die tijd niet in de zon te liggen hé; de zon laadt eerst de accu in de lader op, gedurende een flink aantal uren wsl, en vervolgens kun je je gsm opladen met die ingebouwde accu.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
In de een of andere test die ik laatst zag schoot het niet echt op met zo'n lader op zonne-energie.
Een handoplader werkte beter/sneller.
omg, die app ... hoe treurigquote:Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef marcel-o het volgende:
ik heb weer eens wat gevonden. [ link | afbeelding ]
ik ken die foto ergens van![]()
leuke app btw
Je hebt ook van die Philips Powerpack die je via usb kunt opladen ,grootte is ongeveer een half sigarettenpakje en je kunt telefoon er uren mee gebruiken.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
In de een of andere test die ik laatst zag schoot het niet echt op met zo'n lader op zonne-energie.
Een handoplader werkte beter/sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |