Ooh nee moest datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je er überhaupt al wel mee gereisd? Of misschien moet je nog iets bij de Privacyinstellingen aanpassen, maar wat precies weet ik ook niet.. En anders is het gewoon de zoveelste faal van 't hele systeem..
![]()
Wordt het toch wachten tot de echte update er komtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef gday het volgende:
Heb FroYo uitgeprobeerd op m'n Desire. Was lekker snel, maar ben toch weer teruggegaan naar een 2.1-ROM.Er zaten nog net ff iets te veel bugs in.
Ja precies. Ik draai nu MCRr3.1 maar baal ervan dat die ROM zo weinig ruimte heeft voor apps (en ik wil liever gewoon geen apps2d gebruiken). In die FroYo-ROM had ik een kleine 300mb beschikbaar terwijl ik na de installatie van MCRr3.1 slechts 75mb beschikbaar had ofzo. Misschien overstappen naar een rooted stock ROM.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wordt het toch wachten tot de echte update er komt
HTC Desire =google nexus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je moet op ov-chipkaart.nl een Mijn OV-Chipkaart account aanmaken en als je dan naar Reis- en Transactieoverzicht gaat, krijg je waarschijnlijk te zien dat je nog geen toestemming hebt gegeven om transacties te verzamelen.
[..]
De HTC Desire is in ieder geval qua specificaties de betere telefoon met een 2x snellere processor..
Mja zo ongeveerquote:
Neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef -J-D- het volgende:
Heb het nieuws de afgelopen tijd niet zo goed gevolgd, maar is er al een Android Pad dat een beetje goed werkt?
Precies, dat is wel het meest frustrerende aan de Desire. Angstvallig de accu in de gaten houden als je eens een dagje niet in de buurt bent van pc/stopcontact. Terwijl ik dan juist lekker wil foto's maken, twitteren, spelen met gps en maps, etc etc.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
Woot![]()
Alleen, wat voor monster van een accu zit er in om dat ding de dag door te laten komen.
Mee eens. Denk dat ik daarom maar eens ga kijken naar een zonneoplader, lijkt me ideaal voor dat soort momenten. En dan eentje kopen die gewoon een USB output heeft, kun je ook je andere meuk ermee opladen. Lijkt me niet dat zo'n ding veel meer kost dan 30 euro.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies, dat is wel het meest frustrerende aan de Desire. Angstvallig de accu in de gaten houden als je eens een dagje niet in de buurt bent van pc/stopcontact. Terwijl ik dan juist lekker wil foto's maken, twitteren, spelen met gps en maps, etc etc.
In de een of andere test die ik laatst zag schoot het niet echt op met zo'n lader op zonne-energie.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef svefn het volgende:
[..]
Mee eens. Denk dat ik daarom maar eens ga kijken naar een zonneoplader, lijkt me ideaal voor dat soort momenten. En dan eentje kopen die gewoon een USB output heeft, kun je ook je andere meuk ermee opladen. Lijkt me niet dat zo'n ding veel meer kost dan 30 euro.
Wat een saaie, afgezaagde, dertien in een dozijn oplossing toch weer.quote:
Maar dan moet je die achterkant openmaken.. 'k Geloof best dat het er allemaal op berekend is, maar toch denk ik elke keer weer dat-ie *nu* echt gaat brekenquote:
De Legend heeft weer zo'n ielig klepje voor de simkaart. Die wil je ook niet te vaak hoeven wisselen. Vooral omdat daar ook nog eens de antenne in verwerkt schijnt te zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dan moet je die achterkant openmaken.. 'k Geloof best dat het er allemaal op berekend is, maar toch denk ik elke keer weer dat-ie *nu* echt gaat breken
Het zal vast niet perfect werken, maar heb het een en ander gelezen en ik verwacht dat-ie binnen twee - drie uurtjes toch wel geladen zal zijn. Bovendien hoeft-ie al die tijd niet in de zon te liggen hé; de zon laadt eerst de accu in de lader op, gedurende een flink aantal uren wsl, en vervolgens kun je je gsm opladen met die ingebouwde accu.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
In de een of andere test die ik laatst zag schoot het niet echt op met zo'n lader op zonne-energie.
Een handoplader werkte beter/sneller.
omg, die app ... hoe treurigquote:Op maandag 14 juni 2010 23:55 schreef marcel-o het volgende:
ik heb weer eens wat gevonden. [ link | afbeelding ]
ik ken die foto ergens van![]()
leuke app btw
Je hebt ook van die Philips Powerpack die je via usb kunt opladen ,grootte is ongeveer een half sigarettenpakje en je kunt telefoon er uren mee gebruiken.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
In de een of andere test die ik laatst zag schoot het niet echt op met zo'n lader op zonne-energie.
Een handoplader werkte beter/sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |