Zoals Sense?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef LintuxCx het volgende:
Mooiste toevoeging van Froyo blijft toch dat je makkelijker nummers en een paar veel gebruikte symbolen kunt typen met het OSK.
http://www.androidworld.n(...)android-door-google/quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zeg: 'damrak amsterdam'
hij zegt: navigeren naar 'dump truck accident'.
Zou kunnen, ik ken het niet.quote:
Zoeken schatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Pff, kan niemand even zeggen wat voor apps je er allemaal op moet gooien enzo? Waar te beginnen?
Toch maar voor de Desire gegaan i.p.v. de iPhone?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Pff, kan niemand even zeggen wat voor apps je er allemaal op moet gooien enzo? Waar te beginnen?
Oui ouiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Toch maar voor de Desire gegaan i.p.v. de iPhone?
Gewoon naar de website surfen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
Is er een ING app voor Android? Kan 'm niet vinden.
Nouja een app is makkelijker.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon naar de website surfen.
'k Snap niet waarom overal een app voor zou moeten zijn. Doe mij maar goeie mobiele websites.
Dat zou wel fijn/leuk zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef Roolio het volgende:
Voor de volgende OP kan er trouwens best een lijstje gemaakt worden van handige/goede/leuke apps. Natuurlijk is het voor iedereen verschillend, maar gewoon om nieuwe mensen een beetje een leidraad te geven..
Heb je op de site aangevinkt dat TLS je gegevens mag bewaren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand die de OV Chipkaart app heeft en enig idee heeft waarom 'ie bij mij niet werkt?
Ik gebruik chompsms. Maar ik update het niet meer, want het schijnt nu verneukt te zijn door ads (die heb ik nu niet). Weet eigenlijk niet meer wat het voordeel was, behalve dat je juist de looks kan customizen. Ik heb het nu heel minimal zonder tekstballonnen. Mijn smsjes zwart, die van de ander grijs en italic. Met een prettig lettertype. En het LEDje knippert roze als ik een nieuw smsje heb.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Gebruikt iemand van jullie "ChompSMS" of "HandcentSMS" en zo ja, is dat handig?
Ehhhm, nee, denk het niet.. Waar doe ik dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je op de site aangevinkt dat TLS je gegevens mag bewaren?
Je moet op ov-chipkaart.nl een Mijn OV-Chipkaart account aanmaken en als je dan naar Reis- en Transactieoverzicht gaat, krijg je waarschijnlijk te zien dat je nog geen toestemming hebt gegeven om transacties te verzamelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehhhm, nee, denk het niet.. Waar doe ik dat?
De HTC Desire is in ieder geval qua specificaties de betere telefoon met een 2x snellere processor..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:44 schreef Athlon64x het volgende:
Wat vinden jullie de beste Android telefoon ik twijfel tussen Htc (die nieuwe gebaseerd op google nexus) Of Motorola Milestone.
Schijnbaar heb ik dat al wel gedaan, maar ook op hun site krijg ik:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je moet op ov-chipkaart.nl een Mijn OV-Chipkaart account aanmaken en als je dan naar Reis- en Transactieoverzicht gaat, krijg je waarschijnlijk te zien dat je nog geen toestemming hebt gegeven om transacties te verzamelen.
Heb je er überhaupt al wel mee gereisdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik dat al wel gedaan, maar ook op hun site krijg ik:
Toegepast filter
Periode
Laatste 10 transacties
Transactie
Alle transacties
Resultaten
0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |