Vergeet sowieso die update voorlopig maar, want dat was vals nieuws.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, dat gaat via new pc studio, maar dat program ziet m'n hele toestel niet, fuck me.
kan iemand me daarmee helpen?
want zo kan ik ook geen back-up van al m'n gegevens maken...
Die staan in Google Docs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:21 schreef hanssk het volgende:
Wanneer ik met de app 'My Tracks' een route opgenomen heb, en deze vervolgens upload naar Google Maps krijg ik wel mooi de route op de kaart.
Maar de statistieken van mijn route ontbreken op google Maps.
Dus wanneer ik de route in Maps open, zie ik niet afstand, gemiddelde snelheid, max snelheid enz. enz.
Iemand een oplossing?
Volgende week in Nederland.quote:
Ja dat klopt...quote:
Via dashboard kan je met latitude alles terug zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef hanssk het volgende:
[..]
Ja dat klopt...
Maar ik zie bij anderen dat ze deze statistieken ook in Google Maps kunnen zien.
Weet jij hoe dit moet?
Fun. Zo te zien weer een Iphone game.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is trouwens het beste spel voor androidZo verslavend
http://areacodeinc.com/drop7/
Biogarde postquote:
Hm, gebruik je niet toevallig de music player van FroYo?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Roolio het volgende:
Tvptje met vraag:
Weet iemand hoe je uit kan zetten dat 'ie gelijk muziek afspeelt als je oordoppen in je telefoon doet? Bij mij beginnen dan ook gelijk 2 applicaties mzuiek te spelen..
Drop7, Radiant, Totemo, Buka, Speedx 3d, .., Geoquiz... etc, etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Biogarde het volgende:
Ben nog geen fatsoenlijk spel tegengekomen trouwens. Aanbod is echt 0.
Traffic Jam is tof.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Biogarde het volgende:
Ben nog geen fatsoenlijk spel tegengekomen trouwens. Aanbod is echt 0.
Ik wil Super Monkeyball, Angry Birds..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Drop7, Radiant, Totemo, Buka, Speedx 3d, .., Geoquiz... etc, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |