Examens duren 2 dagen, dus doe nog maar nietquote:
Oeh, goed nieuwsquote:Ik heb maar 2 tentamens dit blok en een groot project wat ik moet opleveren. Donderdag oplevering aan bedrijf en dan nog 2 weken om het bij te spijkeren (indien nodig) dus dat schiet ook al lekker op
Ben jij 2 talig opgevoed ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:44 schreef vencodark het volgende:
Ik moet nog ff wachten. I wonder if my sister is dropping by.
Ah. Iemand die nog even gedag zegt...quote:
Ik merk tquote:
Hoeveel punten heb jij?quote:
Heb jij die link nog van die site om dat te berekenen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb jij?
Edit: Ik heb momenteel 13 + 6 + 14 + 7 + 11 + 9 = 60 punten na de kwalificatie
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/# Maar Turkije staat er nog niet in.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb jij die link nog van die site om dat te berekenen?
Dan heb ik: 6 + 4 + 11 + 9 + 17 + 7 = 54..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/# Maar Turkije staat er nog niet in.
Ik heb het ook zelf berekend.
Niet slecht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb ik: 6 + 4 + 11 + 9 + 17 + 7 = 54..
Leek me niet nodig omdat Engelse weer Nederlands woord is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dan wel an Engelse bui.
Nee maar meestal heb ik voor de race echt mega weinig punten..quote:
Nu komen eindelijk de puntjes binnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar meestal heb ik voor de race echt mega weinig punten..
Dat heeft toch niets met de spellingsregel te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leek me niet nodig omdat Engelse weer Nederlands woord is.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:12 schreef vencodark het volgende:
Btw, degene die het zei van dat herstelpunt...dat is gelukt.
So thx.
Euhm, pirates 3 komt vanavond op de tv?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties wat betreft films/series etc om me te vermaken
Mja die heb ik al gezien en weinig zin om hem nog een keer te kijken. Maar als ik echt niks anders weet dan heb ik die nog als backupquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, pirates 3 komt vanavond op de tv?
x factor finale?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja die heb ik al gezien en weinig zin om hem nog een keer te kijken. Maar als ik echt niks anders weet dan heb ik die nog als backup
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, nu weet ik het! Het eurovisie songfestival!
Het zorgde er iig voor dat ik geen moeite deed om het juist te doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met de spellingsregel te maken?
Saschaaa?!?!?!quote:
Waarom stond dat dan op je Facebook?quote:
Er stond dat ik mijn examen gehaald heb. Dat is niet per definitie ook een diploma.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom stond dat dan op je Facebook?
Zit wat in.. En wat moet je nog doen dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Er stond dat ik mijn examen gehaald heb. Dat is niet per definitie ook een diploma.
2 examens voldoende afsluiten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit wat in.. En wat moet je nog doen dan?
Ik vind het zo zonde om in het weekend 's avonds thuis te zitten..quote:
Oh totaal geen moeite mee.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om in het weekend 's avonds thuis te zitten..
Weet je ook meteen je positiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ah. Iemand die nog even gedag zegt...
Ik zit liever in de kroeg oid..quote:
Dit is de leukste.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog leuke SC's hier op Fok?
Ik ga op zaterdag ook nie vaak naar de kroeg. Dan is er alleen maar wat te doen in een dorp net te ver weg om te fietsenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ieder zn ding. Ik heb weinig met zaterdagavond in de kroeg.
Saai manquote:
Omdat niemand mee wil/kan..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zit je daar dan niet?
Ja maar om nou jna hier na te gaan doenquote:
quote:
quote:
Ga je toch alleen naar de kroeg. Zijn daar vast meer mensen.quote:
Alleen in dat dorp een eind verderop, hier is verder nie zoveel te beleven..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je toch alleen naar de kroeg. Zijn daar vast meer mensen.
Lijkt me dan weer niks aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben saai.
Maar ik vind het leuk.
En daarom gaan Venco en ik niet naar de kroeg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen in dat dorp een eind verderop, hier is verder nie zoveel te beleven..
Nee, dat heet een luctortjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom gaan Venco en ik niet naar de kroeg.
Heb al helemaal niets met de kroegen in de stad hierzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daarom gaan Venco en ik niet naar de kroeg.
Check de OPquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al helemaal niets met de kroegen in de stad hierzo.
In de buurt weinig vrienden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je met een paar leuke vrienden/vriendinnen gaat boeit het toch nie waar je terecht komt
quote:
Daarom heet het ook een luctortje, dat doet alleen luctorquote:
Hoe heb je me hier gevonden?quote:
Ik zag ineens jouw nick bij de actieve topics en ik dacht; dat kan er maar één zijn!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe heb je me hier gevonden?Wist niet eens dat je hier een account had.
jaquote:
Oh, welk ander account had je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:30 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik zag ineens jouw nick bij de actieve topics en ik dacht; dat kan er maar één zijn!
Ik heb hier al heel lang een account maar ben m'n wachtwoord van m'n andere account vergeten dus heb maar nieuwe gemaakt.
Hoe isset met Gijsje?!
Had verder nooit met dat account gepost, maar SacredSpirit was ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, welk ander account had je dan?
Hier alles goed hoor, verveel me vanavond alleen doodHoe is ie daar dan?
Zit jij nog wel op TZ? Keek laatst weer eens en toen was de halve crew vertrokkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Had verder nooit met dat account gepost, maar SacredSpirit was ik.
Haha verveling dat ken ik... Heb net de nieuwste Grey's zitten kijken.![]()
En hier gaat het prima hoor.
Klopt ja, er vertrekken er veel en we krijgen allemaal stagiaires die ik niet eens ken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zit jij nog wel op TZ? Keek laatst weer eens en toen was de halve crew vertrokken
Geloof mij, Stage SC is nog erger dan CPquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klopt ja, er vertrekken er veel en we krijgen allemaal stagiaires die ik niet eens ken.
Maar ik ben er nog heeeurrrr!
(Sjees het lijkt hier wel cowpoop)
Haha, gelukkig nog een plek waar ik lekker kan blaten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geloof mij, Stage SC is nog erger dan CP
Ja van die stagiaires had ik al van Tom vernomenHet gaat wel achteruit met TZ zo...
Ja want CP is ook maar dood toch? Ben benieuwd hoe het met TZ gaat aflopen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, gelukkig nog een plek waar ik lekker kan blaten.
Ja, het is wel jammer. Eerste hadden we erg goed contact via IRC maar dat is nu ook wel over, we hebben één of ander vaag programma waar nooit iemand komt.
Ik ook, hetzelfde geldt voor TZ maar daarvoor in de plaats heb ik deze SC gevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja, heel dood. Helaas... heb er echt een leuek tijd gehad.
Bootmans!quote:
Ik eet geen vlees.quote:
Ben je wel eens in de Dop?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb al helemaal niets met de kroegen in de stad hierzo.
De titel zegt het al he "Stage SC"quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees.
@ Gijsje: Haha, misschien blijf ik hier ook wel plakken, wat is het eigenlijk voor topic.
En wat is het voor iets, waar is het bedrijf of wat is het voor bedrijf? :pquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De titel zegt het al he "Stage SC"Ik ben hier beland toen ik vorig jaar stage ging lopen. De meeste mensen hier zijn of stagiair of ooit geweest en sommige komen hier puur om te ouwehoere
Met 'hier' bedoel ik dus dit topicquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:56 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
En wat is het voor iets, waar is het bedrijf of wat is het voor bedrijf? :p
Pfoeh, dus ik ben niet de enige indringert hier.
Staat in de OPquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef Rupsebeest het volgende:
Maar de meesten zijn toch stagiaires? Van wat dan?
Alsof de OP zo groot inquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:08 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik ben te lui om dat te gaan lezen... (a)
Indd. wie regelt dat hier?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:06 schreef DjRex89 het volgende:
Over de OP gesproken.. Venco, moet jij daar niet eens in aangezien je nu aangenomen bent voor je stage
Volgens mij kan ik het er wel in gooien. Als ik de login gegevens van de wiki nog heb. Wat voor beschrijving moet er bij jou dan?quote:
Mag ik daar morgen op terugkomen? Nu geen zin in op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik het er wel in gooien. Als ik de login gegevens van de wiki nog heb. Wat voor beschrijving moet er bij jou dan?
Het mag niet langer zijn dan 1 zinquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag ik daar morgen op terugkomen? Nu geen zin in op zaterdagavond.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De titel zegt het al he "Stage SC"Ik ben hier beland toen ik vorig jaar stage ging lopen. De meeste mensen hier zijn of stagiair of ooit geweest en sommige komen hier puur om te ouwehoere
fulltime surinamerquote:
Lust je geen worst?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees.
@ Gijsje: Haha, misschien blijf ik hier ook wel plakken, wat is het eigenlijk voor topic.
Kan je L.no er ook gelijk even bij zetten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het mag niet langer zijn dan 1 zindat verzin je toch wel ff?
Anders verzin ik iets, en of je daar blij van wordt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:18 schreef DjRex89 het volgende:
Als er nog iets aan die wiki aangepast moet worden, roep ff want nu staat ie hier toch open..
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je L.no er ook gelijk even bij zetten.
L.no -> Groupie van Dien's bandjequote:
20min over tijdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu naar bed. De film is afgelopen. En morgen is er weer een dag.
Geen zin om over na te denken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het mag niet langer zijn dan 1 zindat verzin je toch wel ff?
Anders verzin ik iets, en of je daar blij van wordt
Ik vind het best.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
L.no -> Groupie van Dien's bandje
Zoiets?
quote:
Ik kan toch niet een film kijken en dan net voor het einde stoppen en naar bed gaan.quote:
jij ook alvastquote:Weltruste!
Goedgekeurd?quote:
Mooiquote:
Fixedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve dat ik nog niet begonnen ben, in sep pas.
Ik hoor uit betrouwbare bron dat er ergens in jouw omgeving een hippiefeestje aan de gang is...quote:
Denk niet dat jij daar opvaltquote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bron dat er ergens in jouw omgeving een hippiefeestje aan de gang is...
Hippies!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bron dat er ergens in jouw omgeving een hippiefeestje aan de gang is...
Volgens de OP ben jij fulltime surniamer. Als je nou een parttimer was had het nog gekund...quote:
Profiteurquote:
Ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 01:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...zoiets. Kan het niet helemaal plaatsen.![]()
Ik stop maar weer met roken.
Sorry hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:02 schreef jna het volgende:
Zeg, zwaaien we nog door of zit je stiekem aan de vis?
Sms van Dzjenn: "Ze zit nu heel stom met een vlaggetje te zwaaien terwijl ze achter dr computer zit :s "quote:
Zij kan door gordijnen heen kijken?quote:Op zondag 30 mei 2010 02:08 schreef jna het volgende:
[..]
Sms van Dzjenn: "Ze zit nu heel stom met een vlaggetje te zwaaien terwijl ze achter dr computer zit :s "
Chill.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:10 schreef jna het volgende:
[..]
We hebben pas speciale kijkers aangeschaft. James Bond is er niks bij.
Luctorquote:
Volgens http://www.fia.com/en-GB/(...)y/Pages/circuit.aspx start de race om 15:00 uur lokale tijd, 12:00 uur GMT, dus 14:00 uur CESTquote:
De kwalificatie begon gister ook om 13.00... Ik snap er nu ook niks meer vanquote:
Vandaar dat ik om kwart over twee het niet kon vinden op tv.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De kwalificatie begon gister ook om 13.00... Ik snap er nu ook niks meer van
Ja dat is toch onlogischquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorbeschouwing Grand Prix van Turkije Hier staat het ook gewoon dat de kwalificatie om 13:00 uur was en dat de race straks om 14:00 uur is.
Niet dat de kwalificaties het meest boeiend zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is toch onlogischIk had de kwalificatie gister om die reden ook gemist...
Soms wel en bij gebrek aan wat anders op tv zet ik het meestal wel op..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet dat de kwalificaties het meest boeiend zijn.
Ik ga meestal iets van gamen doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Soms wel en bij gebrek aan wat anders op tv zet ik het meestal wel op..
Er bestaat ook nog zoiets als de herhalingquote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga meestal iets van gamen doen.![]()
Heb tot nu toe alleen de kwalificaite van Monaco gezien. Maar misschien komt dat ook omdat ik geen zin had om voor die Aziatische/Australische kwalificatie(s) vroeg mijn bed uit te komen.
Meestal weet ik de uitslag dan toch al en heb ik geen zin meer om te gaan kijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er bestaat ook ngo zoiets als de herhaling
Daarom ben ik sommige zater/zondagen niet voor 2 uur hier te vinden omdat de kans dat iemand het hier verraad best groot isquote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal weet ik de uitslag dan toch al en heb ik geen zin meer om te gaan kijken.
Ik heb 's ochtends altijd mijn radio aanstaan en de kans is groot dat je dan het nieuws hoort waarin je hoort wie er op pole staat.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom ben ik sommige zater/zondagen niet voor 2 uur hier te vinden omdat de kans dat iemand het hier verraad best groot is
Ja die kans zit er dan wel inquote:Op zondag 30 mei 2010 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends altijd mijn radio aanstaan en de kans is groot dat je dan het nieuws hoort waarin je hoort wie er op pole staat.
Mijn radio springt iedere ochtend automatisch aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die kans zit er dan wel inIk vermijd altijd alle media die het kunnen verraden
Waarom zou je in het weekend de wekker zettenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn radio springt iedere ochtend automatisch aan.
Wie heeft het over een wekker?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom zou je in het weekend de wekker zetten
Hoe wil je het dan noemenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft het over een wekker?
Gewoon een radio.quote:
Zeg dat danquote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een radio.![]()
In mijn telefoon heb ik mijn wekfunctie. En mijn radio springt aan maar wel op een zacht volume waar je niet wakker van wordt.Pas zodra ik wakker word, hoor ik mijn radio.
Daar vroeg je toch helemaal niet naar?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar vroeg je toch helemaal niet naar?
Wat heeft die mocro gedaan?quote:
Vreetzakquote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, in mini mentosrolletjes moeten ze voortaan 5 snoepjes doen ipv 4. Bij de 4e wil ik er altijd nog 1tje en dan moet ik weer een nieuw rolletje pakken waardoor ik daarna precies tegen hetzelfde oploop.
Maar na 5 rolletjes is het probleem weer opgelostquote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, in mini mentosrolletjes moeten ze voortaan 5 snoepjes doen ipv 4. Bij de 4e wil ik er altijd nog 1tje en dan moet ik weer een nieuw rolletje pakken waardoor ik daarna precies tegen hetzelfde oploop.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
* vencodark telt bij nader inzien het rolletje even na...
Oeps...er zitten er wel 5 in.
Ohja, het grote tieten meisje.quote:
Daarnaast heeft ze gruwelijk mooie blauwe ogenquote:
Die waren me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ze gruwelijk mooie blauwe ogen
Ik dacht al. Ik heb er altijd vijf in zo'n rolletje.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
* vencodark telt bij nader inzien het rolletje even na...
Oeps...er zitten er wel 5 in.
Ja, ik zat hele tijd te denken (zonder te tellen) dat het er 4 waren. Maar goed, punt blijft dat het er te weinig zijn om voldoening te hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik heb er altijd vijf in zo'n rolletje.
Bij Fruitella zitten er maar drie in.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik zat hele tijd te denken (zonder te tellen) dat het er 4 waren. Maar goed, punt blijft dat het er te weinig zijn om voldoening te hebben.
Ook zo'n belachelijk getal.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Fruitella zitten er maar drie in.
Dan moet jij er vast 4 van hebben!quote:
Dat is marketing.quote:
Heb je een leuke chick gevonden die had bij je wilt doen?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, straks ff een lekkere massage..
* Bootje84 's rug is fucked up
Heb je er al een brief/mail over gestuurd?quote:
Dat ook, maar die is geen sportmasseuze..quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je een leuke chick gevonden die had bij je wilt doen?
Nee, heb gelukkig betere dingen te doen!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je er al een brief/mail over gestuurd?
Met happy end zeker?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:09 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, straks ff een lekkere massage..
* Bootje84 's rug is fucked up
Maar daar kan je nog andere dingen mee doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat ook, maar die is geen sportmasseuze..
Dammen bijv.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar kan je nog andere dingen mee doen.
Inderdaad.quote:
Inderdaad.quote:
Waarom plan je dingen altijd tijdens de F1?quote:Ik was ff bowlen met vrienden maar mn pa had de laatste helft opgenomen
Omdat het een ramp was om wat te plannen met die vrienden.. Dus dan ga ik niet roet in het eten gooien door een F1 race..quote:Op zondag 30 mei 2010 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
[..]
Waarom plan je dingen altijd tijdens de F1?
Goed. Alleen zojuist gehoord dat een vriendin van me een auto ongeluk heeft gehad en de bezoektijden matchen totaal niet met mijn agenda (eten laat/morgen examen)quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed. Alleen zojuist gehoord dat een vriendin van me een auto ongeluk heeft gehad en de bezoektijden matchen totaal niet met mijn agenda (eten laat/morgen examen)
QFTquote:Op zondag 30 mei 2010 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar kan je nog andere dingen mee doen.
Eerst wilde ik het niet, maar die beschrijving is wel goed. Dankje.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst wilde ik het niet, maar die beschrijving is wel goed. Dankje.
Maar nu dus welquote:
Eens kijken:quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eens kijken:
Voor de kwalificatie 51 en de race: 0 + 10 + 26 + 15 + 17 + 9 = 77
Dus in totaal 128 punten..
Jij dan?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
60 + 16 + 0 + 15 + 26 + 9 + 17 = 143 punten dit weekend.
Ja, ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik moet echt van Trulli af.
Hengelo?quote:
Heel goedquote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hengelo?![]()
En hier schijnt al bijna de hele dag de zon.
Als mij dit 3mil oplevert dan kan ik trulli inruilen voor alguersuariquote:
Ik heb iets van een kleine 4 miljoen nodig.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als mij dit 3mil oplevert dan kan ik trulli inruilen voor alguersuari
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex heb jij ook Force India en Toro Rosso als chassis en motor?
Alleen heb ik Trulli en Glockquote:
Ik heb Buemi en Trulli.quote:
Jij neemt wel risico dan.. Bijna alles Torro Rosse.. 1 probleem voor het team bij een GP en je bent het lulletje..quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Buemi en Trulli.
Net nu ik Alguersuari inwissel voor Buemi scoort die eerste natuurlijk nu beter.![]()
Ze zijn betrouwbaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij neemt wel risico dan.. Bijna alles Torro Rosse.. 1 probleem voor het team bij een GP en je bent het lulletje..
Ik moet zeggen dat ik die voorspeller van vorig jaar leuker vond. Daar ging het bij mij ook veel beterquote:Op zondag 30 mei 2010 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn betrouwbaar.Ik heb vertrouwen in ze.
![]()
Maar je hebt wel gelijk. Maar ik vind dat er best een groot gat zit tussen FI en Williams bij het chassis en motor.
Dan heb je iedere race weer kans om te winnen. Nu maak je na de eerste race eigenlijk geen kans meer als je daar niet goed scoort. Waar wij dus mee te maken hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die voorspeller van vorig jaar leuker vond. Daar ging het bij mij ook veel beter
Dat vind ik ook jammer.. In dat opzicht is het zo oneerlijk. Doe mij dat oude systeem maarquote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je iedere race weer kans om te winnen. Nu maak je na de eerste race eigenlijk geen kans meer als je daar niet goed scoort. Waar wij dus mee te maken hebben.
Inderdaad. Dat is veel eerlijker.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer.. In dat opzicht is het zo oneerlijk. Doe mij dat oude systeem maar
Daar was ik ook veel beterquote:Op zondag 30 mei 2010 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is veel eerlijker.
Ik ben niet zo goed in voorspellingen doen.quote:
Ik ben toen volgens mij in de top20 beland terwijl ik de eerste 2 races nie ingevuld had en de race tijdens mn vakantie was ik ook vergetenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in voorspellingen doen.
Ik heb geen idee meer. Ik weet alleen nog dat jij hoger gescoord had.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben toen volgens mij in de top20 beland terwijl ik de eerste 2 races nie ingevuld had en de race tijdens mn vakantie was ik ook vergeten
Ik stond toen nog 2x in het FP/sport bericht omdat ik in de top3 van de GP stondquote:Op zondag 30 mei 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer. Ik weet alleen nog dat jij hoger gescoord had.
Ik op één punt na één keer bijna.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik stond toen nog 2x in het FP/sport bericht omdat ik in de top3 van de GP stondDus doe mij die voorspeller volgend jaar maar weer
Jij bent toch ook nog 1x vernoemt? Of heb ik dat gedroomtquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik op één punt na één keer bijna.
oh ja is waar. Toen maakte je mij er op attent, want ikzelf had dat nog niet door.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog 1x vernoemt? Of heb ik dat gedroomt
Laten we daar in de laatste paar post van dit deel eens over brainstormenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet jij trouwens een leuke TT? Voor # 1400?
Dat is een goed plan.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Laten we daar in de laatste paar post van dit deel eens over brainstormen
En dan een of andere vage TT verzintquote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal je altijd zien dat wij straks een leuke TT hebben verzonnen, maar dat een jna of zo de LAPo wegkaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |