Hij kantelde ook eerst een beetje naar voren. Las ik in 1 van de papers eerder gepost.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
En nog iets... Waarom bezwijkt de gehele top? De core moet het dan, als je het logisch beredeneert, op alle punten tegelijk hebben begeven. Waarom kantelt het niet eerst naar voren oid?
Hier alle live beelden en achteraf uitgezonden beelden. Kijk maar eens of je opmerkelijke zaken kunt constateren.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:01 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan ik in eerste instantie voor ogen had en heb nu niet zoveel tijd,maar zal er vanavond ruim op ingaan.
Paar dingen: Wat bedoel je met beveiligingsbedrijf? En welke verschillen tussen live-beelden en later ingezonden beelden?
doe jij dat dan ook niet af en toe?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, het is maar naar welke kant je neigt hé. Het zelfde geld voor die mensen die wel explosies hebben gehoord en gevoeld. Jammer van die smiley trouwens.
Ridiculiseer er maar weer op los.
Geclaimd door een zolderkamerheldquote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef arie_bc het volgende:
Hutchison effect is sowieso bull.
http://www.skywise711.com/Skeptic/Hutchison/hutchison.html
Over melted cars ben ik nog aan het zoeken.
Nu begin ik je toch echt van trollen te verdenken. Dit is namelijk al zo vaak uitgelegd aan de hand van papers en berekeningen dat het niet eens meer grappig is dat je dit nou nog steeds aanhaalt. En als je het logisch redeneert hoeft het helemaal niet wat jij stelt, het zegt enkel iets aan jou gebrek aan kennis en bereidwilligheid om kennis op te nemen als het jou tegenspreekt.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En nog iets... Waarom bezwijkt de gehele top? De core moet het dan, als je het logisch beredeneert, op alle punten tegelijk hebben begeven. Waarom kantelt het niet eerst naar voren oid?
Ja, maar ik begin daar niet mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef arie_bc het volgende:
[..]
doe jij dat dan ook niet af en toe?
En daarnaast zoals ik al eerder zei, er zijn minimaal honderdduizenden mensen in de directe omgeving en dan is het nog een zeer krappe schatting. Dat er dan enkele tientallen zijn die iets anders gezien denken te hebben is in het geheel niet gek en zelfs te verwachten. Dit is echter zo'n kleine groep 0,001 % in een al heel gunstig geval.
Bij elke grote ramp en meestal ook bij kleine ongelukken of bijvoorbeeld overvallen is er een klein gedeelte van de ooggetuigen die menen iets anders gezien/gehoord/gevoeld te hebben.
Je wilt zeggen dat heel Manhatten geëvacueerd was? En dat je vanaf de andere wijken niet de twin towers kan zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin daar niet mee.
Minimaal honderdduizenden mensen? Waar haal jij die info vandaan? De meeste mensen waren al vriendelijk verzocht op te zouten daar. Die gingen allemaal aan de wandel. Manhattan af.
Hohoho... even rustig nu he. Ik kaart dat aan in de context van de andere zaken die ik aankaart. Ik registreer dat als zijnde opmerkelijk. Leuk die papers, maar gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:31 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Nu begin ik je toch echt van trollen te verdenken. Dit is namelijk al zo vaak uitgelegd aan de hand van papers en berekeningen dat het niet eens meer grappig is dat je dit nou nog steeds aanhaalt. En als je het logisch redeneert hoeft het helemaal niet wat jij stelt, het zegt enkel iets aan jou gebrek aan kennis en bereidwilligheid om kennis op te nemen als het jou tegenspreekt.
Die papers verklaren dat het compleet normaal is dat het zo in kan storten. Dus dan wegen we jou intuitie (die kwa instorten nergens op gebaseerd is) tegen wetenschappelijk artikelen die peer reviewed zijn. Wie zijn logica klopt dan? Die van jou of die van de experts?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hohoho... even rustig nu he. Ik kaart dat aan in de context van de andere zaken die ik aankaart. Ik registreer dat als zijnde opmerkelijk. Leuk die papers, maar gelukkig hebben we de foto's nog.
Zien is wat anders dan een trilling voelen. Wat snap je daar niet aan.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat heel Manhatten geëvacueerd was? En dat je vanaf de andere wijken niet de twin towers kan zien?
Wel apart dat je nu ineens op deze manier om diverse anomalieën heen begint te draaien.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Die papers verklaren dat het compleet normaal is dat het zo in kan storten. Dus dan wegen we jou intuitie (die kwa instorten nergens op gebaseerd is) tegen wetenschappelijk artikelen die peer reviewed zijn. Wie zijn logica klopt dan? Die van jou of die van de experts?
Je kon de torens zien vanuit heel Manhatten, en als die staat te roken kan je er donder opzeggen dat veruit de meeste mensen aan het kijken zijn niet waar? Het is inderdaad een aannamen maar ik denk niet zo'n gekke.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zien is wat anders dan een trilling voelen. Wat snap je daar niet aan.
En nee, niet heel Manhattan was geëvacueerd. Er stonden alleen niet honderdduizenden mensen in de directe omgeving van de 2 torens. Dat zuig je uit je duim.
Allemaal aannames die je hier doet. Kortom, jij hebt er ook gewoon geen goede verklaring voor.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je kon de torens zien vanuit heel Manhatten, en als die staat te roken kan je er donder opzeggen dat veruit de meeste mensen aan het kijken zijn niet waar? Het is inderdaad een aannamen maar ik denk niet zo'n gekke.
Daarnaast sterft zo'n schok niet zo snel weg, hij word geleidelijk zwakker en dan zouden het zeker heel veel meer mensen moeten zijn opgevallen ipv die paar mensen.
Waar omheen draaien?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wel apart dat je nu ineens op deze manier om diverse anomalieën heen begint te draaien.
Heb je het filmpje gezien over die CD in China? Daar heb je alvast 1 een anomalie.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waar omheen draaien?
Welke anomalieën?
De manier van instorten inclusief de ontploffingen van kleine rookpluimpjes en dergelijke?
Deze dingen zijn al tot in den treuren aangehaald en ook vele malen uitgelegd hoe dat kan bij een normale natuurlijke instorting. Ik heb ook nooit iets anders over beweert, dus waar begin ik ineens te draaien?
Lol what?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Allemaal aannames die je hier doet. Kortom, jij hebt er ook gewoon geen goede verklaring voor.
Tuurlijk staan mensen te kijken, maar mensen met gezond verstand gaan op veilige afstand staan kijken.
9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen? #7
Check die post nog even voor de gein en dan voornamelijk dat stukje over die vuurwapens in beton.
Zeg nou eerlijk, het zit je dwars dat we op naar # 8 zijn van deze serie he?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef arie_bc het volgende:
[..]
vooral niet op de rest van mijn argumenten en vragen in gaan. Maarja ben ook niet meer van jou verwacht, mister troll himself.
Iedereen die nu nog steeds beweert dat het instorten van WTC1, WTC2 en WTC7 "natuurlijk instortingen" waren, is gewoon een beetje sneu.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waar omheen draaien?
Welke anomalieën?
De manier van instorten inclusief de ontploffingen van kleine rookpluimpjes en dergelijke?
Deze dingen zijn al tot in den treuren aangehaald en ook vele malen uitgelegd hoe dat kan bij een normale natuurlijke instorting. Ik heb ook nooit iets anders over beweert, dus waar begin ik ineens te draaien?
Zie post die daarop reageerde, daar ben ik het erg mee eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien over die CD in China? Daar heb je alvast 1 een anomalie.
Er zit totaal geen logica in je post.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Iedereen die nu nog steeds beweert dat het instorten van WTC1, WTC2 en WTC7 "natuurlijk instortingen" waren, is gewoon een beetje sneu.
Iedereen die nu nog steeds de mogelijkheid dat hun eigen overheid ze zou afmaken voor eigen belang verwerpt, heeft gewoon geen flauw benul van geschiedenis.
Eigenlijk moet je medelijden hebben met zulke laffe volgelingen. Hun leiders hebben namelijk meer erkenning voor mensen die voor feiten en waarheid durven te staan, dan voor de mensen die hun leugens slikken en zelfs verdedigen. Die verachten zij het meeste.
Dus omdat jij de TS bent mag je je als een kleuter gedragen en bepalen wat de waarheid is en hoe natuurkundige wetten werken?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, het zit je dwars dat we op naar nummertje 8 zijn van deze serie he?
Trouwens, nu je het "T-woord" weer in de mond wil nemen,
De verhoudingen zijn; TS = ik
T-woord = jij
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Zie post die daarop reageerde, daar ben ik het erg mee eens.
Ik vond het juist een extreem mooi filmpje als bewijs tegen CD. Bij China zie je eerst explosies en dan begint de flat in te storten. Bij NY zie je dat eerst de top begint te hellen, waarna de rest van het gebouw het begeeft. Totaal anders dus. Ook bewijst het filmpje wederom volledig dat de toren niet kaarsrecht mooi en binnen zijn eigen footprint instorten.
Als de top van het WTC2 gebouw er gewoon vanaf van geflikkerd, zou het een stukje geloofwaardiger zijn dan nu het geval is.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dus omdat jij de TS bent mag je je als een kleuter gedragen en bepalen wat de waarheid is en hoe natuurkundige wetten werken?
Ja, jij bent de kleuter hier arie_bcquote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dus omdat jij de TS bent mag je je als een kleuter gedragen en bepalen wat de waarheid is en hoe natuurkundige wetten werken?
Dit geeft alleen maar aan dat jij geen enkel verstand hebt van natuurkundige wetten en bouwkunde.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
Als de top van het WTC2 gebouw er gewoon vanaf van geflikkerd, zou het een stukje geloofwaardiger zijn dan nu het geval is.
De verzwakte top kan niet verantwoordelijk zijn voor het begeven van de stalen basisconstructie 50 verdiepingen lager. Dit is simpele logica en het wordt vanaf 2001 verworpen door, tja, idioten die geen benul hebben van bouwkunde of belangen hebben in de oorlogsindustrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |