De test leek me ook vrij Amerikaans...niet echt NL...voor NL begrippen zit ik meer aan de rechterkant..maar toch ook wel weer progressief.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:31 schreef zoefschildpad het volgende:
raar ding, ik schoot meteen al 2 punten naar links omdat ik niet in god geloof...
Alsof dat iets uitmaakt voor mijn kijk op de samenleving...
Ik heb er even een topic van gemaakt, is wel leuk en geeft een beetje diepgang ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:36 schreef capricia het volgende:
[..]
De test leek me ook vrij Amerikaans...niet echt NL...voor NL begrippen zit ik meer aan de rechterkant..maar toch ook wel weer progressief.
Remlof attendeert ons erop dat er al een topic over loopt:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:42 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik heb er even een topic van gemaakt, is wel leuk en geeft een beetje diepgang ook.
En nu ga ik pitten, want ik moet weer werken morgen.
CDA blijft onrealistisch laag in deze peiling, maar de VVD breidt ook hier zijn voorsprong verder uitquote:
Wel zorgelijk, als je kijkt waar ze stonden (in de peilingen althans) .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Mooi dat D66 weer op mn streefwaarde 10 zit
Toch is een verschil van zes zetels nog wel te doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
De VVD is still going strong. En over een paar maandjes barst het plebs in huilen uit. Want plots blijken de liberalen toch niet het beste met hen voor te hebben.
Het CDA is in de peilingen van Nova en De Hond een stuk groter, terwijl de VVD daar net zo groot is. Hoeft niet dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:47 schreef Michie_ het volgende:
Toch is een verschil van zes zetels nog wel te doen.
Zeker als je, je bedenkt dat de VVD nog zetels gaat verliezen aan het CDA
Beetje jammer voor D66, maar het is gelukkig ten goede gekomen van de VVDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel zorgelijk, als je kijkt waar ze stonden (in de peilingen althans) .
Wegens HRA wrs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje jammer voor D66, maar het is gelukkig ten goede gekomen van de VVD
Precies, het lijkt me erg aannemelijk dat TNS Nipo het CDA onderschat, maar dat de VVD daardoor overschat wordt betwijfel ik gezien de andere peilingen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het CDA is in de peilingen van Nova en De Hond een stuk groter, terwijl de VVD daar net zo groot is. Hoeft niet dus.
tja, weer 4 jaar niks aanpakken dankzij de VVD. Nouja, behalve de minima dan, die kunnen wel bloeden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Beetje jammer voor D66, maar het is gelukkig ten goede gekomen van de VVD
De VVD wil juist heel veel aanpakken, er met zijn allen de schouders er onder zetten, waarom denk je anders dat er hier zo'n groot verzet is tegen al de ideeën van de VVD? Niet alleen maar omdat de minima meer aangemoedigd wordt om te gaan werken hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
tja, weer 4 jaar niks aanpakken dankzij de VVD. Nouja, behalve de minima dan, die kunnen wel bloeden.
Ik zie toch weinig dat de VVD wilt aanpakken hoor. Ik zie ze vooral geld schuiven van de onder- en middenkant naar de bovenkant.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De VVD wil juist heel veel aanpakken, er met zijn allen de schouders er onder zetten, waarom denk je anders dat er hier zo'n groot verzet is tegen al de ideeën van de VVD? Niet alleen maar omdat de minima meer aangemoedigd wordt om te gaan werken hoor.
Bron?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie toch weinig dat de VVD wilt aanpakken hoor. Ik zie ze vooral geld schuiven van de onder- en middenkant naar de bovenkant.
Het vvd-programma.quote:
Concrete voorbeelden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef ethiraseth het volgende:
Het vvd-programma.
Het VVD-verkiezingsprograma, de cijfers van het CPB, dit artikel: http://basjacobs.wordpres(...)nkomens-het-hardst/.quote:
Misschien vinden veel mensen wel dat dat nu nodig is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:14 schreef Sloggi het volgende:
Het VVD-verkiezingsprograma, de cijfers van het CPB, dit artikel: http://basjacobs.wordpres(...)nkomens-het-hardst/.
Als de VVD echt zou willen hervormen zouden ze ook de HRA beperken in plaats van alleen maar leugens te verkondigen over de plannen van andere partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |