Whehe ik heb de achternaam maar ff helemaal weggehaald bij mijn lijstjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:49 schreef Marlalala het volgende:
Jij was te snelDewi heeft nu de verkeerde achternaam
Wat?quote:# Boris is de enige overgebleven man in het spel.
Herhaal dat nog eens?quote:# Boris is de enige overgebleven man in het spel.
Dit is een geintje zeker?quote:# Boris is de enige overgebleven man in het spel.
quote:# Boris is de enige overgebleven man in het spel.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Herhaal dat nog eens?
[..]
Dit is een geintje zeker?
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:34 schreef Marlalala het volgende:Hind kreeg van bijna iedereen punten. Slechts één Fokker zag er helemaal niets in. Wie was dat ![]()
Zoalsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:08 schreef Cee het volgende:
Poule 1 duidelijk de Poule des doods.Verder ben ik het uitermate oneens met de uitslag. Heb ik een tussenronde gemist of zo? Waar zijn alle goede kandidaten gebleven?
![]()
Kun jij nog even een keuze maken tussen Dewi en Whatever?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:57 schreef Rauzer het volgende:
Kut vorige ronde gemist
Poule I
Ellen 4
Floortje 1
Lisa 2
Nikki 3
Boris
Poule 2
Whatever 1
Charlene 4
Irma van Pamelen 3
Dewi 1
Hind 2
Ron Link, Christon, die ene, die andere, en zus en zo en dinges. Ik kan er even niet op komen.quote:
Oepsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Kun jij nog even een keuze maken tussen Dewi en Whatever?
Guess so, Ron Link zat er de vorige ronde nog in.. Christon kreeg niet genoeg stemmen om mee te doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron Link, Christon, die ene, die andere, en zus en zo en dinges. Ik kan er even niet op komen.
Maar even serieus, heb ik echt een ronde gemist volgens mij he?
En als het forum al suit om 0:01 uur?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:34 schreef Marlalala het volgende:
Deadline
Stemmen kan tot en met woensdag 2 juni 23:59. Daarna volgt de zinderende finale in SHO!
Jaaaaa.. eh.. Denk dat we de deadline verschuiven naar vanavond 23:59. Een paar mensen hebben nog niet gestemd en die heb ik een PM gestuurd, maar dan hebben ze nog ruim de tijd dacht ik zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als het forum al suit om 0:01 uur?
verhuist dit topic dan naar SHO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |