Mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
onzin...een kind heeft ook grenzen nodig
en genoeg slaap!
OUD is echt hilarisch jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom post ik niet in OUD. Ik geloof dat ik het anders doe dan de gemiddelde fokouder. En gezien ze het allemaal met elkaar eens zijn is dat gemiddelde een absoluut.
En dat elke week weer!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu al voor iedereen geweest vanavond
Nouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap en Maaike in de finale maakt het nog spannend.
quote:
Nee, nog steeds.quote:
Nee. Ik heb dan ook niets met kinderen.quote:
Regels, heerlijk om je er tegen te verzetten als puber maar daarna ga je ze alleen maar waarderenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee hoor
hier in huis gelden gewoon regels, zoals het hoort...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
OUD is echt hilarisch ja.
Met z'n allen klagen dat de man/vriend de handdoekjes niet meer goed vouwt nu de hoogzwangere dames dat niet meer kunnen doen.
en ik op D66quote:
OUD is engquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom post ik niet in OUD. Ik geloof dat ik het anders doe dan de gemiddelde fokouder. En gezien ze het allemaal met elkaar eens zijn is dat gemiddelde een absoluut.
Je bent al een tijdje niet meer in OUD geweestquote:
Alleen om een punt te maken.quote:
Ik ook niet met andere kinderenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dan ook niets met kinderen.
Dan hoop ik dat er uit die doos nog wat hamburgers komen, om zijn eerste honger te stillen. De moederkoek is zo op.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Desmonkey het volgende:
Je zou als vrouw zijnde een dony uitpoepen.
ik ben een lurkerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje niet meer in OUD geweest
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Desmonkey het volgende:
Zelfs mannen kunnen een "Dony" uitpoepenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Desmonkey het volgende:
Wel tegen ze, zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zelfs mannen kunnen een "Dony" uitpoepen
Dat scheurt uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:22 schreef Desmonkey het volgende:
Kinderen die hun eigen moederkoek opetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er uit die doos nog wat hamburgers komen, om zijn eerste honger te stillen. De moederkoek is zo op.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zelfs mannen kunnen een "Dony" uitpoepen
Dat is niet waar...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel tegen ze, zo te zien.
Maar dat vind ik nog wel het meest irritante, zo gauw een vrouw een moeder wordt gaat het alleen nog maar om dat kind.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
JaapKelvin als eerste door natuurlijk, anders is de spanning weg.
Ik moet wel, de rest kleedt me uitquote:
Ik zet een eurocent op Kelvin die als eerste door gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
Jaap als eerste door natuurlijk, anders is de spanning weg.
Ze begon met "This is not the first time I saw you!" Maar, ik zou zelfs Wendy de schuld willen geven voor het starten van WOII dus let vooral niet op mijn blinde aversie jegens dit mormel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jamie zei toch: "Last time I saw you you were a Japanese"
Nououou, op het werk merk je dat ook wel hoor.quote:
Bij sommige niet gelukkigquote:
Lijkt me welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
Jaap als eerste door natuurlijk, anders is de spanning weg.
Geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ga je zondag doen, nu je niet gaat posten?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het gaat toch tussen Kelvin en Maaike wie de tweede finaleplek krijgt
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel tegen ze, zo te zien.
Maar dat vind ik nog wel het meest irritante, zo gauw een vrouw een moeder wordt gaat het alleen nog maar om dat kind.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het gaat toch tussen Kelvin en Maaike wie de tweede finaleplek krijgt
Wie immer.quote:
Nee jij bent een toffe uitzonderingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat denk jij![]()
Trust me echt niet, tuurlijk ik ben alleen dus zorg ook alleen voor ze maar ik vergeet echt mezelf niet, alleen ik hoef niet alles hier te posten toch
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat denk jij![]()
Trust me echt niet, tuurlijk ik ben alleen dus zorg ook alleen voor ze maar ik vergeet echt mezelf niet, alleen ik hoef niet alles hier te posten toch
Of Dony, ftm.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:26 schreef Cee het volgende:
Ze rekken nog meer uit dan Wendy.
yeah, ik post ook niet alles. niet alles gaat iedereen wat aan hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat denk jij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |