Neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga weer afsluiten...
Heb het helemaal gehad voor vandaag..
TOT SNEL ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
(morgen ben ik ook de hele dag weg)
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga weer afsluiten...
TOT SNEL ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
Ik ben een vrouw. Een meisje, eigenlijk. Dat zie je toch aan mijn icoontje?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben jij nu een man of vrouw? En waarom wil je weten wie er homo zijn... ga je ze stenigen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga weer afsluiten...
TOT SNEL ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
Join the clubquote:
is het zo leuk dan..?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Dat zie je toch aan mijn icoontje?
En ik zei al, het komt nu inderdaad over alsof ik het erg zou vinden wat uiteraard niet zo is.
relax
Of geen van drie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik blijf erbij, op basis van vanavond is het exit Maaike...
Kunnen ze niet alledrie naar de finale?
Was op een regionale zender, niks bijzonders, ze stonden te filmen en dat had ik niet doorquote:
Hoe lang is er nou al reclame?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
Wat duurt het lang voor het weer verder gaat, ik val zowat in slaap.
Als je maar roept als het begint, daarna mag je slapen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
Ja tv kantinequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
ik zie zie wat jij niet ziet en de kleurrr isssss.....blauw!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
weten doe ik t niet. maar heb t in mijn omgeving laatste tijd gezien. begint wel, maar zet niet door.quote:
quote:
dank uquote:
Jij geilt op homo'squote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Een meisje, eigenlijk. Dat zie je toch aan mijn icoontje?
En ik zei al, het komt nu inderdaad over alsof ik het erg zou vinden wat uiteraard niet zo is.
relax
Mijn badjas is blauwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik zie zie wat jij niet ziet en de kleurrr isssss.....blauw!
Dat is al een hele tijd bekendquote:
Als het alleen hoogtepunten zijn niet al te lang, eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef D. het volgende:
Hoelang nog?
quote:
Ja want aangezien ik bij de FP-crew zit lees ik alle berichten altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd bekend
(heeft zelfs op de FP gestaan hier... dat hoor je toch wel te weten dan)
Oh dat valt mee..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Was op een regionale zender, niks bijzonders, ze stonden te filmen en dat had ik niet door![]()
Dus stond vol in beeld, wel in de verte
Jawel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn!
Ik zie het ook voor het eerst hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is al een hele tijd bekend
(heeft zelfs op de FP gestaan hier... dat hoor je toch wel te weten dan)
Nou ja beter dan helemaal niet toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja! Weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn!
Badboys zijn er al uit hoorquote:
quote:
Ik heb laatst een liedje gezongen op tvquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dat valt mee..ik ben een paar keer in beeld geweest toen ik in het publiek van Ik hou van Holland zat(3 x heen geweest), 8 afleveringen van dat ene programma
, eens toen ik bij life4you zat, en tv-kantine..
denk dat dat het was
Hoeveel keer heb je gewonnen en wat? En bij wie zat je?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dat valt mee..ik ben een paar keer in beeld geweest toen ik in het publiek van Ik hou van Holland zat(3 x heen geweest), 8 afleveringen van dat ene programma
denk dat dat het was
Nietus nog een programmaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
denk dat dat het was
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb laatst een liedje gezongen op tv
is t toch uitgezonden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mag ik jou nu aanrakenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |