Kun je niet zelf meer doen... moet een modje doen....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Oh, dat doe ik even veranderen. Als dat nog kan.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Diaan, morgen wordt het weer mooi weer. Ik hoop da ik R jullie kleertjes aan kan doen.
Ow die ga ik ook onthoudenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef E.T. het volgende:
www.dropbox.com
Even installeren en je hebt gewoon een extra schijf in je menu... alleen is die schijf online
Ben benieuwd!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:09 schreef Groofsken het volgende:
[..]
dat zullen we dan morgen zien. Denk het wel hoor
.
gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tijd om die weer eens af te stoffen...
Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef moussy het volgende:
Mijn(<- speciaal voor huup) is aan het Geocachingenenenen
Ow dat is leuk.... en best moeilijk!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:24 schreef moussy het volgende:
[..]
speuren voor grote kinderenmet een gps
www.goldbusiness.nl vind ik een leuke site!! Veel keuze en goede service.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef mikoxx het volgende:
Is toch over nagedacht Diaan.... haha!
Iemand tips voor leuke horloges?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef moussy het volgende:
Mijn(<- speciaal voor huup) is aan het Geocachingenenenen
Nog geen idee eigenlijk. Digitaal valt wel af. Leer/staal is nog twijfel, geen goud iig, groot/klein is ook nog twijfel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:49 schreef Vicky het volgende:
leren band? stalen band? wijzerplaat? digitaal? groot? klein?
what's the problemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef innepin het volgende:
Hullooooo.
Mikoxx, ik ben fan van Fossil horloges!
Muhhh ik moet ook niet proberen om "even" een xml probleempje op te lossen terwijl ik helemaal geen verstand heb van xml. aaargrhhhhhhfrustratiieeeeee!</nerd>
ik doe al 5jr met mijjn horloge geloof ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
mikoxx, dat heb je niet goed gezien hoor... je hebt ze ook tot ¤ 5.000,= en daar zitten ook tot ¤ 100,= tussen. Ik betaal nooit meer dan ¤ 100,= voor een horloge. Ik wil bijna elk jaar een nieuwe.![]()
En idd Fossil--? http://www.goldbusiness.nl/nl/brands/fossil/
Oeke, balen...
Zo heb ik niets met geurtjes maar alles met horloges en tassenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe al 5jr met mijjn horloge geloof ik
Even een crosspost:quote:
Lijkt me ook verschrikkelijk. Heel veel sterkte nog de komende dagen, hopelijk is ze snel weer bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Even een crosspost:
Het is vreselijk om je moeder zo te zien liggen zegHulpeloos, met slangen en zakjes en overal monitoren
..
Tot 19:00 is ze iig slapende gehouden, ik ben er vandaag 2 keer geweest, 1e keer met mn vader en de 2e keer met J. Steeds maar een paar minuutjes, langer wil je er ook echt niet zijn.. Morgenmiddag gaan we weer op bezoek, hoop dat ze dan al bij is. Zal zo meteen nog even met mn vader bellen of ze weer bij is. Ik hoop het wel. Er was nog wat raars met haar hart, maar de cardioloog vond het niet dermate ernstig dat hij er een risico in zag. Maar het was wel ernstig genoeg om haar nog slapende te houden, want dan kon ze meer rusten.
Verder ben ik het even kwijt allemaal.![]()
En echtvoor McLaura, zo fijn dat ze dat wilde doen!
Bedankt lieverd
![]()
![]()
En jullie ook allemaal bedankt voor het meeleven, doet me goed
(Mijn moeder heeft een nieuwe hartklep en 2 bypasses gekregen vandaag)
Ik had het ook alleen in het kleine babytje topic gepostquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef mikoxx het volgende:
Vlindur, dat heb ik helemaal gemist. Sterkte
*check*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, dat zijn idd geen fijne dingen om te zien.
Mijn horloge is 3 jaar geleden gestolen bij de inbraak en ik baal daar nog steeds van. Stalen Mexx horlogje met 2 klokjes. Handig voor als ik op reis was. Heb nooit meer zo een gevonden, alleen met enge glimmende zwarte nep slangelerenbandjes enzo.
t was een garpjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja zo flauw vond ik het niet hoor. Ik heb heel erg gelachen in de winkel om de prijs. Voor een normale schoudertas zou ik het nog overwegen als ik het echt heel mooi vind, maar voor een luiertas dus niet.
kun je die niet kopen en dan een ander bandje erop laten zetten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, dat zijn idd geen fijne dingen om te zien.
Mijn horloge is 3 jaar geleden gestolen bij de inbraak en ik baal daar nog steeds van. Stalen Mexx horlogje met 2 klokjes. Handig voor als ik op reis was. Heb nooit meer zo een gevonden, alleen met enge glimmende zwarte nep slangelerenbandjes enzo.
Braziliaans eten wasIk vond alleen de vrijwel naakte samba-danseressen niet zo eetlustopwekkend.
damnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
t kan nog erger.
http://www.lilsugar.com/Designer-Diaper-Bags-1705753
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch ben ik heel blij met jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef McLaura het volgende:
Vlinder, je hebt een lekker jong... en zoveel werk heb ik niet van hem gehad, hij heeft in de box gespeeld, gedronken en geslapen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:40 schreef oeke het volgende:
Vlindur, wat heftig zo van je moeder.En wat fijn dat McLaura en jij zo goed met elkaar zijn.
![]()
Huup, ik was op Schiphol vandaag, mijn vader ontmoeten, en ik dacht aan al dat shoppen wat jij deed daar.
Al die aziatische dingetjes. Dus ik besloot op zoek te gaan, maar ik kon natuurlijk niks vinden.![]()
Heb ik maar een rol Oreo koekjes gekocht.
ik geef vooral geld uit aan anderen in het gezin. Lekker shoppen voor M. of Jen. Wat extra's voor Cil, maar voor mezelf koop ik zelden iets. Ook voor m'n verjaardag of Moederdag wil ik nooit dure kadoos omdat ik dat grote onzin vind, het gaat om het gebaar en dat ze de moeite nemen om iets voor me te halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
damn![]()
en dat mag ook. Ik geef hetzelfde bedrag rustig uit aan een camera dus ik ben niet heiliger ofzo
Nooit aan gedacht!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je die niet kopen en dan een ander bandje erop laten zetten?
Daar was ik ook. Maar weet ik veel wat ik moest kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
oreo's zijn ook niet vervelend
ik kijk altijd bij foodvillage
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:47 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, ben je vandaag nog naar t postkantoor geweest?![]()
Ik keek xfactor, nu niks, tv kantine vind iks tom. Zo naar bed!
quote:
Zat.. de chips is al opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
zit jij ook met chips op de bank?
Ik ben ook erg benieuwd. Tot hoe laat duurt het eigenlijk, ik dacht in de gids te lezen tot 00:10 uur, maar zag net in epg tot 00:55 uur. Ik heb de dvdrecorder ook maaar even ingesteld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:12 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hier ook
Ben benieuwd wat de bedeling nou helemaal is!
Smaakt bijna als Baileysquote:
geen flauw idee maar ik blijf zitten tot het bittere eindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd. Tot hoe laat duurt het eigenlijk, ik dacht in de gids te lezen tot 00:10 uur, maar zag net in epg tot 00:55 uur. Ik heb de dvdrecorder ook maaar even ingesteld.
Ik ga het proberen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
geen flauw idee maar ik blijf zitten tot het bittere eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Precies.....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
afgelopen ja..jammer! En ik snap het wel maar ook nog steeds niet helemaal
draagdoek?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:52 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sterkte Oeke!
Klinkt heerijk Lady-wrb!
Iemand nog tips voor een ontzettend vervelende baby, een huis wat opgeruimd moet worden omdat mijn schoonouders over 2 uur voor de deur staan en een vriend die niks kan doen omdat hij nog ligt te slapen vanwege nachtdiensten?
Daar fiets ik twee keer per dag. Nog nooit last gehad van kraaienquote:
Zelfs dat niet. Enige voordeel van lekker dooreten: geen rimpelsquote:
Gewoon niet op reageren..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:36 schreef McLaura het volgende:
Even met de deur in huis : hoe los je het op als iemand je verzoeken om vrienden te worden op Hyves blijft sturen (en je daar geen zin in hebt)?
Je laat het verzoek gewoon staan.. Dan krijg je ook niet steeds mail.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:43 schreef McLaura het volgende:
Ticootje, ik ben benieuwd hoe lang ik dat moet doen voor het spreekwoordelijke kwartje valt.
Negerenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:36 schreef McLaura het volgende:
Even met de deur in huis : hoe los je het op als iemand je verzoeken om vrienden te worden op Hyves blijft sturen (en je daar geen zin in hebt)?
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Kind wilt niet slapen. Pfff.
net wakker met een poepbroek die doorlekte in bed. Fijn hè?quote:
Het klote is dat dat soort voorspellingen altijd nog uitkomen ook. Sterkte vandaag!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Vandaag moet hier alles schoongemaakt en opgeruimd worden, want morgen komt er iemand foto's van ons appartement maken voor de verkoop.
Mijn wederhelft moest tot 4 uur werken afgelopen nacht en die ligt nog in zijn nest, en ik voel me zo beroerd dat ik nu al uitkijk naar Beppie d'r middagslaap. Ik voorspel ruzie, en een huis wat vanavond laat pas opgeruimd en schoon is.
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh!
Succes vandaag Kim *kusknuffelkroel*
of met je tanden er een klein gaatje inmaken zodat ie vanzelf leeglooptquote:Op zondag 30 mei 2010 11:05 schreef moussy het volgende:
Gewoon lek prikken als ze niet kijkt en ergens neerleggen dat ze hem zelf vindt
oeiquote:Op zondag 30 mei 2010 11:17 schreef Lois het volgende:
Hier is het behang vakkundig van de muur getrokken
en ik maar denken dat Eva rustiger zou worden van Ritalin
oi!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:17 schreef Lois het volgende:
Hier is het behang vakkundig van de muur getrokken
en ik maar denken dat Eva rustiger zou worden van Ritalin
watje!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:12 schreef k_i_m het volgende:.
Dat vind ik dan ook weer zielig. Ik heb echt een rothumeur vandaag, volgens mij moet ik weer ongesteld worden
Zijn de meubeltjes er?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn huis ziet er niet uit
Ik wil wel schoonmaken, maar t kan niet..
Tis wel rotweer, blegh!
Vandaag maar weer verder met de babykamer
ik heb geen flauw idee!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:32 schreef Ssserpente het volgende:
Is ie ongesteld, Vick?
nee die komen vrijdagquote:
Een meisje, vandaag precies 2 weken oudquote:
leuk!quote:
ei??quote:Op zondag 30 mei 2010 13:49 schreef mikoxx het volgende:
Vicky [ afbeelding ]. Leuk hoor, een meisje! Veel plezier Max! Weet je ook hoe ze heet? Ben altijd nieuwsgierig naar de naam![]()
Ga je nog shoppen Vicky? Is het weer daar beter dan hier? Hier steeds dikke buienmaar we hebben er weinig last van vandaag, we gaan zo op de thee bij onze gastouder. Leuk
![]()
Sonnetje, leuk is dat he? Geniet er lekker van, t is zo bijzonder!
Ik kon geen rammelend ei vindenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ei??
Het regent en is vies maar we kunnen hier overdekt winkelen
nog 9 nachtjes slapen!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik kon geen rammelend ei vinden![]()
![]()
Shopze!! Ben je al dagen aan t tellen? En kan je de uitnodiging posten? Ben niet nieuwsgierig hoor
rammelaarstopicquote:Op zondag 30 mei 2010 13:57 schreef mikoxx het volgende:
Euj waar heb je die vandaan?
Jah, kleertjes wassen en strijken. 1000x opvouwen..quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee die komen vrijdag
Maar onder het schuine gedeelte moeten een opbergbak komen, dus die gaat R vandaag maken
Vanaf volgende week ben ik denk niet meer uit die kamer te slaan
Kleertjes wassen enzo
Ik weet de naam wel, maar ik weet niet of ze die op internet willen hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:49 schreef mikoxx het volgende:
Vicky [ afbeelding ]. Leuk hoor, een meisje! Veel plezier Max! Weet je ook hoe ze heet? Ben altijd nieuwsgierig naar de naam![]()
Ga je nog shoppen Vicky? Is het weer daar beter dan hier? Hier steeds dikke buienmaar we hebben er weinig last van vandaag, we gaan zo op de thee bij onze gastouder. Leuk
![]()
Sonnetje, leuk is dat he? Geniet er lekker van, t is zo bijzonder!
Is de B. open?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ei??
Het regent en is vies maar we kunnen hier overdekt winkelen
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef mikoxx het volgende:
Haha, jij bent ietsje meer wakker dan ik geloof ik. Goede nacht gehad?
quote:
Je raakt gewent aan chronisch slaaptekortquote:
Nouja, gelukkig weet ik dat mijn spiraal er nog inzit, want ik word nog steeds om de twee weken ongesteldquote:
klopt!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je raakt gewent aan chronisch slaaptekort
Het was mijn beurt om uit te slapen.. Ware het niet dat Jen van voor tot achter onder de poep zat en ons bed dus ook....quote:Op zondag 30 mei 2010 14:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
klopt!
Ik mocht vanmorgen wel uitslapen!
M. ging er om 6.15 uit met Tess en ik heb geslapen tot 9.00 uur. Was er helemaal moe van
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was mijn beurt om uit te slapen.. Ware het niet dat Jen van voor tot achter onder de poep zat en ons bed dus ook....
Ik zei nog tegen M. wees blij dat ze niet over je heen is gekropen.. Meestal gaat ze op zn gezicht zitten ofzo.
Ik denk dat ik me flauw had gelachen! Echt!quote:
Het gaat niet echt om googelbaar of niet googelbaar. Het voelt gewoon niet goed om die informatie hier neer te plempen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:17 schreef mikoxx het volgende:
Dat snap ik ook wel idd. Ik noem de namen van mij heren hier ook liever niet, helemaal omdat ze met z'n tweeen zijn, zijn ze makkelijk te googelen.
Hier is het een gevecht om de handen van Jen uit de poep te houden.. Die wilt ook vegen... aar ze moet altijd even wachten tot het ergste weg is...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef Vicky het volgende:
ja dat geloof ik best
Ik grijp meestal midden in een poepluier, vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik doe het regelmatig
preciesquote:Op zondag 30 mei 2010 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jah, kleertjes wassen en strijken. 1000x opvouwen..
zelf makenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net m'n beddengoed staan strijken. T was nog niet helemaal droog en ik heb maar 1 set. Als iemand een adres heeft waar je een overtrek kan kopen van 240 x 260....
de héle dag?!?! Heb jij zeker wel een groot huis?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Mijn ouders hebben ook een heel groot bed, maar ik geloof geen 2.60 dat is wel heel groot.
Maar die halen hun beddengoed bij de Woonstore, daar hebben ze veel keus.
Geen idee of die maat ertussen zit maar het zou kunnen.
Ik strijk echt alles, behalve m'n beddengoed.![]()
Heb vandaag de hele dag gestofzuigd, ik vond het leuk.
Leuk stofje zoeken (Ikea, markt) en naar de zo'n naai-atelier gaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef Ticootje het volgende:
Serieus zelf maken gaat me gewoon niet lukken. Ik heb geen naaimachine, en ik kan ook echt niet naaien.
Stukjes opruimen & dan stofzuigen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Memmel het volgende:
[..]
de héle dag?!?! Heb jij zeker wel een groot huis?
O, hetzelfde is bij de overburen van mijn ouders gebeurd... een kind van 4 reed over zijn 7-jarige zusje (kind uit mijn moeders klas)... die had ''alleen maar'' een gescheurde milt...quote:
En nu krijg je een lekker diner aangebodenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:31 schreef Vicky het volgende:Ik heb een goede daad verricht vandaag
We waren in Den Haag en toen we de parkeergarage uitreden zag M. een luiertas staan. Tas meegenomen een supermooie Ju Ju BeO+ en thuis overhoop getrokken. Er zat een telefoon in, een portemonee, huissleutels en een hoop babyzooi. Geen telefoonnummer van de persoon zelf, wel visitekaartjes van een restaurant. Restaurant gebeld, maar ze was er niet, thuisnummer gekregen en daarnaartoe gebeld. Ze was helemaal blij dat ik belde
Had ik nou van jou op de eerste kledingbeurs bij Maneki dat schattige bruine pakje zomerpakje met giraffe gekocht? Ja toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef sjak het volgende:
[..]
En nu krijg je een lekker diner aangeboden
wie weetquote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef sjak het volgende:
[..]
En nu krijg je een lekker diner aangeboden
Jaaa, die van H&M. Zo lief.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had ik nou van jou op de eerste kledingbeurs bij Maneki dat schattige bruine pakje zomerpakje met giraffe gekocht? Ja toch?
Oscar heeft hem vorige week maandag aangehad! Stond hem echt zo schattig idd!quote:
Dat is zo, maar joh... t zal je dochter zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, die accountant die een PA zoekt? Zei net nog tegen N. dat ie eigenlijk niets verkeerds doet. Hij is open in z'n verwachtingen en laat aan haar de keuze. Vind het wel grappig.
't Is een perverseling natuurlijk, dat wel. Maar hij randt 'r niet aan of zo. Hij zegt duidelijk wat ie van plan is. Ze komt iig niet voor verrassingen te staan. Vraag me zelfs af of het wel strafbaar is wat ie doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat is zo, maar joh... t zal je dochter zijn![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
't Is een perverseling natuurlijk, dat wel. Maar hij randt 'r niet aan of zo. Hij zegt duidelijk wat ie van plan is. Ze komt iig niet voor verrassingen te staan. Vraag me zelfs af of het wel strafbaar is wat ie doet.
Leuk, ik ga het in de gaten houden. Ik ben tegenwoordig niet zo heel vaak meer op Fok!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oscar heeft hem vorige week maandag aangehad! Stond hem echt zo schattig idd!
Ik zal volgende keer even een foto maken.
Ik gooi er dan wel een PM-etje tegenaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef sjak het volgende:
[..]
Leuk, ik ga het in de gaten houden. Ik ben tegenwoordig niet zo heel vaak meer op Fok!
Dat laatste dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
O wacht, zij was student en op zoek naar een stageplaats bij hem?
Dat moet je ook niet doen hequote:Op maandag 31 mei 2010 08:17 schreef Vicky het volgende:
Succes Huup!!
Ik heb auwde stang van de kinderwagen is op mijn voet gevallen
5,5 is voldoende.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef huuphuup het volgende:
luistertoets ging soort van redelijk![]()
nu de rest nog...
hier nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |