Kun je niet zelf meer doen... moet een modje doen....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:03 schreef oeke het volgende:
Oh, dat doe ik even veranderen. Als dat nog kan.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Diaan, morgen wordt het weer mooi weer. Ik hoop da ik R jullie kleertjes aan kan doen.
Ow die ga ik ook onthoudenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef E.T. het volgende:
www.dropbox.com
Even installeren en je hebt gewoon een extra schijf in je menu... alleen is die schijf online
Ben benieuwd!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:09 schreef Groofsken het volgende:
[..]
dat zullen we dan morgen zien. Denk het wel hoor
.
gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tijd om die weer eens af te stoffen...
Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef moussy het volgende:
Mijn(<- speciaal voor huup) is aan het Geocachingenenenen
Ow dat is leuk.... en best moeilijk!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:24 schreef moussy het volgende:
[..]
speuren voor grote kinderenmet een gps
www.goldbusiness.nl vind ik een leuke site!! Veel keuze en goede service.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef mikoxx het volgende:
Is toch over nagedacht Diaan.... haha!
Iemand tips voor leuke horloges?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef moussy het volgende:
Mijn(<- speciaal voor huup) is aan het Geocachingenenenen
Nog geen idee eigenlijk. Digitaal valt wel af. Leer/staal is nog twijfel, geen goud iig, groot/klein is ook nog twijfel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:49 schreef Vicky het volgende:
leren band? stalen band? wijzerplaat? digitaal? groot? klein?
what's the problemquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef innepin het volgende:
Hullooooo.
Mikoxx, ik ben fan van Fossil horloges!
Muhhh ik moet ook niet proberen om "even" een xml probleempje op te lossen terwijl ik helemaal geen verstand heb van xml. aaargrhhhhhhfrustratiieeeeee!</nerd>
ik doe al 5jr met mijjn horloge geloof ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
mikoxx, dat heb je niet goed gezien hoor... je hebt ze ook tot ¤ 5.000,= en daar zitten ook tot ¤ 100,= tussen. Ik betaal nooit meer dan ¤ 100,= voor een horloge. Ik wil bijna elk jaar een nieuwe.![]()
En idd Fossil--? http://www.goldbusiness.nl/nl/brands/fossil/
Oeke, balen...
Zo heb ik niets met geurtjes maar alles met horloges en tassenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik doe al 5jr met mijjn horloge geloof ik
Even een crosspost:quote:
Lijkt me ook verschrikkelijk. Heel veel sterkte nog de komende dagen, hopelijk is ze snel weer bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Even een crosspost:
Het is vreselijk om je moeder zo te zien liggen zegHulpeloos, met slangen en zakjes en overal monitoren
..
Tot 19:00 is ze iig slapende gehouden, ik ben er vandaag 2 keer geweest, 1e keer met mn vader en de 2e keer met J. Steeds maar een paar minuutjes, langer wil je er ook echt niet zijn.. Morgenmiddag gaan we weer op bezoek, hoop dat ze dan al bij is. Zal zo meteen nog even met mn vader bellen of ze weer bij is. Ik hoop het wel. Er was nog wat raars met haar hart, maar de cardioloog vond het niet dermate ernstig dat hij er een risico in zag. Maar het was wel ernstig genoeg om haar nog slapende te houden, want dan kon ze meer rusten.
Verder ben ik het even kwijt allemaal.![]()
En echtvoor McLaura, zo fijn dat ze dat wilde doen!
Bedankt lieverd
![]()
![]()
En jullie ook allemaal bedankt voor het meeleven, doet me goed
(Mijn moeder heeft een nieuwe hartklep en 2 bypasses gekregen vandaag)
Ik had het ook alleen in het kleine babytje topic gepostquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef mikoxx het volgende:
Vlindur, dat heb ik helemaal gemist. Sterkte
*check*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, dat zijn idd geen fijne dingen om te zien.
Mijn horloge is 3 jaar geleden gestolen bij de inbraak en ik baal daar nog steeds van. Stalen Mexx horlogje met 2 klokjes. Handig voor als ik op reis was. Heb nooit meer zo een gevonden, alleen met enge glimmende zwarte nep slangelerenbandjes enzo.
t was een garpjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja zo flauw vond ik het niet hoor. Ik heb heel erg gelachen in de winkel om de prijs. Voor een normale schoudertas zou ik het nog overwegen als ik het echt heel mooi vind, maar voor een luiertas dus niet.
kun je die niet kopen en dan een ander bandje erop laten zetten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, dat zijn idd geen fijne dingen om te zien.
Mijn horloge is 3 jaar geleden gestolen bij de inbraak en ik baal daar nog steeds van. Stalen Mexx horlogje met 2 klokjes. Handig voor als ik op reis was. Heb nooit meer zo een gevonden, alleen met enge glimmende zwarte nep slangelerenbandjes enzo.
Braziliaans eten wasIk vond alleen de vrijwel naakte samba-danseressen niet zo eetlustopwekkend.
damnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
t kan nog erger.
http://www.lilsugar.com/Designer-Diaper-Bags-1705753
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch ben ik heel blij met jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef McLaura het volgende:
Vlinder, je hebt een lekker jong... en zoveel werk heb ik niet van hem gehad, hij heeft in de box gespeeld, gedronken en geslapen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:40 schreef oeke het volgende:
Vlindur, wat heftig zo van je moeder.En wat fijn dat McLaura en jij zo goed met elkaar zijn.
![]()
Huup, ik was op Schiphol vandaag, mijn vader ontmoeten, en ik dacht aan al dat shoppen wat jij deed daar.
Al die aziatische dingetjes. Dus ik besloot op zoek te gaan, maar ik kon natuurlijk niks vinden.![]()
Heb ik maar een rol Oreo koekjes gekocht.
ik geef vooral geld uit aan anderen in het gezin. Lekker shoppen voor M. of Jen. Wat extra's voor Cil, maar voor mezelf koop ik zelden iets. Ook voor m'n verjaardag of Moederdag wil ik nooit dure kadoos omdat ik dat grote onzin vind, het gaat om het gebaar en dat ze de moeite nemen om iets voor me te halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
damn![]()
en dat mag ook. Ik geef hetzelfde bedrag rustig uit aan een camera dus ik ben niet heiliger ofzo
Nooit aan gedacht!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je die niet kopen en dan een ander bandje erop laten zetten?
Daar was ik ook. Maar weet ik veel wat ik moest kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
oreo's zijn ook niet vervelend
ik kijk altijd bij foodvillage
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:47 schreef mikoxx het volgende:
Stiemie, ben je vandaag nog naar t postkantoor geweest?![]()
Ik keek xfactor, nu niks, tv kantine vind iks tom. Zo naar bed!
quote:
Zat.. de chips is al opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:48 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
zit jij ook met chips op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |