SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ontstaan nieuwe communities die uiteindelijk het draagvlak vormen voor je spel, meneer Pearce?quote:Pearce: Do you really want chat rooms?
Dus als een toernooi georganiseerd wordt met spelers uit Amerika en Asia, dan moet ik 3x SC2 kopen en later nog 9 expansion packs om mee te doen?quote:So I need to buy two clients, that's what you're saying?
Pearce: Yeah.
Kek.quote:
Tja, 4-7 pool, of 9-pool ofzo zijn harde counters tegen 14cc. Maar Jaedong verloor de metagame in alle 3 de games, mindgamesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef Pritt het volgende:
JD moet zorgen dat Flash zijn 15CC er niet zomaar uit kan pompen. Maar goed, dat is dan wel een all-in tactiek voor JD en dat doe je ook niet zomaar met 2-0 achter.
Net online, gaat over een paar minuten beginnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:23 schreef pwned het volgende:
Engels commentaar:
http://www.ustream.tv/channel/day9tv
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.quote:
dan zou ik liever op fb toevoegen en filter ze in eenijstje zodat ze niks te zien krijgen van mijn profiel. En mss achteraf verwijderen kan ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.
en je volle naam+achternaam wordt in je friend list vermeld ipv je spelersnaam (wie de fuck bedenkt dat)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.
Hmm, interessant interview.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:37 schreef koffiegast het volgende:
Wat een schande dat laatste interview. Zo wordt SC2 dus nooit populair, lat staan een eSports game.. maja de westerse wereld kennende smijt men maar al te graag veel geld over de balk om er een hype van te maken.
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=128014
Niets tegen het spel hoor, leuke rts. Zal zeer gepolijst uitkomen maar het hele infrastructuur erachter ruikt kont. En dit zijn duidelijk Activision invloeden.quote:Interviewer: There are many Europeans that have loads of American friends, and have a problem finding matches with Americans. I know you've already promised to bridge this divide...
[Bob Colayco: That's not the case.]
Interviewer No, it'll be structured very similarly to World of Warcraft, where you've got the European region and players matched against the other players within their region.
[BC: We haven't promised anything like that. That's something we'll look into, but I just wanted to jump in and clarify that.]
Interviewer: But you're not excluding the possibility – you're just saying there are no current plans for it?
Pearce: There are no current plans for it, and if you're a European player and you've got friends that are in another region that you want to be able to connect with, we definitely want to support that. It might mean that you have to access it through the US client, but those facilities will definitely be available in terms of, if you want the US client, go to the US website, download the US client.
Interviewer: So I can use my same account?
Pearce: No.
Interviewer: So I need to buy two clients, that's what you're saying?
Pearce: Yeah.
Agreed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Ik kan de nieuwe Battle.net echt niet uitstaan.
Waar heb je dit in godsnaam vandaan?quote:
Ik vind het menu an sich wel ok. Het is anders, maar niet veel slechter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Menu ziet er te simplistisch uit, doet pijn aan je ogen.
Waarom? Als je het niks vind hoef je het niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Facebook intergratie. Laat dat aub weg Blizzard.
Helemaal mee eens, maar er zijn nog een hoop andere dingen:quote:
En Blizzard heeft aangekondigd niks aan de Galaxy Editor UI te gaan veranderen. Dat wordt dus weer hacken om syntax checken te omzeilen en extensions/preprocessors aan .galaxy code toe te voegen zoals Grimoire deed voor WC3's World Editor. GUI scriptingquote:2.0:
- geen internal chat commands
- geen channels
- geen global rankings
- geen cross server support
- geen custom game names
- geen custom game passwords
- geen clans
- geen tournaments
- geen cross game support
- geen lan latency
Head-on zijn tanks idd super sterk tegen Z. Maar Z moet gewoon gebruik maken van hun mobiliteit. Harassen met muta's is ook zo irritant als T zijnde. Dan hoor je weer genoeg Z zeggen: maar maar T maakt dan Thors. Vervolgens vergeten ze even dat zowel thors als tanks uit je factory rollen. Plus de mobiliteit van beide units zijn slecht te noemen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef koffiegast het volgende:
QQ of niet, feit blijft dat Terran het wel erg makkelijk heeft gezien de map pools en range van tanks die nooit overkillen. Tegen drops zijn ook erg makkelijk te verdedigen. Het grappige is nog wel, dat die -10 dmg geen fuck gaat uitmaken als je weer upgrade, je moet hooguit een tank of 2 extra maken voordat je critical mass krijgt.
Als je niet snapt waarom het generfed is, speel eens een tijdje Zerg.
Ja precies, echt van MMM naar veel meer 1-1-1 opening gegaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef Pritt het volgende:
[..]
Head-on zijn tanks idd super sterk tegen Z. Maar Z moet gewoon gebruik maken van hun mobiliteit. Harassen met muta's is ook zo irritant als T zijnde. Dan hoor je weer genoeg Z zeggen: maar maar T maakt dan Thors. Vervolgens vergeten ze even dat zowel thors als tanks uit je factory rollen. Plus de mobiliteit van beide units zijn slecht te noemen.
Niet dat ik vind dat tanks niet super goed zijn, maar al dat QQ vind ik wel irritant. Niet dat men het even een paar weekjes de tijd geeft. Mech was enkele weken geleden nog super onpopulair.
Moet je de practice rounds skippen. Das iets anders dan placement.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef dennis912 het volgende:
Om een of andere rare reden kom ik alleen maar in novice maps. zowel met 1vs1 als 2vs2 :S erg raar.
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=25171934229&sid=3000&pageNo=3#48quote:There will definitely be "chat channels" coming in one of the patches after the release. The system will be based around groups, where you will be able to join public channels that are based around your interests, which can be virtually anything. Also the system will include private chat channels (in plans for release in the first few months after the release), where you will be able to meet with your friends.
As for identifiers they are returning for the second phase of the beta. The previous system did not work as intended to some degree and based on feedback received the developers decided to implement a variation of this, which is going to attach character codes. These will be three digit numbers added to your nickname and they will be seen in the UI screens. Thanks to this you will be able to add friends manually, just like previously with identifiers. On top of that you can still add friends using all other methods (using the score screen or RealID).
I'll pause with that.
[..]
(over de code achter je nick)
The number will be automatically generated. Please keep in mind that you won’t be able to see this code everywhere, but only on certain screens. (i.e. it won’t get in the way and it won’t ruin the “look” of your nickname, don’t worry! )
quote:Getting people online, playing and interacting is obviously the overall goal for the Battle.net platform, and that includes allowing people to play across regional boundaries as they have in the past.
Unfortunately, there are a multitude of challenges we have to overcome due to the unique regional account and billing options that didn’t exist in the past. But those hurdles aren’t insurmountable, and we are looking into solutions that will allow interested players to obtain access to other regional versions without having to buy another full copy of the game. Those solutions are something we’re currently planning to have available through Battle.net Account Management within the first few months of StarCraft II’s release.
Before that solution is implemented though, you’re correct in that you’d need to purchase a US copy of the game on launch day to play in the US region.
Ik hoop het maar zal wel nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Keffo het volgende:
Het lijkt erop dat de beta as donderdag weer begint!
zie thread op teamliquid.
Dat zou wel fcking vet zijn, net een nieuwe computer, kan ik gelijk testen of hij nu beter looptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Keffo het volgende:
Het lijkt erop dat de beta as donderdag weer begint!
zie thread op teamliquid.
Interessant, heb 2 beta accounts krijg een beta key voor iedere blizzard game (- wow, diablo, sc -) aangezien ik een tijdje voor ze heb gewerkt maar heb nog niets gehoord over een definitieve beta renewal voor deze week.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef wingbee het volgende:
[..]
Ik hoop het maar zal wel niet
Starcraft2: Wingbee of liberty
Ok dankje voor de info! Nog even geduld dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef .aeon het volgende:
Alleen de North American server is online.
Europe en Asia moeten nog even wachten.
Enig idee waarom ik er niet in kom?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:11 schreef Keffo het volgende:
de beta is weer gestart. We kunnen dit weekend dus weer los
Dit zou kunnen komen doordat je de Amerikaanse (US) versie hebt (torrent?) van de beta, download de English(EU) versie via battle.net (download PC client) en dan zou hij het wel moeten doen.quote:
Welke videokaart heb je?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Wat is dat nou voor onzin, heb ik een nieuwe computer gekocht, vooral voor Starcraft 2, mét de "recommended requirements" zoals hier: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=26242 , staat alles standaard op Low. Zet ik wat opties op medium of high, meteen alles super traag. Game speelt heel soepel op low maar dan had ik net zo goed op mijn laptop kunnen blijven gamen...
Videokaart: ATI Radeon HD5450 - 1024MBquote:
Zat, driver probleempje?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:47 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Videokaart: ATI Radeon HD5450 - 1024MB
Processor: Intel Core i5 650 - 3,2GHz
Geheugen: 4GB DDR3
Zou toch voldoende moeten zijn lijkt me zo...
Niet echt.. De 5450 is niet bedoeld als gaming-kaart. Kijk bijvoorbeeld hier naar een benchmark. Je kan daar zien dat deze 3 keer slechter presteert dan de 3850, die het kleine broertje is van de 3870 - die in de recommended specs staat.quote:
Dat had ik ook ja, na de -2 gespeeld te hebben werd ik in de 4 vs 4 Gold league geplaatst. Kleine bug, maar ach.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Keffo het volgende:
Net mn placements gespeeld. Wel een bug, toen ik voor het eerst inlogde stond er nog 2 matches te doen. Heb er wel 5 gedaan, grappig want daardoor kwam ik in -2 matches to go.
Blizzard brengt al hun games uit voor PC en Mac.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat Starcraft II uitkomt![]()
Eerder speelde ik altijd Starcraft Broodwar, wat jammer dat ik dat spel niet meer heb... Zou het graag nog eens spelen.
Zou er een mogelijkheid om Starcraft nog te krijgen voor Mac?
Jaa, coolquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:10 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Blizzard brengt al hun games uit voor PC en Mac.
Release over 12 dagen.
Jawel, elke avond, wat een spelquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:22 schreef Keffo het volgende:
Tis stil hier, neimand aan het spelen?
Nog maar 11 dagen en je kunt deel 2 kopen en die is een stuk beter (niet dat brood war slecht was, maar alsnogquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa, coolMaar ik doelde meer op Starcraft + Broodwar. Maar ik heb al gezien dat die nog gewoon verkocht worden. Ben benieuwd of ie ook draait op mn Mac, denk het wel.
Jamaar Broodwar is ook nostalgiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:59 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Nog maar 11 dagen en je kunt deel 2 kopen en die is een stuk beter (niet dat brood war slecht was, maar alsnog).
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000002quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef Jantehs het volgende:
[..]
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000002
als je de digital download koopt kan je gelijk downloaden en spelen
Je betaalt 15 euro of 5 euro dat scheelt nogal wat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeiend, als het een goed spel is, wil ik best ¤ 15,- neertellen
Het leuke is dat je hem gratis bij de preorder krijgtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 06:10 schreef Nachtraaf het volgende:
Ach, nog 11 dagen en je kunt het vervolg kopen wat echt 10x beter is, of wellicht 12x (1x beter voor elk jaar).
Never know what hit 'em....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:12 schreef apij4125 het volgende:
You want a piece of meat boy?
Hmm Oké, bedanktquote:Op zondag 18 juli 2010 19:17 schreef Nachtraaf het volgende:
8 FFA of 4v4 is volgens mij max in normale game.
Gewoon het origineel + uitbreiding.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef GoodGawd het volgende:
http://www.g2play.net/store/Starcraft-2-Digital-Download.html
Wat is die battlechest?
Voor 20 euro meer heb je: http://www.bol.com/nl/p/g(...)009065617/index.htmlquote:Op zondag 18 juli 2010 20:49 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zoek alleen nog een iedeale keyboard voor starcraft onder de 50 euro, suggesties?
vind ik ook wel weer een overdreven dingquote:Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Voor 20 euro meer heb je: http://www.bol.com/nl/p/g(...)009065617/index.html
I am honored..quote:
Tja , tegen heel veel voids doe je ook nog steeds weinig, maar je moet iemand ook niet de kans geven om er veel te bouwen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:55 schreef .aeon het volgende:
In Gold kom ik nog steeds weg met tower rush of mass void ray
Vind je dat niet een ontzettend kwetsbare build dan? Ik bedoel MMM is leuk hoor, maar makkelijk te counteren en als iemand je countert kan je gelijk niks meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:02 schreef Cudles het volgende:
Tot nu toe doet ie het nogHeb nu 3 barracks build met Terran. Pomp je snel een heel leger eruit.
Staat niks over in de tracker? zoue r toch wel in moeten staan lijkt me? ( De ingame tracker dus he)quote:
Ik heb er geen verstand vanquote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vind je dat niet een ontzettend kwetsbare build dan? Ik bedoel MMM is leuk hoor, maar makkelijk te counteren en als iemand je countert kan je gelijk niks meer.
Dus zo makkelijk is ie ook weer niet te counteren. Ik heb nu geprobeerd na de 2 baracks een factory te bouwen en daarna into Thor te gaan. Maar ik ga v/d week day9 kijken om te kijken voor build orders.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef Donderkonijn het volgende:
MMM= Marines, Marauders, Medivacs. Staat bekend als een hele sterke build ( veel vinden hem overpowered ) , de 3 barracks waarover jij het hebt is een beetje de standaard build ervan, zie je 3 rax kan je er bijna zeker vanuit gaan dat je MMM tegen krijgt. Hij is overigens best te counteren, maar je hebt wel ontzettend goede macro nodig wil je dat goed doen.
Als Protoss bijvoorbeeld moet je dan zeal/stalker/Immortal gaan, of Air.
Immortals zitten ver in je tech tree en komen dus laat, Air zit ietsje vroeger maar is duur.
Dark templar werkt ook wel, alleen oppassen voor scans.
Het is even lastig, maar je moet armor en damage types uit je hoofd kennen - dan spreekt wat wat countert voor zich. Daarvoor zijn er meer dan genoeg sites, mijn favoriet is sc2armoryquote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is ie ook weer niet te counteren. Ik heb nu geprobeerd na de 2 baracks een factory te bouwen en daarna into Thor te gaan. Maar ik ga v/d week day9 kijken om te kijken voor build orders.
Weet jij misschien een site waar veel daarover uitgelegd staat, en welke unit wat countert?
Ehm niet echt, het is bij mij vooral veel replays van high ranking matches kijken,en VEEL trial & error, zo goed ben ik ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dus zo makkelijk is ie ook weer niet te counteren. Ik heb nu geprobeerd na de 2 baracks een factory te bouwen en daarna into Thor te gaan. Maar ik ga v/d week day9 kijken om te kijken voor build orders.
Weet jij misschien een site waar veel daarover uitgelegd staat, en welke unit wat countert?
Als goed is zou je dan met zon key het op je battle.net acc kunnen tikken en dan daarvanaf downloaden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef GoodGawd het volgende:
Als je bij g2play sc2 besteld, krijg je gewoon een key en geen cd en hele toestand toch?
Vandaar ook 15 euro goedkoper?
Dan waren dat wel een stel fucking idioten zeg, tower rush scouten ze gewoon niet goed en mass void lopen ze dus ook te kutten. Zelf vanavond vooral nog ff met warp prism + dark templar of gewoon pylon in de buurt van hun basis en dan dt's er in warpen, werkt echt als een tiet.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:55 schreef .aeon het volgende:
In Gold kom ik nog steeds weg met tower rush of mass void ray
Ik heb m ook maar1 x keer tegen gehad en toen kende ik m nog nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:53 schreef GoodGawd het volgende:
Haha planetary fortress rush
Kan wel een beetje proberen omervoor te zorgen dat hij niet kan landen en scouten of course.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt goed en mag gewoon als ik die forums lees.
Have fun.
Collosi moet je inderdaad pas maken als je 6-9 immortals hebt, die dingen duren echt te lang, staat tegenover dat het wel de enige fatsoenlijke protoss counter vs mmm is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:36 schreef Donderkonijn het volgende:
"Gewoon counteren" met collosi en imm's , leuk idee, maar Colossi komen echt te laat voor een goede MMM push. Laatste Tier tegen mid tier, + ze zijn duur en duren lang om te maken. Dan maak ik eerst liever extra imm's, die colossi komen wel als ik ga aanvallen. Daar heb je dan wel weer gelijk in, Colussi laten niks heel van MMM, of roaches oid.
Mass void ray, ik zit altijd stiekem te hopen dat ik die tegen krijg, er is niks zo sweet in SC2 om mensen die niks anders kunnen met stalkers en goed gebruik van blink te verslaan ( stalkers eten voids for ontbijt )
Die cheese in mijn basis vind ik ook altijd lekker, dan eerst doen of je niks in de gaten hebt, zijn gateway laten completen en dan ineens z'n pylon slopen , dag resources , gateway nutteloos = vrije doorgang voor mijn zealots, dank u wel. Wordt vooral veel gedaan door mensen die echt alleen maar op scrap station spelen.
Wat ik wel een hele irritante cheese tegen vind is de planetary fortress rush. Bijna niet te verdedigen.
Damn ik dacht dat ik goed zat met de 50 euro bij 12game.com (met verzendkosten). Waar haal jij em zo goedkoop vandaan dan?quote:
Zie mijn posts hierboven (G2play.) hij was al voor 47 euro maar nu nog wat extra korting tot aankomend weekend.(alleen de key ) + het origineel gratis als extra.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:37 schreef Cudles het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat ik goed zat met de 50 euro bij 12game.com (met verzendkosten). Waar haal jij em zo goedkoop vandaan dan?
Ergo: Goed gebruik van Blinkquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:06 schreef Harlon het volgende:
[..]
Stalkers pakken niet gechargede voids ff tussen ontbijt en lunch door, maar als voids gecharged zijn dan is het een kwestie van wegklikken van je stalkers.
quote:
Via SC2ALLin1 die link die heirboven ook werd gepost in een spoilerquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef GoodGawd het volgende:
Net paar potjes tegen computer gedaan, Very Hard is goed te doen. Maar insane is wel van een heel ander niveau, lol.
Iemand die al eens verslagen?
Wat een trailerquote:
Interessante build order, maar hij had wel geluk met die 1e colossus, echt NET op tijd, anders was ie mooi toast geweest.quote:
Ik ging even een potje insane protoss vs insane terran maken en als observer kijken. Over 5k APM bij vlagenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Interessante build order, maar hij had wel geluk met die 1e colossus, echt NET op tijd, anders was ie mooi toast geweest.
Forcefield op de/je 'ramp' kun je blijkbaar aardig ge/misbruiken om te fucken met de AI. Kweet niet of een insane protoss AI daar handig in is, maar voor husky was dat wel de game winner denk k. (naast de colossi dan)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik ging even een potje insane protoss vs insane terran maken en als observer kijken. Over 5k APM bij vlagenProtoss won btw.
Wat heb je aan 5k APM? De zogenaamde 'pro's' zitten al meer dan 75% zinloos te klikken, puur en alleen om een hoge APM te halen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik ging even een potje insane protoss vs insane terran maken en als observer kijken. Over 5k APM bij vlagenProtoss won btw.
Sowieso zal het boven de 300 weinig uitmaken. Het merendeel doet het om de concentratie en snelheid erin te houden en omdat ze zo veel gespeeld hebben dat het een neurose is geworden. Ik betrap me bij wc3 op hetzelfde, puur omdat je niks te doen hebt (wachten op heroes/units/upgrades).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat heb je aan 5k APM? De zogenaamde 'pro's' zitten al meer dan 75% zinloos te klikken, puur en alleen om een hoge APM te halen.
Inderdaad, ik denk zelfs dat de grens zelfs nog lager ligt. In veel spellen zit iedereen maar een beetje nutteloos te klikken. Ik stoor me er wel aan als ik replays kijk, totaal onnuttig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef .aeon het volgende:
[..]
Sowieso zal het boven de 300 weinig uitmaken. Het merendeel doet het om de concentratie en snelheid erin te houden en omdat ze zo veel gespeeld hebben dat het een neurose is geworden. Ik betrap me bij wc3 op hetzelfde, puur omdat je niks te doen hebt (wachten op heroes/units/upgrades).
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
kom net een quote van een terran medivac tegen ":hurry up with this attack, it's a raid night!"
Blizzard heeft nog humor
Heb zelf ook al 4 maand in de pre-order, maar moet gewoon die goodie bag en muismap wat je daar krijgt XDquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:07 schreef sp3c het volgende:
iknie, ik zou wel gegaan zijn maar ik heb mijn starcraft al maanden geleden gereserveert
[..]
whehehe dat is denk ik nog wel waar ik het meeste naar uitzie
al die mannekes vervelen
Die ene film zit er ook in.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Geweldige quotes ook van al die untis zeg, veel movie references, en de Ghost en de Thor zijn geweldig.
Als je lost Vikings hebt gespeeld is de valkyrie ook zeer grappig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:12 schreef GoodGawd het volgende:
Net even tegen Insanse zerg gespeeld.
mbv deze build http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/3_Barracks_%28vs._Zerg%29
En dan win je wel haha, maar als ik die build los laat en maar wat ga doen win ik denk ik niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Heb zelf ook al 4 maand in de pre-order, maar moet gewoon die goodie bag en muismap wat je daar krijgt XD
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt!
krijg je die ook als je alleen aanwezig bent en nix koopt?
meet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:16 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Hoe speelt gij? de beta is toch niet meer ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Denk ut niet, er staat eerste 50 / 400 kopers
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ergo: Goed gebruik van Blink. Dan kunnen ze gecharged zijn, je pikt ze zo 1 voor 1 af door constant in en uit hun range te shiften. Nog 5 dagen :S, ik wil spelen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:28 schreef Harlon het volgende:
[..]
Blink is eens in de 10 seconden. Die 10 seconden heb je niet tegen gechargede voids. Als de dude die ze bestuurd het tenminste ook maar enigszins kan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef sp3c het volgende:
ik snap er geen bal van
hoe werkt piratebay nu eigenlijk
ik download torrents tot ik een ons of minder weeg maar er gebeurt helemaal nix!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
mogen we tegenwoordig hier over dit soort dingen praten dan?
da's een beetje het punt, 6-7 voids leggen binnen no time een basis plat, maar als er eenmaal 20 van die dingen volledig gecharged in je basis aan buurten zijn is het redelijk nasty. Maar goed, als je toestaat dat iemand 20 voids kan krijgen verdien je het ook om op je flikker te krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alleen degene die aangevallen wordt move je uit range, de rest mag lekker door maaien. Is wel klik intensief, maar werkt wel. Aan de andere kant, ik laat iemand echt niet zomaar mass voids gaan.
Kom naar de meeting in r'dam, je weet niet wat je mistquote:Op zondag 25 juli 2010 01:31 schreef sp3c het volgende:
ow man!!
wat gaaf voelt gewoon of je starcraft 1 zit te spelen![]()
alleen is easy AI te simpel en insane AI is te moeilijk
maja ben nu wat maps met redelijke AI aan het zoeken
besides, toch bijna dinsdag
Is ook gewoon de meest geweldige game ooit, blizzard he, trouwens de nieuwe trailer gezien, om te janken zo vetquote:Op zondag 25 juli 2010 01:37 schreef sp3c het volgende:
haha ik zit er heel hard aan te denken iig!!
het is toch de nieuwe starcraft
ik speelde dat vroegah op mijn eerste eigen computer (met een 486dx 66mhz moest je een beetje moeite doen en het geluid uitzetten maar het liep wel!) echt helemaal grijs!
Haha, awsome idee van hun een pre-loaded usb met die game er op.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:47 schreef sp3c het volgende:
ja die campaign word zo gaaf!
wat dat betreft wel goed dat ze zerg en protoss in aparte expansions doen, de originele singleplayer is wat moeilijk te evenaren!
dat met Kerrigan is was so fok!king epic![]()
misschien doe ik voor ik begin met sc2 eerst nog ff de campaign van sc1 vanaf Jim Raynor zijn USB dogtag
Haha heldquote:Op zondag 25 juli 2010 01:58 schreef sp3c het volgende:
freudian slip
naja ik denk dat ik wel ga maar ik laat het nog wel weten
dinsdag (en de rest van de week) toch vrij ... maar ik heb de baas niet verteld dat het voor starcraft was
Your my heroquote:Op zondag 25 juli 2010 02:07 schreef sp3c het volgende:
ik zei familiefeest omdat de kans op vrije dagen dan groter was
anders was ik ziek
quote:
Haha have fun and good luck ik ga pitte!quote:Op zondag 25 juli 2010 02:14 schreef sp3c het volgende:
ik doe nog een potje
still in this chickenshit outfit
Ik zit er ook aan te denken, ondanks dat ik hem al pre-ordered heb. Alleen trouwt mijn broer de volgende dag dus dat kan ik eigenlijk niet maken, en herinner ik me nog goed wat een onzin er gebeurde bij de releas van WoW:Wotlk, wachtrij van 4 uur.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:37 schreef sp3c het volgende:
haha ik zit er heel hard aan te denken iig!!
het is toch de nieuwe starcraft
ik speelde dat vroegah op mijn eerste eigen computer (met een 486dx 66mhz moest je een beetje moeite doen en het geluid uitzetten maar het liep wel!) echt helemaal grijs!
Ja wat maakt die 23 euro dan nog uitquote:Op zondag 25 juli 2010 11:04 schreef Simsfan88 het volgende:
Net de strategy guide besteld, 23 euro is behoorlijk wat maar 400 pagina's ook, deze dus: http://www.bol.com/nl/p/e(...)tml#product_overview
Dure game voor mij. Naast het spel een nieuwe computer voor Starcraft 2 gekocht. Videokaart kon beter dus ook die nieuw gekocht, voeding die erin zat was weer net niet genoeg dus ook een nieuwe en nu de strategy guide.
gewoon beginnen en de savegame overzetten naar je nieuwe pc als die binnen is?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:15 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb ook een nieuwe PC gekocht, vooral vanwege StarCraft 2. Al zal de game eerder arriveren dan de PC. Dus, wat te doen? Gewoon beginnen om vervolgens weer overnieuw te moeten, of eerst maar losse potjes spelen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:29 schreef Timm-E het volgende:
Nee heb wel een cd besteld, op de een of andere manier vind ik dat toch relaxter dan een download. En ik ben fan van een boekje!
Ik vind hem te duur helaas, krijg je weinig voor terug.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:32 schreef sp3c het volgende:
ik ben van van de speciale editie
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Deze heb ik ook besteld. Prima mogelijkheid om SC I: BW ook origineel mee te nemen. dan valt de hoge prijs nog wel mee =)) Die WoW Pet ga ik, als er iig geen missers zijn bij de winkel, gewoon verkopen. Krijg je tenminste nog wat van je kosten terug =)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:32 schreef sp3c het volgende:
ik ben van van de speciale editie
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
25 euro voor een spel wat voor 5 euro in de budgetbakken ligt is behoorlijk ruim anders..quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Laviathan het volgende:
gezien het feit dat andere games (CE's) ongeveer ¤25 lager liggen (bijv. Mass Effect 2, Dragon Age: Origins) vond ik de initiële prijs wel hoog. Alleen was ik vergeten dat je er in feite nog 2 games bij krijgt (voor diegene die het nog niet heeft). Al met al, niet al té hoog geprijst =)
quote:To: M. van ****** (******@hotmail.com)
Your order for StarCraft II: Wings Of Liberty (PC & Mac) has been posted.
Ik heb begrepen dat je de pet niet kunt verkopen. Zit gekoppeld aan je SC2 code.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef sp3c het volgende:
ik vond de prijs reuze meevallen eigenlijk voor wat je ervoor terug krijgt
die wow pet ga ik gewoon zelf gebruiken maar ik speel niet zo vaak meer ... zeker niet na de launch van SC2
Dat zou wel heel zuur zijn eigenlijk...quote:Op maandag 26 juli 2010 11:36 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je de pet niet kunt verkopen. Zit gekoppeld aan je SC2 code.
Heldquote:
Heb je SC 1 besteld ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
2 uur geleden besteld voor 12,99 bij de mediamarkt
quote:
Als je dat tegen dr gezegd heb, snap ik dr punt ook welquote:
ik meen 0.00 CET vanavond dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:06 schreef nikk het volgende:
SC2 SE inmiddels verzonden.
Servers gaan pas open om 10:00 CET, dus hopelijk heb ik 'm tegen die tijd binnen.
Dat zijn vast de reserveringskostenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Product Aantal Status
3xxx5523xxxx Starcraft 2 - Wings of liberty 1 Gereserveerd
Mensen die dag voor release re-pre-orderen voor 5 Equote:Op maandag 26 juli 2010 17:31 schreef Keffo het volgende:
Heb mijn bestelling bij de FRS geannulerd. Koste me 54,99 terwijl ie nu voor 49,99 op de site staat. Wilde ze niet aanpassen voor me. Hup, annuleren dan maar. Nu voor 45 eu bij gamersland besteld. hoop wel dat ie er morgen is.
Welke mediamakt mag dat zijn? Link?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Media Markt Online - Uw bestelling is verstuurd
Geachte heer Fokkert,
Onderstaande producten zijn verstuurd naar:
Product Aantal
xxxxx02 Starcraft 2 - Wings of liberty 1
Informatie over uw bestelling kunt u bekijken op Mijn account.
Met vriendelijk groet,
Media Markt Online
Ik krijg hem dus voor die 12,99![]()
zit ook een factuur bij en daar staat ook 12,99 op![]()
tot over 10 jaarquote:Op maandag 26 juli 2010 18:08 schreef mschol het volgende:
zowiezo is 45 euro te veel geld.. wacht wel totdattie goedkoper is, eurotje of 20 issie misschien wel waard..
De huidige markt brengt alleen maar bagger wegwerp spellen uit. Dit is een Blizzard spel. Krijg je een lange tijd plezier van.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
met de huidige markt, maximaal een jaartje..
totdat, om wat voor reden dan ook, je geen internetverbinding meer hebtquote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
De huidige markt brengt alleen maar bagger wegwerp spellen uit. Dit is een Blizzard spel. Krijg je een lange tijd plezier van.
Leverdatum vandaag, jij zit al te gamen?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die denken dat ik lieg
Morgen pas,quote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Leverdatum vandaag, jij zit al te gamen?
kan niet, hij wordt morgen pas geunlocked (/server aan)quote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Leverdatum vandaag, jij zit al te gamen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef PabloLopez het volgende:
Het wachten is voorbij, eindelijk na 10 jaar ofzo?!!
quote:The first game of the StarCraft series was released for Microsoft Windows on 31 March 1998
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |