SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ontstaan nieuwe communities die uiteindelijk het draagvlak vormen voor je spel, meneer Pearce?quote:Pearce: Do you really want chat rooms?
Dus als een toernooi georganiseerd wordt met spelers uit Amerika en Asia, dan moet ik 3x SC2 kopen en later nog 9 expansion packs om mee te doen?quote:So I need to buy two clients, that's what you're saying?
Pearce: Yeah.
Kek.quote:
Tja, 4-7 pool, of 9-pool ofzo zijn harde counters tegen 14cc. Maar Jaedong verloor de metagame in alle 3 de games, mindgamesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef Pritt het volgende:
JD moet zorgen dat Flash zijn 15CC er niet zomaar uit kan pompen. Maar goed, dat is dan wel een all-in tactiek voor JD en dat doe je ook niet zomaar met 2-0 achter.
Net online, gaat over een paar minuten beginnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:23 schreef pwned het volgende:
Engels commentaar:
http://www.ustream.tv/channel/day9tv
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.quote:
dan zou ik liever op fb toevoegen en filter ze in eenijstje zodat ze niks te zien krijgen van mijn profiel. En mss achteraf verwijderen kan ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.
en je volle naam+achternaam wordt in je friend list vermeld ipv je spelersnaam (wie de fuck bedenkt dat)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Of op facebook toevoegen. Lijkt me overigens sterk als dit final is, ik denk eerder dat 't is om te testen, en dat je in de retail de keuze hebt. Maar door die keuze nu niet te hebben kunnen ze dit testen ofzo.
Hmm, interessant interview.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:37 schreef koffiegast het volgende:
Wat een schande dat laatste interview. Zo wordt SC2 dus nooit populair, lat staan een eSports game.. maja de westerse wereld kennende smijt men maar al te graag veel geld over de balk om er een hype van te maken.
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=128014
Niets tegen het spel hoor, leuke rts. Zal zeer gepolijst uitkomen maar het hele infrastructuur erachter ruikt kont. En dit zijn duidelijk Activision invloeden.quote:Interviewer: There are many Europeans that have loads of American friends, and have a problem finding matches with Americans. I know you've already promised to bridge this divide...
[Bob Colayco: That's not the case.]
Interviewer No, it'll be structured very similarly to World of Warcraft, where you've got the European region and players matched against the other players within their region.
[BC: We haven't promised anything like that. That's something we'll look into, but I just wanted to jump in and clarify that.]
Interviewer: But you're not excluding the possibility – you're just saying there are no current plans for it?
Pearce: There are no current plans for it, and if you're a European player and you've got friends that are in another region that you want to be able to connect with, we definitely want to support that. It might mean that you have to access it through the US client, but those facilities will definitely be available in terms of, if you want the US client, go to the US website, download the US client.
Interviewer: So I can use my same account?
Pearce: No.
Interviewer: So I need to buy two clients, that's what you're saying?
Pearce: Yeah.
Agreed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Ik kan de nieuwe Battle.net echt niet uitstaan.
Waar heb je dit in godsnaam vandaan?quote:
Ik vind het menu an sich wel ok. Het is anders, maar niet veel slechter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Menu ziet er te simplistisch uit, doet pijn aan je ogen.
Waarom? Als je het niks vind hoef je het niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef Dibble het volgende:
Facebook intergratie. Laat dat aub weg Blizzard.
Helemaal mee eens, maar er zijn nog een hoop andere dingen:quote:
En Blizzard heeft aangekondigd niks aan de Galaxy Editor UI te gaan veranderen. Dat wordt dus weer hacken om syntax checken te omzeilen en extensions/preprocessors aan .galaxy code toe te voegen zoals Grimoire deed voor WC3's World Editor. GUI scriptingquote:2.0:
- geen internal chat commands
- geen channels
- geen global rankings
- geen cross server support
- geen custom game names
- geen custom game passwords
- geen clans
- geen tournaments
- geen cross game support
- geen lan latency
Forum Opties | |
---|---|