Die politieagent is echt prachtig typerendquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
IN THE FACE! HAHAHA! IN....THE.......FACE!!!
Hoe is het eigenlijk met je date meisje, is ze al terug uit spanje?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef CraniuM het volgende:
http://youtubedoubler.com/?video1=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DeRCJow2tKso&start1=&video2=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D1jU5QjVKeXg&start2=&authorName=Dogg
Even een vette youtube doubler gemaakt
Maandag pas.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je date meisje, is ze al terug uit spanje?
RDRquote:"Why the hell did you kill her? She didn't need to die."
"I didn't kill her"
"Yes you did!"
"Ok, ok, maybe just a little bit"
Duidelijk!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
The Hangover. Most overrated movie ever.
Hier in Amersfoort heb ik nog genoeg exemplaren zien liggenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:33 schreef Sigmund666 het volgende:
RDR wordt GVD overal pas weer vanaf woensdag geleverd. Had het hele succes totaal niet verwacht, aangezien de laatste Red Dead Game (die op de GTA III/ Manhunt engine draaide) vrij matig werd beoordeeld.![]()
Echt waar, van Maastricht tot Sittard tot Roermond, het spel is NERGENS meer leverbaar
[ afbeelding ]x 1000 tot de macht miljoen.
Jason Stathamquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
Ben een stukje van Transporter 3 aan het kijken tot de film die ik eigenlijk wil zien begint. Het blijft wel lekker kijkvoer:
[ afbeelding ]
En zij is een apart meisje, maar op de een of andere manier wel sexy vind ik:
[ afbeelding ]
In Crank vind ik hem wel cool ookquote:
Hij was erg sterk in die film!quote:
Jason Stathamquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
Ben een stukje van Transporter 3 aan het kijken tot de film die ik eigenlijk wil zien begint. Het blijft wel lekker kijkvoer:
[ afbeelding ]
En zij is een apart meisje, maar op de een of andere manier wel sexy vind ik:
[ afbeelding ]
Laat me raden, je vond er alleen tomatenquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Laat me raden, je vond er alleen tomaten
quote:
+1quote:
Volgens mij heb je meer dan 3 vrienden nodig daar om aardbeien te kwekenquote:
Je kan toch ook dingen 'bereiken' als je geld betaald?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je meer dan 3 vrienden nodig daar om aardbeien te kweken
Nog niet bij mijn huis geweest om post te kijken, maar heb je me 27 gram al binnen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je Fallout 3 al binnen trouwens?
Jullie kijken zeker DWDDquote:
Neequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nog niet bij me huis geweest om post te kijken, maar heb je me 27 gram al binnen?
Wel de 27 euro wissel geld, of niet?quote:
Moet je wel geld hebbenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan toch ook dingen 'bereiken' als je geld betaald?
Die welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wel de 27 euro wissel geld, of niet?
Jij hebt er denk ik wel een seizoenskaart vanquote:
Nu probeert hij het imago van flodder te redden door AQ belachelijk te maken, en vervolgens doet hij het omgekeerde. Hij is volledig de weg kwijt nu!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu gaan ze tegen elkaar in! Pakt popcorn
Denk je nu weer dat ik ook een kloon benquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nu probeert hij het imago van flodder te redden door AQ belachelijk te maken, en vervolgens doet hij het omgekeerde. Hij is volledig de weg kwijt nu!![]()
[ afbeelding ]
Nick is REAL!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk je nu weer dat ik ook een kloon ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |