En ook dat zou gek zijn als het wel zo wasquote:Op zondag 30 mei 2010 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat mag jij allemaal vinden hoor. Ik lig er niet echt wakker van.
Just my 3 cents
Nou dan moet ik maar snel een knappe jongeman regelen om met mij naar die film te gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
En die titel doet ook niet al een alarmbelletje rinkelen?
Dear John is puur vanwege Channing Tatum al de moeite waard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een vriend die even zijn verhaal kwijt moest. Net maar even met een wijntje op de bank het gesprek afgemaakt, is wel wat goedkoper en handigerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een uur bellen? Oeh, vertel. Dat moet spannend geweest zijn.
Ik ga mijn best doen. I get the pointquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Snatch is serieus een toffe film GB, kijken die hap!
Dear John vond ik zelf ook erg mooi.
@ nickquote:Op zondag 30 mei 2010 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat mag jij allemaal vinden hoor. Ik lig er niet echt wakker van.
Just my 3 cents
Jij bent zo ultiem snel op je pik getrapt gastquote:Op zondag 30 mei 2010 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ook dat zou gek zijn als het wel zo was. Je kan ook een keer kappen met je gezeik
?
Bron?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:16 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Grand Theft Auto: Vice City 2
Echt of niet
Vervelend, maar nu ben je lekker thuisquote:Op zondag 30 mei 2010 01:26 schreef Morthill het volgende:
Zo, hard gewerkt weer, naar huis rijden door de stromende regen op een waardeloos wegdek (A7 bij Leeuwarden) waardoor aquaplaning nogal vervelend werd
Jup, zo maar eens gaan pitten en morgen uitslapen. Laatste kans, want maandag gewoon weer gaan studeren voor de tentamens.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vervelend, maar nu ben je lekker thuis
Kun jij dat, vroeg opstaan om te leren, dat vind ik wel disciplinequote:Op zondag 30 mei 2010 01:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jup, zo maar eens gaan pitten en morgen uitslapen. Laatste kans, want maandag gewoon weer gaan studeren voor de tentamens.
Ik snooze meestal dan wel een half uurquote:Op zondag 30 mei 2010 01:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun jij dat, vroeg opstaan om te leren, dat vind ik wel discipline![]()
Slaap lekkerIk ga ook zo mijn bed in
dat heeft niks met mij pik te makenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent zo ultiem snel op je pik getrapt gast![]()
Ik hoor er nooit iemand over, behalve jij.
Verdere mededelingen van huishoudelijke aard:
http://www.thebigfourlive.com/
4 bazenbands, live, op het witte doek, in HD, voor de belachelijke prijs van 15 euro!!!
Ik denk dat iemand dat wel weet . 20 mei is ie in Japan verkrijgbaar. Een vertaling laat nog even op zich wachten, volgens mij. Maar ik ben er twee weken uit geweest, dus vertrouw niet op mijn blauwe ogen.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand of FF9 al op PSN staat?
Ah dan zal het wel een half jaar durenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat wel weet . 20 mei is ie in Japan verkrijgbaar. Een vertaling laat nog even op zich wachten, volgens mij. Maar ik ben er twee weken uit geweest, dus vertrouw niet op mijn blauwe ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |