ah, 'gewoon' een fourniturenzaak. ik zal es kijken, bedankt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij de fournituren afdeling van de stoffenwinkel in Dordrecht. Ik heb toen ook van die sleutelhangerhaakjes gekocht voor eventueel sleutelhangers
[..]
ik zou daarmee echt niet genoeg controle hebben vrees ik.quote:Ik heb hem echt alleen tussen mijn wijs en middelvinger, want dan kan ik tegelijkertijd mn werk vasthouden met mn duim en wijsvinger
van karinaandehaak en neverknew.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zou voor de onderste/larkfootstitch gaan trui... vind ik persoonlijk leuker (wat dichter). Waar heb je die vandaan? Ziet er wel leuk uit!
Ja, vond het handiger om maar gewoon 1 groot blog te maken ipv 1 per hobby/kind..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef trui het volgende:
hey lijnloos, heb je je blogs toch maar samengevoegd?![]()
leuk idee trouwens van die extra pootjes!
Ik zal eens kijken of me dat luktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef trui het volgende:
[..]
ah, 'gewoon' een fourniturenzaak. ik zal es kijken, bedankt!
[..]
ik zou daarmee echt niet genoeg controle hebben vrees ik.filmpje!
Tot dusver? Die ziet er al behoorlijk af uit hoor! Of ga je nog lining maken? Trouwens, rekken die handvaten niet ontzettend uit? Dat vind ik met gehaakte banden al best wel, maar ik kan me voorstellen dat dat bij zpagetti nog erger is...quote:
Ik ben heel benieuwd naar de foto's...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef Lijnloos het volgende:
Wat ik heb gedaan is de gsjes met de goede kant tegen elkaar houden en dan met dezelfde (kleur) draad er doorheen rijgen, maar dan alleen de buitenste lussen... zodat je dus de binnenste in feite bij elkaar gedrukt houd en niet die draad ziet. Dit dan per rijtje aan elkaar maken en dan een volgende rij op dezelfde manier (maar dan dus heel lang) eraan vast rijgen... Ik hoop dat je het snapt, ik zal wel kijken anders of ik morgen eens foto's van dat afwerken gemaakt krijg.
Ik heb even gezocht maar ik kan nu ook niets vinden, toen ook maar drie advertenties. Het aanbod is niet zo groot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef cropje het volgende:
Jeetje! Het lijkt wel of er in de grote haaktopics steeds sneller gepost wordt! Twee dagen niet gekeken en ik heb meteen het idee dat ik GIGANTISCH achterloop
@B.ertha: Jij had oogjes gevondenop Marktplaats. Waar zoek je op dan? Ik kan op Marktplaats nooit oogjes vinden... (Ik zoek op oogjes, ogen, veiligheidsogen, veiligheidsoogjes, haken, knuffels, en combinaties van die woorden, echt alles wat ik kan bedenken, ik zoek zowel in het onderwerp als in de advertentie...) Misschien moet ik anders ook met jullie bestelling in Engeland meedoen...
Nou ja, die ripple loopt erg schuin toe, kwam ook steeds wat steken te kort, bleek dat ik maar één kant op meerderde aan het eind, waardoor ik dus inderdaad te weinig overhield in de volgende rij... maar goed, dat weet ik nu, dus volgende keer moet het wel lukken...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef cropje het volgende:
Jeetje! Het lijkt wel of er in de grote haaktopics steeds sneller gepost wordt! Twee dagen niet gekeken en ik heb meteen het idee dat ik GIGANTISCH achterloop
--
@Lijnloos: Dat upje! Leuk hoor, zo'n gigantisch project! Het duurt weken, maar dan heb je ook wat! Wat is er trowuens mislukt aan je ripple? De onderste rij is wat strakker dan de rest, maar voor de rest zie ik geen mislukking hoor!
[..]
Ik ben heel benieuwd naar de foto's...
Ik ben met één hoes, inclusief binnenkant en ritssluiting, ongeveer 6-8 uur bezig. Maar ik haak niet fulltime, dus doe er zo'n 2-3 dagen over als ik, zoals nu, haast heb.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef cropje het volgende:
@YPPY en Hoothoot: wat een gigantische kussenhoezen maken jullie! Dat je er niet gek van wordt! Hoe lang ben je nou met zo'n ding bezig? Hoothoot, leuk ook die grote granny, wat ga je daarvan maken? Snellere kussenhoezen???
ik ben echt erg, ik denk meteen aan haken in de "back loop".quote:
het klopt, er zit wat rek in. maar de hoeveelheid rek valt mee, precies goed eigenlijk. komt misschien ook doordat ik er een 'foundation single crochet stitch' voor gebruikt heb..?quote:Tot dusver? Die ziet er al behoorlijk af uit hoor! Of ga je nog lining maken? Trouwens, rekken die handvaten niet ontzettend uit? Dat vind ik met gehaakte banden al best wel, maar ik kan me voorstellen dat dat bij zpagetti nog erger is...
ik zou echt gewoon nu meteen een paypal aanmaken! die kun je ook linken aan iDeal/internetbankieren, en tis allemaal nog veilig en verzekerd ook...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:30 schreef StefanieV het volgende:
Hmpf heb ik die 50 oogjes besteld, heb k geen paypall, moet ik het geld nu gaan opsturen. Ben daar wat huiverig over, wat als het verloren gaat. Moet naar de USA, dus een gewone rekening kan ook niet..
Oh well, straks eens naar de bank gaan en vragen of ik voor 7,35 dollars kan hebben haha En mss later eens zien om paypall aan te gaan.
Ik was zelf ook nogal verbaasd ja, haha! Maar het is gelukt hoor! Dus hij is uit de doos ^_^quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef cropje het volgende:
[...]
@Yachiru: Wauw! Wat een discipline! Is de PS inmiddels uit de doos? Dat wordt minder haken voorlopig
[...]
ooooeee! Die staat zó enorm op mijn verlanglijst!!! Laat je even weten of het wat is? Foto'tjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
mijn 200 squares book van Jan Eaton is vandaag bezorgd
Ik wil ook graag weten of het wat is! Heb toch nog Bol.com bonnen liggen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
mijn 200 squares book van Jan Eaton is vandaag bezorgd
daarmee was het keuzeproces ook een stuk eenvoudiger gewordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort garen is ook erg tof! Dit was ook leuk geweest voor mn octo!
Ja preciesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Ilske het volgende:
[..]
daarmee was het keuzeproces ook een stuk eenvoudiger geworden
ik weet echt niet wanneer ik daar tijd voor ga hebben, sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef wyccie het volgende:
kwakz0r, zou je misschien een paar voorbeelden uit dat boek kunnen laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |