abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82179600
Ik zou voor de onderste/larkfootstitch gaan trui... vind ik persoonlijk leuker (wat dichter). Waar heb je die vandaan? Ziet er wel leuk uit!
pi_82179686
Poes is klaar al vind ik het meer op een konijn lijken

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:15:41 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82179706
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:07 schreef Inu het volgende:

[..]

Bij de fournituren afdeling van de stoffenwinkel in Dordrecht. Ik heb toen ook van die sleutelhangerhaakjes gekocht voor eventueel sleutelhangers
[..]
ah, 'gewoon' een fourniturenzaak. ik zal es kijken, bedankt!
quote:
Ik heb hem echt alleen tussen mijn wijs en middelvinger, want dan kan ik tegelijkertijd mn werk vasthouden met mn duim en wijsvinger
ik zou daarmee echt niet genoeg controle hebben vrees ik. filmpje!
in de haak.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:16:09 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82179725
vicky, lief poesje hoor! en ik vind 't zeker geen konijn. alleen zijn de ogen niet zo heel kat-achtig misschien.
in de haak.
pi_82179841
Update:

Tot nu toe doen mee:
StefanieV
Lijnloos
B.ertha
AnitraX
anonieme haakster
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:20:29 #256
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82179874
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zou voor de onderste/larkfootstitch gaan trui... vind ik persoonlijk leuker (wat dichter). Waar heb je die vandaan? Ziet er wel leuk uit!
van karinaandehaak en neverknew.
in de haak.
pi_82179911
Vicky, ziet er stoer uit... misschien kun je hem nog pootjes geven (aan de voorkant naar beneden) zodat ie meer op een kat lijkt (voor jouw gevoel, vind het helemaal geen konijn hoor).

(zoiets)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:23:27 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82179979
hey lijnloos, heb je je blogs toch maar samengevoegd?
leuk idee trouwens van die extra pootjes!
in de haak.
pi_82179996
Lijnloos, dat is wel een goed idee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82180064
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef trui het volgende:
hey lijnloos, heb je je blogs toch maar samengevoegd?
leuk idee trouwens van die extra pootjes!
Ja, vond het handiger om maar gewoon 1 groot blog te maken ipv 1 per hobby/kind..
pi_82180815
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef trui het volgende:

[..]

ah, 'gewoon' een fourniturenzaak. ik zal es kijken, bedankt!
[..]

ik zou daarmee echt niet genoeg controle hebben vrees ik. filmpje!
Ik zal eens kijken of me dat lukt
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:03:39 #262
52016 Lyssa
music <3
pi_82181231
Werd net gebeld op werk dat ze op de creatieve therapie een boekje hadden wat wel iets voor mij zou zijn. Was er een dame van de begeleiding ook aan t haken uit een boekje "vrolijke beesten" oid! Meteen ff de magische ring techniek laten zien xD
pi_82183352
Jeetje! Het lijkt wel of er in de grote haaktopics steeds sneller gepost wordt! Twee dagen niet gekeken en ik heb meteen het idee dat ik GIGANTISCH achterloop

@mmascha: als je dichtere granny's wil kan je idd dikkere wol gebruiken, maar je kan ook voor een kleinere naald gaan...

@Lyssa: Jij zoekt een winkel voor oogjes? Er gaat een groepje (via B.ertha) bestellen op een Engelse website, misschien kun je daarmee meedoen? Oh en ik denk dat je kaktus niet netjes rechtop blijft staan omdat je alles in de achterste haakjes haakt, en niet alleen die ene rij waarvoor het in het patroon staat. Ik vind hem evengoed heel leuk trouwens! Dat gezichtje ook Oh en je zei dat je iets bij 3dnadia besteld hebt, kan dat ook naar Nederland dan? Ik zag alleen België op de website staan... Wat waren de verzendkosten?

@Vicky: Ik vind hem lief! En wat Lijnloos ook al zei, misschien dat hij katachtiger wordt als je er twee voorpootjes aan zet.

@B.ertha: Jij had oogjes gevondenop Marktplaats. Waar zoek je op dan? Ik kan op Marktplaats nooit oogjes vinden... (Ik zoek op oogjes, ogen, veiligheidsogen, veiligheidsoogjes, haken, knuffels, en combinaties van die woorden, echt alles wat ik kan bedenken, ik zoek zowel in het onderwerp als in de advertentie...) Misschien moet ik anders ook met jullie bestelling in Engeland meedoen...

@Yachiru: Wauw! Wat een discipline! Is de PS inmiddels uit de doos? Dat wordt minder haken voorlopig

@YPPY en Hoothoot: wat een gigantische kussenhoezen maken jullie! Dat je er niet gek van wordt! Hoe lang ben je nou met zo'n ding bezig? Hoothoot, leuk ook die grote granny, wat ga je daarvan maken? Snellere kussenhoezen???

@Ilske: Gaaf dat Zpagetti! Leuke kleur! Wat gaat het worden? Je ripple ziet er goed uit hoor! Die lining tutorial snap je pas goed als je het gaat doen. Ik heb een hele goedkope lap stof op de markt gehaald (2 euro per meter) en ben daarmee gaan oefenen, dat werkt!

@-Bubbles-: Aaahw! Wat is guusje lief

@Inu: Ben heel benieuwd naar je sloffen! Ik stel me echt van die enorme beesten voor aan je voeten voor... Maar moetje de zolen ook haken dan? Loopt dat wel lekker straks? Bestaan er niet zolen met gaatjes in de zijkanten waar je dan aan vast kan haken?
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef trui het volgende:
hier mijn tas tot dusver:
[ afbeelding ]
Tot dusver? Die ziet er al behoorlijk af uit hoor! Of ga je nog lining maken? Trouwens, rekken die handvaten niet ontzettend uit? Dat vind ik met gehaakte banden al best wel, maar ik kan me voorstellen dat dat bij zpagetti nog erger is...

@Lijnloos: Dat upje! Leuk hoor, zo'n gigantisch project! Het duurt weken, maar dan heb je ook wat! Wat is er trowuens mislukt aan je ripple? De onderste rij is wat strakker dan de rest, maar voor de rest zie ik geen mislukking hoor!
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef Lijnloos het volgende:
Wat ik heb gedaan is de gsjes met de goede kant tegen elkaar houden en dan met dezelfde (kleur) draad er doorheen rijgen, maar dan alleen de buitenste lussen... zodat je dus de binnenste in feite bij elkaar gedrukt houd en niet die draad ziet. Dit dan per rijtje aan elkaar maken en dan een volgende rij op dezelfde manier (maar dan dus heel lang) eraan vast rijgen... Ik hoop dat je het snapt, ik zal wel kijken anders of ik morgen eens foto's van dat afwerken gemaakt krijg.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's...
pi_82183556
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef cropje het volgende:
Jeetje! Het lijkt wel of er in de grote haaktopics steeds sneller gepost wordt! Twee dagen niet gekeken en ik heb meteen het idee dat ik GIGANTISCH achterloop

@B.ertha: Jij had oogjes gevondenop Marktplaats. Waar zoek je op dan? Ik kan op Marktplaats nooit oogjes vinden... (Ik zoek op oogjes, ogen, veiligheidsogen, veiligheidsoogjes, haken, knuffels, en combinaties van die woorden, echt alles wat ik kan bedenken, ik zoek zowel in het onderwerp als in de advertentie...) Misschien moet ik anders ook met jullie bestelling in Engeland meedoen...
Ik heb even gezocht maar ik kan nu ook niets vinden, toen ook maar drie advertenties. Het aanbod is niet zo groot.
pi_82183697
quote:
--

@Lijnloos: Dat upje! Leuk hoor, zo'n gigantisch project! Het duurt weken, maar dan heb je ook wat! Wat is er trowuens mislukt aan je ripple? De onderste rij is wat strakker dan de rest, maar voor de rest zie ik geen mislukking hoor!
[..]

Ik ben heel benieuwd naar de foto's...
Nou ja, die ripple loopt erg schuin toe, kwam ook steeds wat steken te kort, bleek dat ik maar één kant op meerderde aan het eind, waardoor ik dus inderdaad te weinig overhield in de volgende rij... maar goed, dat weet ik nu, dus volgende keer moet het wel lukken...

Die foto's houden jullie nog even te goed, steeds als ik weer verder ga is het avond en dan is het te donker om goede foto's te maken... bovendien ben ik nu met erg zwarte rijen bezig en da's helemaal niet meer te zien dan... misschien kan ik wat painten... (heb toch weer geen fluit te doen op mijn werk).
pi_82183838
quote:
@YPPY en Hoothoot: wat een gigantische kussenhoezen maken jullie! Dat je er niet gek van wordt! Hoe lang ben je nou met zo'n ding bezig? Hoothoot, leuk ook die grote granny, wat ga je daarvan maken? Snellere kussenhoezen???
Ik ben met één hoes, inclusief binnenkant en ritssluiting, ongeveer 6-8 uur bezig. Maar ik haak niet fulltime, dus doe er zo'n 2-3 dagen over als ik, zoals nu, haast heb.
Die grote granny... ik weet het nog niet. Denk dat ik van alle Eskimo-wol die ik heb van die granny's maak en dan uiteindelijk aan elkaar zetten tot een blanket. Heb ik in elk geval iets warms voor de winter

Ik ga zo naar een enorme wolwinkel in Nieuwpoort. Met recht een wolhalla
Nieuwe voorraad Drops-katoen kopen
pi_82184015
Veel plezier HootHoot!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:49:03 #268
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82184989
quote:
het idee dat ik GIGANTISCH achterloop
ik ben echt erg, ik denk meteen aan haken in de "back loop".
quote:
Tot dusver? Die ziet er al behoorlijk af uit hoor! Of ga je nog lining maken? Trouwens, rekken die handvaten niet ontzettend uit? Dat vind ik met gehaakte banden al best wel, maar ik kan me voorstellen dat dat bij zpagetti nog erger is...
het klopt, er zit wat rek in. maar de hoeveelheid rek valt mee, precies goed eigenlijk. komt misschien ook doordat ik er een 'foundation single crochet stitch' voor gebruikt heb..?
en ja, ik ga nog een voering erin zetten, en ik wil er ook nog een soort van sluitingsband bij/aan haken.
in de haak.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:17:27 #269
52016 Lyssa
music <3
pi_82186097
@ cropje ik heb zojuist m'n berichtje binnen van nadia dat t verstuurd is. Verzendkosten waren 2,95 oid. Ze heeft ook een NL bankrekening, dus dat ging prima!

@ Vicky leuke poezel! Lekker kleurtje ook! Het lijkt prima op een poes, maar misschien idd nog wat pootjes erbij. Misschien zouden de oortjes ook wat meer puntig moeten zijn!

[ Bericht 18% gewijzigd door Lyssa op 01-06-2010 13:29:43 ]
pi_82186684
Hmpf heb ik die 50 oogjes besteld, heb k geen paypall, moet ik het geld nu gaan opsturen. Ben daar wat huiverig over, wat als het verloren gaat. Moet naar de USA, dus een gewone rekening kan ook niet..

Oh well, straks eens naar de bank gaan en vragen of ik voor 7,35 dollars kan hebben haha En mss later eens zien om paypall aan te gaan.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:46:05 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82187269
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:30 schreef StefanieV het volgende:
Hmpf heb ik die 50 oogjes besteld, heb k geen paypall, moet ik het geld nu gaan opsturen. Ben daar wat huiverig over, wat als het verloren gaat. Moet naar de USA, dus een gewone rekening kan ook niet..

Oh well, straks eens naar de bank gaan en vragen of ik voor 7,35 dollars kan hebben haha En mss later eens zien om paypall aan te gaan.
ik zou echt gewoon nu meteen een paypal aanmaken! die kun je ook linken aan iDeal/internetbankieren, en tis allemaal nog veilig en verzekerd ook...

geld versturen zou ik echt niet doen
Kwak
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:22:56 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82188922
stefanie, ik sluit me aan bij kwakz0r, het is echt zo gedaan, het aanmaken van een paypall account. en stukken makkelijker en veiliger dan geld versturen via de post...!
in de haak.
pi_82190509
Ik sluit me bij de voorgangers aan Stefanie. En als je het niet vertrouwt kun je ervoor kiezen om je bankrekening niet te koppelen aan je Paypal account.
pi_82192604
quote:

[...]

@Yachiru: Wauw! Wat een discipline! Is de PS inmiddels uit de doos? Dat wordt minder haken voorlopig

[...]

Ik was zelf ook nogal verbaasd ja, haha! Maar het is gelukt hoor! Dus hij is uit de doos ^_^
Maar ik was deze week wel van plan om te haken hoor, heb nog een Guusje liggen die in elkaar gezet wil worden.. al heeeeel erg lang
Jouw Guusje is trouwens super gelukt Bubbles! Hoop dat 'ie bij mij ook zo mooi wordt als ik hem in elkaar heb gezet! Ik ga volgende week ook nog bij iemand op bezoek, en wil iets leuks voor haar haken om mee te nemen En binnenkort weer wat verjaardagen van familieleden die ook een gehaakt cadeautje verwachten
Zit eigenlijk sowieso nog niet heel veel achter de PS3 Het is een beetje stom (en off-topic ) maar niet alle spellen zijn fijn om te spelen omdat ik een beetje een oude tv heb.. En ik wilde eigenlijk geen HD tv kopen, omdat mijn oude het nog gewoon doet, maar aangezien de tekst soms vrijwel onleesbaar is en de beelden soms haperen denk ik dat ik het toch maar ga doen
Trui, ik vind die bovenste steek voor je potentiële dekentje trouwens erg mooi! Ben de naam even kwijt, maar ik stem dus voor die!
Nou, ik ben vergeten wat ik verder nog kwijt wou En ik heb geen tijd om terug te gaan lezen zodat ik het weer weet omdat ik nu m'n tanden moet gaan poetsen.. moet zo naar de tandarts.. lekker boeiend ook allemaal weer hè Maarja.. ik compenseer mijn weinige posten hier maar even met een lang verhaal!
pi_82192657
Oja! Vicky, je katje Wat een cutie, leuk kleurtje ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')