Jeetje! Het lijkt wel of er in de grote haaktopics steeds sneller gepost wordt! Twee dagen niet gekeken en ik heb meteen het idee dat ik GIGANTISCH achterloop

@mmascha: als je dichtere granny's wil kan je idd dikkere wol gebruiken, maar je kan ook voor een kleinere naald gaan...
@Lyssa: Jij zoekt een winkel voor oogjes? Er gaat een groepje (via B.ertha) bestellen op een Engelse website, misschien kun je daarmee meedoen? Oh en ik denk dat je kaktus niet netjes rechtop blijft staan omdat je alles in de achterste haakjes haakt, en niet alleen die ene rij waarvoor het in het patroon staat. Ik vind hem evengoed heel leuk trouwens! Dat gezichtje ook

Oh en je zei dat je iets bij 3dnadia besteld hebt, kan dat ook naar Nederland dan? Ik zag alleen België op de website staan... Wat waren de verzendkosten?
@Vicky: Ik vind hem lief! En wat Lijnloos ook al zei, misschien dat hij katachtiger wordt als je er twee voorpootjes aan zet.
@B.ertha: Jij had oogjes gevondenop Marktplaats. Waar zoek je op dan? Ik kan op Marktplaats nooit oogjes vinden... (Ik zoek op oogjes, ogen, veiligheidsogen, veiligheidsoogjes, haken, knuffels, en combinaties van die woorden, echt alles wat ik kan bedenken, ik zoek zowel in het onderwerp als in de advertentie...) Misschien moet ik anders ook met jullie bestelling in Engeland meedoen...
@Yachiru: Wauw! Wat een discipline! Is de PS inmiddels uit de doos? Dat wordt minder haken voorlopig

@YPPY en Hoothoot: wat een gigantische kussenhoezen maken jullie! Dat je er niet gek van wordt! Hoe lang ben je nou met zo'n ding bezig? Hoothoot, leuk ook die grote granny, wat ga je daarvan maken? Snellere kussenhoezen???

@Ilske: Gaaf dat Zpagetti! Leuke kleur! Wat gaat het worden? Je ripple ziet er goed uit hoor! Die lining tutorial snap je pas goed als je het gaat doen. Ik heb een hele goedkope lap stof op de markt gehaald (2 euro per meter) en ben daarmee gaan oefenen, dat werkt!
@-Bubbles-: Aaahw! Wat is guusje lief
@Inu: Ben heel benieuwd naar je sloffen! Ik stel me echt van die enorme beesten voor aan je voeten voor... Maar moetje de zolen ook haken dan? Loopt dat wel lekker straks? Bestaan er niet zolen met gaatjes in de zijkanten waar je dan aan vast kan haken?
quote:
Tot dusver? Die ziet er al behoorlijk af uit hoor! Of ga je nog lining maken? Trouwens, rekken die handvaten niet ontzettend uit? Dat vind ik met gehaakte banden al best wel, maar ik kan me voorstellen dat dat bij zpagetti nog erger is...
@Lijnloos: Dat upje! Leuk hoor, zo'n gigantisch project! Het duurt weken, maar dan heb je ook wat! Wat is er trowuens mislukt aan je ripple? De onderste rij is wat strakker dan de rest, maar voor de rest zie ik geen mislukking hoor!
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef Lijnloos het volgende:Wat ik heb gedaan is de gsjes met de goede kant tegen elkaar houden en dan met dezelfde (kleur) draad er doorheen rijgen, maar dan alleen de buitenste lussen... zodat je dus de binnenste in feite bij elkaar gedrukt houd en niet die draad ziet. Dit dan per rijtje aan elkaar maken en dan een volgende rij op dezelfde manier (maar dan dus heel lang) eraan vast rijgen... Ik hoop dat je het snapt, ik zal wel kijken anders of ik morgen eens foto's van dat afwerken gemaakt krijg.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's...