abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 22:03:02 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82121049
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:44 schreef Lyssa het volgende:

[..]

de schets!

[ afbeelding ]

Welke van de vier pootjes zal ik gaan maken?

hihi, ik zou voor nummer 4 gaan, dus de meest rechtse. en als je toch liever paars erin verwerkt, dan vind ik nr 3 het mooist.
in de haak.
  zondag 30 mei 2010 @ 22:04:35 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82121173
lijnloos, wat ziet je UP er al mooi uit zo!
en dat ripple proeflapje, is dat met de kleuren uit 't lucy-pakket? ze zijn leuk! en zo zie je maar weer dat een proeflapje heel zinvol kan zijn.
in de haak.
pi_82121363
Nee, niet uit het lucy=pakket (heb ik niet besteld, vond ik te duur en heb nog meer dan genoeg)... het is wat Jazz-garen, heb een zooi verschillende kleuren in de uitverkoop (aangezien die garen zijn gestopt) gekocht laatst, en dat bleek een leuke regenboog te kunnen zijn...
  zondag 30 mei 2010 @ 22:23:59 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82122560
ah, nog handiger.
tip voor mensen die toch nog zoiets willen bestellen, je krijgt 10% korting op alle aankopen bij die betreffende webshop als je lid wordt van de 'first 4 yarners' group op ravelry.
in de haak.
pi_82123742
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb in het begin ook alleen maar in 1 lus gehaakt. Nu haak ik iin 2 en ik vind het een stuk steviger worden.
Ik was vandaag bij een vriendin en idd, het voelt steviger aan :-) Ik ga het in het vervolg dus ook anders gaan doen.

Ik heb vandaag een Zpaghetti boekje gekocht haha, ga er dan ook aan beginnen! En 4 grote dozen vol met wol en katoen voor 20 euro!! Echt megaveel wol! Alleen gebruik ik niet zo veel wol haha, maarbon, het raakt wel op.
pi_82124614
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef trui het volgende:
ah, nog handiger.
tip voor mensen die toch nog zoiets willen bestellen, je krijgt 10% korting op alle aankopen bij die betreffende webshop als je lid wordt van de 'first 4 yarners' group op ravelry.
dank je! Heb alleen nog mail gedaan en die 10% krijg ik dus nog

Ik zit te denken om die granny blanket met het lucypack te maken maar ben zo bang dat ik te kort kom.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:09:52 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82125369
hoe bedoel je 'heb alleen nog mail gedaan'? je moet je wel eerst aanmelden bij die groep, en dan je ravelry-nickname vermelden bij de bestelling (als discount code).

anitra, hoeveel bollen zitten er dan in 't lucy pakket? kun je er niet eventueel een paar bollen extra bijbestellen?
in de haak.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:12:40 #158
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_82125505
Lyssa, ik zou alleen de pootjes 1 en 3 gebruiken (dus geen oranje in de pootjes)
Wordt een fleurig octo'tje
  zondag 30 mei 2010 @ 23:23:36 #159
52016 Lyssa
music <3
pi_82126005
In afwachting van de oogjes heb ik de Octo nog maar even laten liggen! Ook omdat ik er nog niet uit ben met de kleuren van de pootjes

Ben nu begonnen met een aap, met catania wol. Wat een heerlijke wol om mee te haken! Had beurse vingers omdat ik te strak haakte, maar hier glijdt de haaknaald heerlijk langs de gladde wol! En het ziet er ook prachtig uit! Wat is jullie goedkoopste/meest betrouwbare site voor catania wol?
  zondag 30 mei 2010 @ 23:29:39 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82126226
heb je wol of katoen?
in de haak.
pi_82126256
Ik vind pootje 1 mooi. Heb zelf ook nog een Octopusje liggen, mist nog 6 poten (geen zin meer).
  zondag 30 mei 2010 @ 23:35:57 #162
52016 Lyssa
music <3
pi_82126425
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:29 schreef trui het volgende:
heb je wol of katoen?
katoen! Gebruik het nogal door elkaar quat termen. Ik heb alleen maar katoen in huis
  zondag 30 mei 2010 @ 23:41:43 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82126623
in 'tvorige topic gaf iemand een link naar een webshop waar ze 't voor weinig verkopen. moment, even zoeken.

[edit]gevonden: zie hier. sabine noemde daar deze winkel.
in de haak.
pi_82127652
De poef is eindelijk af! Ben nu van de restjes zpaghetti nog een GS kussenhoes aan het haken, maar vandaag niet meer. Heb kramp in m'n handen/vingers en zal morgen wel spierpijn hebben.

Zal morgen even een foto van de poef maken.
pi_82131247
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef trui het volgende:
hoe bedoel je 'heb alleen nog mail gedaan'? je moet je wel eerst aanmelden bij die groep, en dan je ravelry-nickname vermelden bij de bestelling (als discount code).

anitra, hoeveel bollen zitten er dan in 't lucy pakket? kun je er niet eventueel een paar bollen extra bijbestellen?
ik heb met haar gemaild en ze houd 2 pakken vast voor mij en nog geen betaling gedaan dus kan die 10% nog gebruiken.
1 pak is 15 bollen, dus 30 bollen van 85 meter. Dat is per bol 30 meter minder dan bv phildar Coton 3 waar ik de baby ripple gedaan heb en nu die 1 petsoonsdeken mee maak
pi_82132202
hmmm, 85 meter, dat is niet zoveel... ik vind 125 meter al zo weinig als ik aan het gs'sen en knuffels maken ben... ik ga dus definitef echt niet voor die bollen. de kleuren combi is wel heel mooi...

bubbles, ik ben benieuwd naar je poef fijn dat ie af is, nu de kussentjes nog en dan kun je je armen echt rust gunnen
pi_82132742
Pfff, fluffy wol is heel moeilijk haken! Je ziet helemaal niks en je kunt dus ook niks natellen Mn fluffy bunny slippers zijn wel aan het vorderen Maar ik moest een upper sole en een bottom sole maken en de bottom is kleiner dan de upper....
pi_82132772
Ik bestel mijn catania meestal bij Hobbydoos, of ga naar de winkel (hier bij mijn werk om de hoek of in Enschede als ik daar toevallig ben). Qua kosten weinig verschil, hoewel bij hobbydoos de verzendkosten wel meegerekend moeten worden, dus dan maak ik meestal de bestelling dusdanig dat ik boven de 32 euro uitkom en da's dan eigenlijk weer niet zo slim (ga ik veel meer bestellen dan nodig en zo)...
pi_82132864
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
Pfff, fluffy wol is heel moeilijk haken! Je ziet helemaal niks en je kunt dus ook niks natellen Mn fluffy bunny slippers zijn wel aan het vorderen Maar ik moest een upper sole en een bottom sole maken en de bottom is kleiner dan de upper....
bedoelen ze dan de voorkant van de voet (upper sole) en achterkant van de voet (bottom sole)? want in dat geval is het logisch dat de achterkant wat kleiner is dan de voorkant. de voorkant heeft meer ruimte nodig met de tenen, en de achterkant minder met alleen de hiel die daarin hoeft... ik ben wel benieuwd... fotootje?
pi_82133163
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef mijsje het volgende:

[..]

bedoelen ze dan de voorkant van de voet (upper sole) en achterkant van de voet (bottom sole)? want in dat geval is het logisch dat de achterkant wat kleiner is dan de voorkant. de voorkant heeft meer ruimte nodig met de tenen, en de achterkant minder met alleen de hiel die daarin hoeft... ik ben wel benieuwd... fotootje?
Nee, het zijn wel echt twee losse hele zolen eigenlijk. De ene moest met sc gemaakt worden en de ander met hdc... Misschien heb ik wel gewoon de verkeerde steek gebruikt denk ik nu ineens Ga het nog eens even goed nakijken vanavond Maar was gefrustreerd door de wol

Heb ondertussen wel het lijf van Totoro af, hij is echt gigantisch!
pi_82133202
ow, dan is het de dubbele zool... heb je wel gekeken naar engelse steek of amerikaanse steek? dat kan ook een verschil opleveren... (zie OP)

* mijsje benieuwd is naar Totoro!
pi_82134073
Ik heb een opdracht 'binnengesleept' voor vier kussens
Dat wordt fulltime haken de komende tijd
pi_82134293
doe je goed! voor familie?
pi_82134858
hoothoot, ik voel een handeltje/webshop aankomen! wat leuk zeg!

En nu aan het werk, anders komt het nooit af

Ik ben echt een beetje hoteldebotel, wil alles tegelijk maken, ben de tutorial van futuregirl voor de liners van de tassen aan het bestuderen (al snap ik hem nog niet helemaal), ik wil stofjes kopen (en dan dus ook een naaimachien ), Lucy heeft op haar blog een granny stripe blanket , ik wil een Starling handbag maken.............er is zoveel leuks!!!

*zucht, luxeprobleem*

[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_82135210
Luxeprobleem inderdaad maar wel heeeeeel herkenbaar. Moet zelf helaas ook gewoon "werken" dus geen haken of afwerken van mijn upje. Kwam wel een Nintendo-contest tegen via Ravelry, dus ik ga zeker mijn Upje insturen voor deelname als ie af is. Hoofdprijs is $250, dus de moeite waard zeg maar....

Hoothoot, doe je goed! Werk aan de winkel voor jou!
pi_82135930
*kijkt op van haakwerk*
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef mijsje het volgende:
doe je goed! voor familie?
Nee, via marktplaats. Ik heb daar de afgelopen maanden regelmatig gehaakte kussens en vlaggenlijnen verkocht, en zo af en toe kwam er een mailtje binnen met een verzoek voor een bepaalde kleur. Maar vier tegelijk... dat heb ik nog niet eerder gehad!

Haha, een handeltje zou leuk zijn.

*haakt verder*
  maandag 31 mei 2010 @ 11:34:55 #177
52016 Lyssa
music <3
pi_82135977
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Luxeprobleem inderdaad maar wel heeeeeel herkenbaar. Moet zelf helaas ook gewoon "werken" dus geen haken of afwerken van mijn upje. Kwam wel een Nintendo-contest tegen via Ravelry, dus ik ga zeker mijn Upje insturen voor deelname als ie af is. Hoofdprijs is $250, dus de moeite waard zeg maar....

Hoothoot, doe je goed! Werk aan de winkel voor jou!
Waar vind je die contests?
pi_82136399
Hierbij dan de foto's van de poef

En nu wil ik heel graag weer aan wat nieuws beginnen van mijn to-do lijstje, maar ik moet nu echt gaan leren anders kan ik in de zomer nog minder haken
pi_82136528
Mooie poef, Bubbles!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:50:12 #180
52016 Lyssa
music <3
pi_82136574
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:46 schreef -Bubbles- het volgende:
Hierbij dan de foto's van de poef

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nu wil ik heel graag weer aan wat nieuws beginnen van mijn to-do lijstje, maar ik moet nu echt gaan leren anders kan ik in de zomer nog minder haken
Gaaf!! Maar wat een werk moet dat inderdaad geweest zijn!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:52:06 #181
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82136656
ik vind 'm leuk geworden bubbles! wat een werk! heb je de onderkant ook gehaakt of zit 't er alleen aan vast gemaakt?

lijnloos, wat grappig dat er zo'n contest is. je maakt vast een goede kans!
in de haak.
pi_82136850
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef trui het volgende:
ik vind 'm leuk geworden bubbles! wat een werk! heb je de onderkant ook gehaakt of zit 't er alleen aan vast gemaakt?

lijnloos, wat grappig dat er zo'n contest is. je maakt vast een goede kans!
De onderkant is een randje bruin als afwerking. Heb ik gewoon rondom gehaakt.
Heb nu nog last van mn arm
pi_82137582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Waar vind je die contests?
Ik vond hem redelijk toevallig toen ik op ravelry aan het kijken was bij andere dergelijke projecten...
Hier een linkje: http://www.happyseamstress.com/contests/nintendo-craft-contest

Vraag me wel af hoeveel kans ik zou maken, als ik zo wat andere projecten zie die veel groter en dus ook wel indrukwekkender zijn... maar goed, we zien het wel.

HootHoot, wat stoer! MP is dus een goeie spot om dat soort dingen te plaatsen... (*onthouden gaat)

Bubbles, vette poef hoor! Wel tof zo met dat grove zpagetti...
  maandag 31 mei 2010 @ 12:17:24 #184
52016 Lyssa
music <3
pi_82137687
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik vond hem redelijk toevallig toen ik op ravelry aan het kijken was bij andere dergelijke projecten...
Hier een linkje: http://www.happyseamstress.com/contests/nintendo-craft-contest

Vraag me wel af hoeveel kans ik zou maken, als ik zo wat andere projecten zie die veel groter en dus ook wel indrukwekkender zijn... maar goed, we zien het wel.

HootHoot, wat stoer! MP is dus een goeie spot om dat soort dingen te plaatsen... (*onthouden gaat)

Bubbles, vette poef hoor! Wel tof zo met dat grove zpagetti...
Jouw UPje is ook wel echt een groot project hoor! Ik zie veel kleine en niet zulke mooie dingen er tussen staan. Gewoon meedoen, ik vind jouw UPje, zeker als ie straks af is echt een tof project

Misschien ga ik nog een pokemon maken Dat wilde ik sowieso al graag
pi_82137891
Dankjewel! Ik heb nog eens goed zitten neuzen tussen wat er allemaal is ingestuurd en weinig waar ik echt van onder de indruk raak. Goed, die grote geborduurde dingen zijn ook wel heel tof, en zeker veel werk, maar er zit ook een boel troep tussen... Oh well, we zien wel.
pi_82138694
Gauw dat Upje insturen, erg veel concurrentie staat er nog niet op. Ik vind het gevilte up-tasje erg leuk, het meeste verder vind ik gefröbel (strijkkralen, kom op zeg..)
pi_82139119
Ja, dit zet wel aan tot snel insturen, aangezien ik men ook de tijd moet geven om erop te kunnen stemmen natuurlijk.... Oh... ik wil NU!!!! naar huis en de boel afmaken...
  maandag 31 mei 2010 @ 13:03:17 #188
52016 Lyssa
music <3
pi_82139500
Oh ik dacht dat het stemmen vanaf 30 juni was, maar dan gaat de officiele jury naar de hoogst beoordeelde kijken. Dan ga ik me niet uit de naad werken Als ik een pokemon wou maken moest ik dat waarschijnlijk met een eigen patroon gaan doen, en dat gaat me nogal wat tijd kosten!

Ik merk trouwens al meteen dat ik niet meer gewoon tv kan kijken zonder iets in mn handen te doen hebben!
pi_82139568
Je hebt wel een weblog met leuke pokemons hoor (iets met wolf/dreamer iets)... zal es kijken voor je. Daar staan wel leuke patroontjes

-> http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/
  maandag 31 mei 2010 @ 13:10:09 #190
52016 Lyssa
music <3
pi_82139756
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Lijnloos het volgende:
Je hebt wel een weblog met leuke pokemons hoor (iets met wolf/dreamer iets)... zal es kijken voor je. Daar staan wel leuke patroontjes

-> http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/
Ja, die had ik inderdaad ook gezien, maar vind het dan leuker om zelf dan wat te verzinnen. Net zoals dat jij nog een twist heb gegeven aan je UPje door zelf grootte te kiezen en 'm op een deken te maken Je moet maar melden als ie erop staat, gaan we allemaal even stemmen

Ik ga mijn aapje wel ombouwen naar deze

[ Bericht 5% gewijzigd door Lyssa op 31-05-2010 13:24:44 ]
pi_82140401
Haha, lekker fluffy maken... dan wordt ie vast wel cool!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:28:39 #192
52016 Lyssa
music <3
pi_82140482
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, lekker fluffy maken... dan wordt ie vast wel cool!
Wat voor advies kan je geven voor de fluffy-ness?
pi_82140854
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Wat voor advies kan je geven voor de fluffy-ness?
Fluffy wol kopen? Is wel erg lastig haken! Of gewoon fleece erop naaien
pi_82140859
UHm, vrij weinig, maar wellicht die staart en zo maken van extra pluizige wol... ipv catania of zo. Je hebt geloof ik ook wel van die spriet/pluiswol... effe checken hoor...

Edit: zoiets?

(schachenmayer Venuto)

(schachenmayer Brazilia)

(phildar fourrure)
pi_82140864
Hmzz, mn ripple blanket wordt nu al te zwaar om gewoon aan te werken (op schoot) en het is nog maar 46 centimeter
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  maandag 31 mei 2010 @ 13:45:43 #196
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82141148
jannuk, is ie van puur katoen? dat is wel vrij zwaar garen inderdaad.

over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
in de haak.
pi_82141277
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef trui het volgende:

over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
Nee, hij is van Saskia wol, van de Wibra, puur synthetisch dus. Vast niet echt zwaar, maar ik kan hem niet meer houden. Dus dan maar op de tafel, ligt daar ook nog eens een kleedje overheen.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  maandag 31 mei 2010 @ 13:49:58 #198
52016 Lyssa
music <3
pi_82141301
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:37 schreef Lijnloos het volgende:
UHm, vrij weinig, maar wellicht die staart en zo maken van extra pluizige wol... ipv catania of zo. Je hebt geloof ik ook wel van die spriet/pluiswol... effe checken hoor...

Edit: zoiets?
[ afbeelding ]
(schachenmayer Venuto)

[ afbeelding ]
(schachenmayer Brazilia)

[ afbeelding ]
(phildar fourrure)
Moet ik maar eens naar kijken! Haakt wel extra lastig natuurlijk
  maandag 31 mei 2010 @ 13:51:03 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82141332
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Jannuk het volgende:
Nee, hij is van Saskia wol, van de Wibra, puur synthetisch dus. Vast niet echt zwaar, maar ik kan hem niet meer houden. Dus dan maar op de tafel, ligt daar ook nog eens een kleedje overheen.
dat is dan wel een nadeel van zo'n groot project zeg, ik heb er nog geen ervaring mee.
in de haak.
pi_82141452
quote:

Misschien deze Duitse?

http://www.wolhemel-shop.nl/index.php?cPath=1_88&osCsid=tzbeuwtkqdszy

Of brandnetelgaren:

http://www.diversan.nl/index.php?item=brandnetelgaren-en-vezels&action=page&group_id=18&lang=NL

Waar ze trouwens ook dit geweldige garen hebben

pi_82141463
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef trui het volgende:

[..]

dat is dan wel een nadeel van zo'n groot project zeg, ik heb er nog geen ervaring mee.
Nah ja, het ligt ook wel een beetje aan mij, ik kan alles wat groter is dan een centimeter of 30 bij 30 al niet fatsoenlijk meer vasthouden.
Love is for real, today!
pi_82141684
quote:

Geen linkje, maar zo uit mijn hoofd een paar: Drops komt uit Noorwegen, Phildar uit Frankrijk, Durable (breikatoen) uit NL, Schachenmayr (Catania!) uit Duitsland, Rowan uit de UK, Scheepjeswol uit NL.
pi_82141787
Trui, echte Nederlandse wol is natuurlijk Scheepjes!
Leuk joh, zo'n swap. Als mijn huidige mega-project af is ga ik me daar ook eens op oriënteren.
pi_82142306
Als je ligt gaat het makkelijk met grote projecten

Trui dat is leuk! En idd scheepjeswol is hollands.
pi_82143752
Aah, een spitze webshop gevonden! Leuke stofjes en leuke toebehoren voor tassen e.d.

http://www.frautulpe.de/
pi_82145622
Oh Inu, daar hebben ze inderdaad ook leuke stofjes... maar ik mag voorlopig effe helemaal niks meer bestellen van mezelf, anders komen mijn lopende projecten nooit af.
pi_82146838
It's picture-time!!!

start met zpagetti:

mijn granny-squares nog tegoed:

start van mijn ripple-cushion (nog altijd wat opkrullend, maar wordt beter):

pi_82147022
Ilske, ben je die zpagetti nou met een pen aan het haken?
Mooi gs-jes! en leuk om je ripple te zien!
pi_82147106
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Lijnloos het volgende:
Ilske, ben je die zpagetti nou met een pen aan het haken?
Mooi gs-jes! en leuk om je ripple te zien!
haha, dat zei mijn vriend ook al, het lijkt op zo'n boardmarker, maar het is toch echt een kunststof haaknaald
pi_82147335
Oh, ja de "haak" zit ook aan de andere kant dan gefotografeerd denk ik?! Laat maar, heb nu goed gekeken... Wel lekker dik
Oh en waar heb je die andere haaknaald gehaald? Ziet er heel fijn uit. Ik heb gewoon van die simpele aluminium dingen, maar zo'n dikkere grip met dun eindje lijkt me best prettig... Ik glij altijd weg...
pi_82147539
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, ja de "haak" zit ook aan de andere kant dan gefotografeerd denk ik?! Laat maar, heb nu goed gekeken... Wel lekker dik
Oh en waar heb je die andere haaknaald gehaald? Ziet er heel fijn uit. Ik heb gewoon van die simpele aluminium dingen, maar zo'n dikkere grip met dun eindje lijkt me best prettig... Ik glij altijd weg...
Deze heb ik gekocht bij Hand Made Heaven in Amsterdam, maar Hobbydoos heeft ze ook (zoek op ergonomische haaknaald of Clover Soft Touch)

Link: http://www.hobbydoos.nl/w(...)-haaknaald-05-mm.asp
  maandag 31 mei 2010 @ 16:42:45 #212
52016 Lyssa
music <3
pi_82149288
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ilske het volgende:
It's picture-time!!!

start met zpagetti:
[ afbeelding ]

mijn granny-squares nog tegoed:
[ afbeelding ]

start van mijn ripple-cushion (nog altijd wat opkrullend, maar wordt beter):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toffe projecten! Leuke kleuren van de zpagetti, wat ga je daarvan maken? Dat ripple effect blijft toch ook erg tof

Mijn Buneary is onderweg:
pi_82149730
Leuke projecten Ilske! Vooral die Zpagetti ziet er gaaf uit, ben benieuwd wat het gaat worden.
De riple ziet er ook veelbelovend uit!
  maandag 31 mei 2010 @ 18:53:51 #214
52016 Lyssa
music <3
pi_82155694
Heeft iemand nog een mooi patroontje voor een cavia? Ik ben zojuist mijn lieve Loki verloren En ik wil 'm graag namaken (ong) als amigurumi.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lyssa op 31-05-2010 19:28:54 ]
pi_82157221
Lyssa jij vliegt er wel helemaal in hé Er staan er wel op ravelry 2, maar die zijn beide betalend.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:43:15 #217
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82161520
Lyssa

Mijn tas is (eindelijk) af. Vandeweek even een foto maken. Ik wil er nog wel een binnenvoering inmaken. Zag net een naaimachine in een folder. Hmm. Eens in verdiepen.

Nu dus een nieuw project. Ik wil eigenlijk ook aan dat nieuwe dekenpatroon van Lucy beginnen. Maar een deken voor een bed van 1.80x2.20m kijk ik nog niet echt naar uit. Zie eens voor je als ie bijna af is Dan verdwijn ik onder mijn werk.

Mijn golfjesdeken is ook van Saskia wol. Die was ook best zwaar toen ie bijna af was. Gelukkig was het winter
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 31 mei 2010 @ 21:09:10 #218
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82163314
mmascha, dat is ook wat mij tegenhoudt aan zo'n deken-project. maar ik heb weer een zwangere collega erbij, ik bedacht me ineens dat een baby-dekentje ook wel een leuk cadeau is, ik hoef natuurlijk niet altijd maar muziekdoosjes of rammelaars te geven.
in de haak.
  maandag 31 mei 2010 @ 21:13:54 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82163617
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Lijnloos het volgende:
dit lijkt me ook wel een fijn setje! heb je ze meteen in allerlei maten. en ik heb vernomen dat ze goed zijn.
in de haak.
pi_82164210
Oeh trui, die zien er inderdaad ook heel fijn uit...
pi_82164566
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:13 schreef trui het volgende:

[..]

dit lijkt me ook wel een fijn setje! heb je ze meteen in allerlei maten. en ik heb vernomen dat ze goed zijn.
Ik zou die wel willen bestellen maar is er iemand die wilt meedoen? Het is 4,50 voor verzendingskosten, dus mss kunnen we dan delen?
pi_82164827
Ik wil eventueel wel meedoen.
Ik moet een etuitje hebben daarvoor, maar ik heb geen zin om daar ook weer geld aan uit te geven. Waar laten jullie je naalden?
  maandag 31 mei 2010 @ 21:32:02 #223
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82164853
ik heb al genoeg clover soft-touch naalden in diverse maten, dus ik laat 't even voorbij gaan. maar ik had 't bijna gedaan, gewoon voor de heb (en haak uiteraard).
in de haak.
  maandag 31 mei 2010 @ 21:32:18 #224
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82164868
b.ertha, die etuitjes kun je ook haken!
zie bijvoorbeeld mijsjes mapje
in de haak.
pi_82164880
Die liggen gewoon los in mijn doos dus af en toe moet ik zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties