hihi, ik zou voor nummer 4 gaan, dus de meest rechtse. en als je toch liever paars erin verwerkt, dan vind ik nr 3 het mooist.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
de schets!
[ afbeelding ]
Welke van de vier pootjes zal ik gaan maken?
Ik was vandaag bij een vriendin en idd, het voelt steviger aan :-) Ik ga het in het vervolg dus ook anders gaan doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb in het begin ook alleen maar in 1 lus gehaakt. Nu haak ik iin 2 en ik vind het een stuk steviger worden.
dank je! Heb alleen nog mail gedaan en die 10% krijg ik dus nogquote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef trui het volgende:
ah, nog handiger.![]()
tip voor mensen die toch nog zoiets willen bestellen, je krijgt 10% korting op alle aankopen bij die betreffende webshop als je lid wordt van de 'first 4 yarners' group op ravelry.
katoen! Gebruik het nogal door elkaar quat termen. Ik heb alleen maar katoen in huisquote:Op zondag 30 mei 2010 23:29 schreef trui het volgende:
heb je wol of katoen?
ik heb met haar gemaild en ze houd 2 pakken vast voor mij en nog geen betaling gedaan dus kan die 10% nog gebruiken.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef trui het volgende:
hoe bedoel je 'heb alleen nog mail gedaan'? je moet je wel eerst aanmelden bij die groep, en dan je ravelry-nickname vermelden bij de bestelling (als discount code).
anitra, hoeveel bollen zitten er dan in 't lucy pakket? kun je er niet eventueel een paar bollen extra bijbestellen?
bedoelen ze dan de voorkant van de voet (upper sole) en achterkant van de voet (bottom sole)? want in dat geval is het logisch dat de achterkant wat kleiner is dan de voorkant. de voorkant heeft meer ruimte nodig met de tenen, en de achterkant minder met alleen de hiel die daarin hoeft... ik ben wel benieuwd... fotootje?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
Pfff, fluffy wol is heel moeilijk haken! Je ziet helemaal niks en je kunt dus ook niks natellenMn fluffy bunny slippers zijn wel aan het vorderen
Maar ik moest een upper sole en een bottom sole maken en de bottom is kleiner dan de upper....
Nee, het zijn wel echt twee losse hele zolen eigenlijk. De ene moest met sc gemaakt worden en de ander met hdc... Misschien heb ik wel gewoon de verkeerde steek gebruikt denk ik nu ineensquote:Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
bedoelen ze dan de voorkant van de voet (upper sole) en achterkant van de voet (bottom sole)? want in dat geval is het logisch dat de achterkant wat kleiner is dan de voorkant. de voorkant heeft meer ruimte nodig met de tenen, en de achterkant minder met alleen de hiel die daarin hoeft... ik ben wel benieuwd... fotootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |