abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82135930
*kijkt op van haakwerk*
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef mijsje het volgende:
doe je goed! voor familie?
Nee, via marktplaats. Ik heb daar de afgelopen maanden regelmatig gehaakte kussens en vlaggenlijnen verkocht, en zo af en toe kwam er een mailtje binnen met een verzoek voor een bepaalde kleur. Maar vier tegelijk... dat heb ik nog niet eerder gehad!

Haha, een handeltje zou leuk zijn.

*haakt verder*
  maandag 31 mei 2010 @ 11:34:55 #177
52016 Lyssa
music <3
pi_82135977
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Luxeprobleem inderdaad maar wel heeeeeel herkenbaar. Moet zelf helaas ook gewoon "werken" dus geen haken of afwerken van mijn upje. Kwam wel een Nintendo-contest tegen via Ravelry, dus ik ga zeker mijn Upje insturen voor deelname als ie af is. Hoofdprijs is $250, dus de moeite waard zeg maar....

Hoothoot, doe je goed! Werk aan de winkel voor jou!
Waar vind je die contests?
pi_82136399
Hierbij dan de foto's van de poef

En nu wil ik heel graag weer aan wat nieuws beginnen van mijn to-do lijstje, maar ik moet nu echt gaan leren anders kan ik in de zomer nog minder haken
pi_82136528
Mooie poef, Bubbles!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:50:12 #180
52016 Lyssa
music <3
pi_82136574
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:46 schreef -Bubbles- het volgende:
Hierbij dan de foto's van de poef

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En nu wil ik heel graag weer aan wat nieuws beginnen van mijn to-do lijstje, maar ik moet nu echt gaan leren anders kan ik in de zomer nog minder haken
Gaaf!! Maar wat een werk moet dat inderdaad geweest zijn!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:52:06 #181
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82136656
ik vind 'm leuk geworden bubbles! wat een werk! heb je de onderkant ook gehaakt of zit 't er alleen aan vast gemaakt?

lijnloos, wat grappig dat er zo'n contest is. je maakt vast een goede kans!
in de haak.
pi_82136850
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef trui het volgende:
ik vind 'm leuk geworden bubbles! wat een werk! heb je de onderkant ook gehaakt of zit 't er alleen aan vast gemaakt?

lijnloos, wat grappig dat er zo'n contest is. je maakt vast een goede kans!
De onderkant is een randje bruin als afwerking. Heb ik gewoon rondom gehaakt.
Heb nu nog last van mn arm
pi_82137582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Waar vind je die contests?
Ik vond hem redelijk toevallig toen ik op ravelry aan het kijken was bij andere dergelijke projecten...
Hier een linkje: http://www.happyseamstress.com/contests/nintendo-craft-contest

Vraag me wel af hoeveel kans ik zou maken, als ik zo wat andere projecten zie die veel groter en dus ook wel indrukwekkender zijn... maar goed, we zien het wel.

HootHoot, wat stoer! MP is dus een goeie spot om dat soort dingen te plaatsen... (*onthouden gaat)

Bubbles, vette poef hoor! Wel tof zo met dat grove zpagetti...
  maandag 31 mei 2010 @ 12:17:24 #184
52016 Lyssa
music <3
pi_82137687
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik vond hem redelijk toevallig toen ik op ravelry aan het kijken was bij andere dergelijke projecten...
Hier een linkje: http://www.happyseamstress.com/contests/nintendo-craft-contest

Vraag me wel af hoeveel kans ik zou maken, als ik zo wat andere projecten zie die veel groter en dus ook wel indrukwekkender zijn... maar goed, we zien het wel.

HootHoot, wat stoer! MP is dus een goeie spot om dat soort dingen te plaatsen... (*onthouden gaat)

Bubbles, vette poef hoor! Wel tof zo met dat grove zpagetti...
Jouw UPje is ook wel echt een groot project hoor! Ik zie veel kleine en niet zulke mooie dingen er tussen staan. Gewoon meedoen, ik vind jouw UPje, zeker als ie straks af is echt een tof project

Misschien ga ik nog een pokemon maken Dat wilde ik sowieso al graag
pi_82137891
Dankjewel! Ik heb nog eens goed zitten neuzen tussen wat er allemaal is ingestuurd en weinig waar ik echt van onder de indruk raak. Goed, die grote geborduurde dingen zijn ook wel heel tof, en zeker veel werk, maar er zit ook een boel troep tussen... Oh well, we zien wel.
pi_82138694
Gauw dat Upje insturen, erg veel concurrentie staat er nog niet op. Ik vind het gevilte up-tasje erg leuk, het meeste verder vind ik gefröbel (strijkkralen, kom op zeg..)
pi_82139119
Ja, dit zet wel aan tot snel insturen, aangezien ik men ook de tijd moet geven om erop te kunnen stemmen natuurlijk.... Oh... ik wil NU!!!! naar huis en de boel afmaken...
  maandag 31 mei 2010 @ 13:03:17 #188
52016 Lyssa
music <3
pi_82139500
Oh ik dacht dat het stemmen vanaf 30 juni was, maar dan gaat de officiele jury naar de hoogst beoordeelde kijken. Dan ga ik me niet uit de naad werken Als ik een pokemon wou maken moest ik dat waarschijnlijk met een eigen patroon gaan doen, en dat gaat me nogal wat tijd kosten!

Ik merk trouwens al meteen dat ik niet meer gewoon tv kan kijken zonder iets in mn handen te doen hebben!
pi_82139568
Je hebt wel een weblog met leuke pokemons hoor (iets met wolf/dreamer iets)... zal es kijken voor je. Daar staan wel leuke patroontjes

-> http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/
  maandag 31 mei 2010 @ 13:10:09 #190
52016 Lyssa
music <3
pi_82139756
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Lijnloos het volgende:
Je hebt wel een weblog met leuke pokemons hoor (iets met wolf/dreamer iets)... zal es kijken voor je. Daar staan wel leuke patroontjes

-> http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/
Ja, die had ik inderdaad ook gezien, maar vind het dan leuker om zelf dan wat te verzinnen. Net zoals dat jij nog een twist heb gegeven aan je UPje door zelf grootte te kiezen en 'm op een deken te maken Je moet maar melden als ie erop staat, gaan we allemaal even stemmen

Ik ga mijn aapje wel ombouwen naar deze

[ Bericht 5% gewijzigd door Lyssa op 31-05-2010 13:24:44 ]
pi_82140401
Haha, lekker fluffy maken... dan wordt ie vast wel cool!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:28:39 #192
52016 Lyssa
music <3
pi_82140482
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, lekker fluffy maken... dan wordt ie vast wel cool!
Wat voor advies kan je geven voor de fluffy-ness?
pi_82140854
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Wat voor advies kan je geven voor de fluffy-ness?
Fluffy wol kopen? Is wel erg lastig haken! Of gewoon fleece erop naaien
pi_82140859
UHm, vrij weinig, maar wellicht die staart en zo maken van extra pluizige wol... ipv catania of zo. Je hebt geloof ik ook wel van die spriet/pluiswol... effe checken hoor...

Edit: zoiets?

(schachenmayer Venuto)

(schachenmayer Brazilia)

(phildar fourrure)
pi_82140864
Hmzz, mn ripple blanket wordt nu al te zwaar om gewoon aan te werken (op schoot) en het is nog maar 46 centimeter
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  maandag 31 mei 2010 @ 13:45:43 #196
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82141148
jannuk, is ie van puur katoen? dat is wel vrij zwaar garen inderdaad.

over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
in de haak.
pi_82141277
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef trui het volgende:

over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
Nee, hij is van Saskia wol, van de Wibra, puur synthetisch dus. Vast niet echt zwaar, maar ik kan hem niet meer houden. Dus dan maar op de tafel, ligt daar ook nog eens een kleedje overheen.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  maandag 31 mei 2010 @ 13:49:58 #198
52016 Lyssa
music <3
pi_82141301
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:37 schreef Lijnloos het volgende:
UHm, vrij weinig, maar wellicht die staart en zo maken van extra pluizige wol... ipv catania of zo. Je hebt geloof ik ook wel van die spriet/pluiswol... effe checken hoor...

Edit: zoiets?
[ afbeelding ]
(schachenmayer Venuto)

[ afbeelding ]
(schachenmayer Brazilia)

[ afbeelding ]
(phildar fourrure)
Moet ik maar eens naar kijken! Haakt wel extra lastig natuurlijk
  maandag 31 mei 2010 @ 13:51:03 #199
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82141332
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Jannuk het volgende:
Nee, hij is van Saskia wol, van de Wibra, puur synthetisch dus. Vast niet echt zwaar, maar ik kan hem niet meer houden. Dus dan maar op de tafel, ligt daar ook nog eens een kleedje overheen.
dat is dan wel een nadeel van zo'n groot project zeg, ik heb er nog geen ervaring mee.
in de haak.
pi_82141452
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef trui het volgende:

Misschien deze Duitse?

http://www.wolhemel-shop.nl/index.php?cPath=1_88&osCsid=tzbeuwtkqdszy

Of brandnetelgaren:

http://www.diversan.nl/index.php?item=brandnetelgaren-en-vezels&action=page&group_id=18&lang=NL

Waar ze trouwens ook dit geweldige garen hebben

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')