Nee, via marktplaats. Ik heb daar de afgelopen maanden regelmatig gehaakte kussens en vlaggenlijnen verkocht, en zo af en toe kwam er een mailtje binnen met een verzoek voor een bepaalde kleur. Maar vier tegelijk... dat heb ik nog niet eerder gehad!quote:
Waar vind je die contests?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Luxeprobleem inderdaad maar wel heeeeeel herkenbaar. Moet zelf helaas ook gewoon "werken" dus geen haken of afwerken van mijn upje. Kwam wel een Nintendo-contest tegen via Ravelry, dus ik ga zeker mijn Upje insturen voor deelname als ie af is. Hoofdprijs is $250, dus de moeite waard zeg maar....![]()
Hoothoot, doe je goed! Werk aan de winkel voor jou!
Gaaf!! Maar wat een werk moet dat inderdaad geweest zijn!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:46 schreef -Bubbles- het volgende:
Hierbij dan de foto's van de poef
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu wil ik heel graag weer aan wat nieuws beginnen van mijn to-do lijstje, maar ik moet nu echt gaan leren anders kan ik in de zomer nog minder haken
De onderkant is een randje bruin als afwerking. Heb ik gewoon rondom gehaakt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:52 schreef trui het volgende:
ik vind 'm leuk geworden bubbles! wat een werk! heb je de onderkant ook gehaakt of zit 't er alleen aan vast gemaakt?
lijnloos, wat grappig dat er zo'n contest is. je maakt vast een goede kans!
Ik vond hem redelijk toevallig toen ik op ravelry aan het kijken was bij andere dergelijke projecten...quote:
Jouw UPje is ook wel echt een groot project hoor! Ik zie veel kleine en niet zulke mooie dingen er tussen staan. Gewoon meedoen, ik vind jouw UPje, zeker als ie straks af is echt een tof projectquote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik vond hem redelijk toevallig toen ik op ravelry aan het kijken was bij andere dergelijke projecten...
Hier een linkje: http://www.happyseamstress.com/contests/nintendo-craft-contest
Vraag me wel af hoeveel kans ik zou maken, als ik zo wat andere projecten zie die veel groter en dus ook wel indrukwekkender zijn... maar goed, we zien het wel.
HootHoot, wat stoer! MP is dus een goeie spot om dat soort dingen te plaatsen... (*onthouden gaat)
Bubbles, vette poef hoor!Wel tof zo met dat grove zpagetti...
Ja, die had ik inderdaad ook gezien, maar vind het dan leuker om zelf dan wat te verzinnen. Net zoals dat jij nog een twist heb gegeven aan je UPje door zelf grootte te kiezen en 'm op een deken te makenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Lijnloos het volgende:
Je hebt wel een weblog met leuke pokemons hoor (iets met wolf/dreamer iets)... zal es kijken voor je. Daar staan wel leuke patroontjes
-> http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/
Wat voor advies kan je geven voor de fluffy-ness?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, lekker fluffy maken... dan wordt ie vast wel cool!
Fluffy wol kopen? Is wel erg lastig haken! Of gewoon fleece erop naaienquote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Wat voor advies kan je geven voor de fluffy-ness?
Nee, hij is van Saskia wol, van de Wibra, puur synthetisch dus. Vast niet echt zwaar, maar ik kan hem niet meer houden. Dus dan maar op de tafel, ligt daar ook nog eens een kleedje overheen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef trui het volgende:
jannuk, is ie van puur katoen? dat is wel vrij zwaar garen inderdaad.
over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
Moet ik maar eens naar kijken! Haakt wel extra lastig natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 13:37 schreef Lijnloos het volgende:
UHm, vrij weinig, maar wellicht die staart en zo maken van extra pluizige wol... ipv catania of zo. Je hebt geloof ik ook wel van die spriet/pluiswol... effe checken hoor...
Edit: zoiets?
[ afbeelding ]
(schachenmayer Venuto)
[ afbeelding ]
(schachenmayer Brazilia)
[ afbeelding ]
(phildar fourrure)
dat is dan wel een nadeel van zo'n groot project zeg, ik heb er nog geen ervaring mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Jannuk het volgende:
Nee, hij is van Saskia wol, van de Wibra, puur synthetisch dus. Vast niet echt zwaar, maar ik kan hem niet meer houden. Dus dan maar op de tafel, ligt daar ook nog eens een kleedje overheen.
Misschien deze Duitse?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef trui het volgende:
jannuk, is ie van puur katoen? dat is wel vrij zwaar garen inderdaad.
over garen gesproken: ik heb me in een vlaag van enthousiasme opgegeven voor een yarn-swap in de lucy-groep op ravelry en nou ga ik dus garen voor iemand kopen in amerika. ik wil voor haar 't liefst iets kopen dat ze daar niet zo makkelijk kan krijgen, maar ik vind het lastig te achterhalen welke merken nou typisch amerikaans of typisch europees zijn. heeft iemand hier misschien een handig linkje naar een overzicht van garens en hun herkomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |